Basic Qualifications: · Bachelor of Science degree in Computer Science, Information Systems or equivalent work experience. · 2-4 years of experience in IT Infrastructure support and server administration in a mid-sized environment (200 - 1000+ server
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
#WeAreCrowdStrike and our mission is to stop breaches. As a global leader in cybersecurity, our team changed the game. Since our inception, our market leading cloud-native platform has offered unparalleled protection against the most sophisticated cyberattacks.
Customer Success Engineer Location: Tokyo, Japan ABOUT THE TEAM Rubrik Software Engineers are self-starters, driven, and can manage themselves. We believe in giving engineers responsibility, not tasks. Our goal is to motivate and challenge people to
POSITION OVERVIEW: We are seeking an experienced Application Support Specialist (Post-Trade) to join a leading Global leading financial institution in Singapore. Take ownership of managing incidents, problems, and changes for vital trading applications in the banking
Build the future of data. Join the Snowflake team. Snowflake? Snowflakeはデータ革命の最前線に立ち、世界最高のデータとアプリケーションのプラットフォームの構築に取り組んでいます。私たちのミッションはデータサイロ化を解消して、「世界中のデータをモビライズすること」を目指しております。私たちと一緒に急成長していくデータの未来を一緒に築いていきましょう! Professional Services team’ mission? 日本のProfessional Servicesチームは、お客様にSnowflakeを最大限かつ最適に活用頂くために、テクニカルデリバリーを展開して頂くソリューションアーキテクト(Solutions Architect)を募集しています。このロールでは、特定のビジネス問題とSnowflakeのソリューションを結びつけ、その関連性とビジョンをさまざまな技術および経営層のオーディエンスに伝える洞察力 が求められています。 私たちは、データプラットフォームを有しているお客様のさまざまな課題を解決し、改革するパッションを持ち、絶えず進化するデータとアナリティクスの技術について最新情報を把握し、お客様をリードしていける人材を求めています。 Your impact: Snowflakeのあらゆる側面における技術的な専門家として活動します。 お客様自身でSnowflakeの機能を正しく理解し更に拡張して使って頂けるように、ナレッジの共有を含めベストプラクティスに沿ってSnowflakeをデプロイします。 顧客と直接手を動かしながら、Snowflakeテクノロジーの実装に関するベストプラクティスを実証し、伝えます。 競合他社や補完的な技術やベンダーについての深い理解を持ち、それらとの関係においてSnowflakeをどのように位置づけるかを理解しています。 システムインテグレータのコンサルタントと協力して、顧客環境でSnowflakeを成功裏に位置付けて展開するための深い技術レベルで作業します。 顧客固有の技術的な課題の解決方法に関する指針を提供します。 プロフェッショナルサービスチームの他のメンバーが専門知識を開発するのをサポートします。 製品管理、エンジニアリング、マーケティングと連携して、Snowflakeの製品とマーケティングを継続的に改善します。 Who you are: 顧客とのプリセールスまたはポストセールスの技術的な役割での最低8~10年以上の経験 顧客のニーズを的確にとらえ、自らプロジェクトの進め方を提案・推進することができる能力 テクニカルかつエグゼクティブ層の顧客に対して優れたプレゼンテーションやデモを行える能力
Enterprise Technology - Integration Specialist - Tokyo Location Tokyo Business Area Technology Support Ref # 10040339 Description & Requirements Bloomberg delivers critical information in a world where information matters. We give influential decision makers in business,
SummaryPosted: Oct 21, 2024 Role Number: 200574609 Imagine what you could do here at Apple? Together we could help craft the next generation of the world’s finest devices. New ideas have a way of becoming extraordinary
Responsibilities: As CAD engineer, Support and enhance digital CAD flow in all aspects of the design cycle, which includes digital simulation, Timing Constraint, synthesis, CDC, LEC and Static Timing Analysis. Work with PDKs in ADE from
Responsibilities: As CAD engineer, Support and enhance Analog CAD flow in all aspects of the design cycle, which includes front end simulation, back-end layout, verification, and tape-out Work with PDKs in ADE from multiple foundries and
Responsibilities: Support and enhance EDA flow for full-cycle chip design in both Analog and Digital Collaborate with global CAD teams on unified design flow automation Promote and support unified EDA flow for design teams Work closely
Our vision is to transform how the world uses information to enrich life for all. Micron Technology is a world leader in innovating memory and storage solutions that accelerate the transformation of information into intelligence, inspiring
At Cadence, we hire and develop leaders and innovators who want to make an impact on the world of technology. Job Description Customer support, consulting and project management based on Cadence’s semiconductor design environment. Discover customer
Role: TAC Engineer – Juniper Router products Team: Advanced TAC Experience: 5+ years Juniper Network’s Technical Assistance Centre (JTAC) is a team of highly experienced engineers who provide dedicated technical support to customers and partners on
Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year.
Requisition #: 14782 Our Mission: Powering Innovation That Drives Human Advancement When visionary companies need to know how their world-changing ideas will perform, they close the gap between design and reality with Ansys simulation. For more
<職務内容> ①所属組織の担当開発領域、業務概要とR&D内における役割、ポジション ・車載電子システムにおけるサイバーセキュリティ対策におけるリスク分析/対応方針決定/要求定義/設計/開発/評価 ・クルマのサイバーセキュリティ法規の認証エビデンス作成と当局の審査対応 ②具体的な担当業務内容と、自部署内外で期待される役割、ポジション 自動運転やコネクティッドカー等、サイバーセキュリティの技術に対応することが必要な電子システム数は増加するとともに、その重要性も増加しています。いくつかの業務が有り、個々人のスキルやチャレンジしたい領域を踏まえ、お願いしたいと思います。 1) 次世代の電子技術に対するサイバーセキュリティリスク分析 2) 対策案の立案・技術開発 3) サイバーセキュリティ対策技術の実機検証 4) サイバーセキュリティ関連法規対応 【開発環境・TOOL】 TOOL:CANalyzer, CANoe, Jira OS/プログラミング言語:AUTOSAR, Linux, QNX, C言語, Java, Perl, etc. 通信:CAN, Ethernet, WiFi, Bluetooth, Cellular, USB, etc. ③職場環境・働き方(メンバー構成や職場の雰囲気、特徴) 10人程度のチームで課長や課長代理の下、数名の同僚や部下とチームを構成しています。 また協力会社のメンバーもチームに参画してもらい業務を遂行しています。 個々人の単独プレーではなく、同じ目標に向けて一体感をもって業務を遂行し、個人としても、チームとしても向上出来る風土を目指しています。 メンバーには電機メーカーなど他業界からの中途入社メンバーも多く、それぞれの過去の経験やスキルを生かして活躍しています。
At Cadence, we hire and develop leaders and innovators who want to make an impact on the world of technology. # Job Description u - Technical Pre-Sales and Post-Sales support for our customers on leading edge
• Communicate proactively with other disciplines and take on Technical Leadership Role to develop Chip top and Blocks thoroughly from specification, design, verification and production support • Define chip top development plan based on product features
Enterprise Technology Services - Application Support Specialist (E-trading and Regulatory) - Tokyo Location Tokyo Business Area Sales and Client Service Ref # 10039588 Description & Requirements Bloomberg delivers critical information in a world where information matters.