リファイン すべてリセット
距離:
ソート
雇用主/採用担当者
掲載日
所在地
職種
雇用主/採用担当者
すべてのフィルタ

Playstationの求人-東大阪市 - 6 Job Positions Available

6 / 1 - 6 求人
Logitech 求人

The Company: Logitech is the global leading company for computer accessories (mice, keyboards, webcam, etc) and gaming accessories (gaming mice, gaming keyboards, gaming headset/earphones, etc), headquartered in Switzerland and Silicon Valley, USA. Logicool is Logitech’s subsidiary

Logitech  21日前
Wizcorp Inc. 求人

職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Game Engine Programmers to work on exciting projects for next-generation consoles. Depending on your background, skills,

Wizcorp Inc.  10日前
Wizcorp Inc. 求人

職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Unreal Engine (4 and 5) Game Programmers to work on exciting projects for next-generation consoles. Depending

Wizcorp Inc.  10日前

Are you interested in capitalizing on your strengths and working to solve interesting problems? or are you interested in cultivating more skills and knowledge and want to test yourselves in the best of new challenges? We

Ascent Robotics  6日前
UNITY 求人

The opportunity Are you a passionate game engineer looking to make a strong impact in the game development industry? Unity Technologies Japans Strategic Partner Support team seeks a Developer Support Engineer who is enthusiastic about technical

UNITY  21日前
Tencent 求人

Responsibilities: 仕事内容 メインエンジニアは、プロジェクト全体の安定性、拡張性、そして革新性を支えるチームのキーポジションです。豊富なプログラミングスキルとともに、部門横断でのコミュニケーション能力と協力経験が求められます。 1. エンジン開発と最適化 スタムエンジンの機能開発や最適化をリードし、バトルシステム、物理シミュレーション、AIなどの実装をサポートします。様々なハードウェア環境での安定したパフォーマンスを確保し、滑らかなプレイ体験を提供することが求められます。 2. 戦闘およびキャラクターシステムの開発 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 3. 技術的な指導とチームサポート 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 4. 部門横断の協力と技術的なソリューションの提供 レベルデザイン、美術、アニメーションなどの他部門と密接に連携し、ニーズを把握したうえで最適な技術的ソリューションを提案します。美術表現やデザインの意図を損なうことなく、効率向上とリソースの最適化を図ります。 5. パフォーマンス分析と問題解決 ゲームのパフォーマンスを監視し、フレームレートやロード時間、メモリ使用量などの技術的課題を迅速に特定・解決します。高い品質基準を満たすゲーム体験を保証するための重要な役割です。 6. 新技術の調査と導入 最新技術(物理エンジン、レンダリング技術、AIなど)を積極的に調査し、プロジェクトに応じた適切な技術を導入することで、ゲームの表現力と革新性の向上を図ります。 Job Description The main engineer is a key position supporting the stability, scalability, and innovation

Tencent  1時間前

新しい機会を逃さないで!

確認メールの送信先

メールを確認し、リンクをクリックして求人情報の受信を開始します。

最新の求人情報を受け取ることができます。

playstation 求人 全国 東大阪市

次も興味があるかもしれません:

Japanese

Game Programming

Game Development

Video Games

Rendering

Game Engine

C++

確認メールの送信先

メールを確認し、リンクをクリックして求人情報の受信を開始します。

すべてのフィルタ 申請する
ソート
雇用主/採用担当者