Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Basic Qualifications: · Bachelor of Science degree in Computer Science, Information Systems or equivalent work experience. · 2-4 years of experience in IT Infrastructure support and server administration in a mid-sized environment (200 - 1000+ server systems). ·
Company Description (An English version follows Japanese) 参天製薬(Santen)は、眼科医療に特化した130年の歴史を持つ製薬企業です。日本発のグローバル企業として60カ国以上に拠点を持ち、目の健康のために様々な革新的な治療法とデジタルソリューションを提供し、世界中の人々の視覚に関わる社会問題に取り組んでいます。 Digital & IT (DIT) 部門は、日本本社に加えEMEA、北米、中国、アジアの5地域に展開し、SantenのDigitalおよびITをサポートするグローバル組織です。 DIT Management Officeでは、国内外Santenグループを横断したコスト、ITプロジェクトポートフォリオ、資産・ソリューションの管理など、ITガバナンスの構築・運用・改善を行います。 Santen is a specialized life sciences company with a proud 130-year heritage focused exclusively on ophthalmology. As a Japan-originated, global company
全世界で17,000人以上の従業員を擁するCustomer Experience & Success (CE&S)組織の使命は、Microsoftの製品とサービスを活用した差別化された顧客体験を通じて、顧客がビジネス価値を加速させることを支援することです。CE&Sに参加して、テクノロジーを活用して顧客がビジネス成果をより早く達成できる未来を共に築きましょう。 Customer Successチームでは、顧客の成功を提供することに情熱を持った人材を求めています。Cloud Solution Architect - Azure Infrastructureとして、Microsoftテクノロジーへの投資に基づいて顧客が成果を達成できるよう支援します。あなたの卓越した技術的専門知識を活用して、顧客がMicrosoftの投資から価値を得られるようにします。Microsoftは、顧客がCloud Adoption Framework (CAF)とWell-Architected Framework (WAF)を適用して、スケーラブルなベストプラクティスをクラウドで実現し、AIに対応できる一流のクラウドインフラソリューションをAzureに構築・展開するのを支援することを目指しています。Azureは、今日最も包括的で革新的かつ柔軟なクラウドプラットフォームであり、Microsoftは市場で最も重要な企業において顧客のクラウド導入を推進するプロフェッショナルを採用しています。この役割は、最大50%の在宅勤務が可能です。 Microsoftの使命は、地球上のすべての人と組織がより多くを達成できるようにすることです。従業員として、私たちは成長マインドセットを持ち、他者をエンパワーメントするために革新し、共有された目標を実現するために協力します。毎日、私たちは尊敬、誠実さ、責任感の価値観に基づいて、誰もが職場やその先で成功できる包括的な文化を創造しています。 [Copilotを使用しています] With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to
※応募は10月18日から開始のため、今時点でのApplyはお控えください。 必ず新卒採用ページをご確認のうえ、ご応募ください。 Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential - and excitement for the journey ahead. As a Technical
The FastTrack team is looking for a Senior Program Manager that specializes in helping enterprise customers deploy the Microsoft 365 suite aligned by three solution areas: Secure Remote Work to improve productivity Security and Compliance Modern
At Dow, we believe in putting people first and we’re passionate about delivering integrity, respect and safety to our customers, our employees and the planet. Our people are at the heart of our solutions. They reflect
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With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our
マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 お客様は、ハイブリッドおよびクラウドソリューションを活用しながら、データを保護し、セキュリティを確保するための 複雑かつこれまでにない課題に直面しています。私たちのチームであるSCIM(セキュリティ、コンプライアンス、アイデンティティ、およびマネジメント)は、当社の集合的なセキュリティ戦略へのコミットメントをさらに強化し、重要な顧客ニーズに対応するために作られました。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 Technical Support Engineerとして日本で働く社員のインタビューなど、日本のキャリアサイトでご確認頂くことが可能です。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come
Microsoft envisions a world where passionate innovators come to collaborate, envisioning what can be and taking their careers places they simply couldn’t anywhere else. This is a world of more possibility, more innovation, more openness, and
Quantile brings a proven, unique blend of business, quantitative and technology skills to the industry, to provide post-trade risk reduction services to major derivative market participants. Our focus is on deploying sophisticated technology to analyse Banks’
With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S and help us build a future where
マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 お客様は、ハイブリッドおよびクラウドソリューションを活用しながら、データを保護し、セキュリティを確保するための 複雑かつこれまでにない課題に直面しています。私たちのチームであるSCIM(セキュリティ、コンプライアンス、アイデンティティ、およびマネジメント)は、当社の集合的なセキュリティ戦略へのコミットメントをさらに強化し、重要な顧客ニーズに対応するために作られました。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 Technical Support Engineerとして日本で働く社員のインタビューなど、日本のキャリアサイトでご確認頂くことが可能です。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come
※応募は10月18日から開始のため、今時点でのApplyはお控えください。 必ず新卒採用ページをご確認のうえ、ご応募ください。 Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential - and excitement for the journey ahead. As Customer Success
A Moving Experience. Senior Project Manager Do you have a passion for pushing the boundaries of innovation? Are you excited about AI’s potential to improve the human experience? Then come join the ride! Who is Cerence?
Senior Research Specialist, Power Research Japan and Asia London Stock Exchange Group (LSEG) is a leading global financial markets infrastructure and data provider headquartered in the United Kingdom that serves the global financial community and provide