リファイン すべてリセット
距離:
ソート
職種
雇用主/採用担当者
掲載日
会社
職種
雇用主/採用担当者
経験
給与の見積もり
すべてのフィルタ

Product Strategiesの求人-date City - 895 Job Positions Available

895 / 1 - 20 求人
AstraZeneca 求人

■ Job Description / Capsule Responsible for new product planning and life cycle management of existing products pipeline to maximize its opportunity/value and contribute to pursue R&I vision “Be the indispensable partner in transforming patient life with innovation”

AstraZeneca  1時間前
Nissan Motor Corporation 求人

<職務内容/Main Tasks>The model line team of Global Product Marketing is in charge of the lifecycle management of current INFINITI models and prepares the launch of future models, from a marketing and sales perspective.・Lead INFINITI models pricing proposals

Nissan Motor Corporation  1日前
Nissan Motor Corporation 求人

<職務内容/Main Tasks>部署のミッション:カスタマーベネフィットを一番に考え、ブランド価値を向上することで、売り上げ・M&S経費を最適化すること。職務詳細:日産車の国内・国外向け商品マーケティング 業務を担っていただきます。・価格ポジショニング評価、ライフサイクル計画の最適化を通して、売り上げ・収益の最大化を目指す・グローバル全体における日産ブランドの目指す方向性を示し、個別商品マーケティング戦略の策定と実行を担う各リージョンのマーケティングチームをリードし、協業する・商品のマーケティング&セールス領域の問題点を明確化し、マネジメントに状況と改善案をレポートMission: Put the customer benefit first, optimize net revenue and M&S expenses by maximizing brand valueProduct Marketing for Nissan models globallyMaximize revenue and profit through price positioning strategy, optimization of Lifecycle planInclude Marketing & Sales

Nissan Motor Corporation  1日前
Nissan Motor Corporation 求人

<職務内容/Main Tasks>グローバルブランド戦略チームは、世界各国のINFINITIチームと協力し、『INFINITI』を強固で一貫性のあるブランドとして構築する役割を担っています。ブランド戦略は、INFINITIの名を冠する製品や搭載されるテクノロジーの指針となるほか、マーケティングやカスタマーエクスペリエンス、ディーラー、そして製品を通じて外部に発信するメッセージ全般にも適用される重要なガイドラインです。1. ブランド定義INFINITIブランドを定義し、その定義を一貫性が保たれるように維持させる。INFINITIブランド戦略を策定し、主要なブランド・プルーフ・ポイント、特徴的な機能やタッチポイントを関連部署とともに開発する。2. ブランド展開INFINITIブランドの定義をグローバル機能部署/各地域全体に浸透させ、その効果的な理解と実行を確保する。効果的なブランドガバナンスを確保し、カスタマージャーニー全体におけるブランドコンプライアンスと、コミュニケーションにおける一貫性(時間、タッチポイント、地域)を確保する。3. 社内展開全従業員(社内、ディーラー、サプライヤー)がブランドを完全に理解し、採用できるよう、社内に展開する。社内コミュニケーションのロードマップを作成する。従業員に情報を提供し、積極的に関与させるためのトレーニングの実施(各部門および地域(例えば米州)向け)社内エンゲージメント活動の管理(トレーニングセッションやイベントの実施など)関連する予算管理4. コミュニケーションマーケティング・コミュニケーション・チームと連携し、マーケティング・プラットフォーム、製品、ブランド概要の策定をサポートする。ブランドビジュアルアイデンティティを監督し、すべてのタッチポイントにおける一貫した実施を管理する。グローバルなクリエイティブ、メディア、ソーシャル、体験、イベントエージェンシーとの協力・連携The Global Brand Strategy team is responsible for working with INFINITI teams around the world to build INFINITI into a strong and consistent brand.The brand strategy is an important guideline that guides the

Nissan Motor Corporation  1日前
Nissan Motor Corporation 求人

<職務内容/Main Tasks>グローバルブランドストラテジー&ガバナンス部のミッションは、ブランド戦略を社内に提示し、協働することで、すべてのブランドの価値をグローバルに高めることです。商品のみならず、各機能および各リージョンと協業することにより実現をめざします。1. ブランド戦略の構築:ニッサンブランドアイデンティティーの明確化やブランドの中長期的な戦略(中長期のゴール設定と戦い方)を立案するチームに属し、リーダーとともにプロジェクトを推進する。2. ブランド戦略の推進:全社(各リージョン拠点を含むグローバル規模)で効果的にブランド力を高めていくため、役員を含む関係部署と議論しながらブランド戦略の浸透を図る。具体的には役員会議企画、提案、運営など。 3. ブランドKPIの管理:ブランドKPIの結果をモニターし、分析・報告する。具体的なKPI:ブランド認知度、好意度、イメージなど関連部署と連携分析しながらレポートを作成し報告。 The mission of the Global Brand Strategy & Governance Department is to present a brand strategy within the company and by collaborating, enhance the value of all brands globally. This is achieved

Nissan Motor Corporation  1日前

ABIOMED is recruiting for a Product Manager , located in its Tokyo Nihonbashi Office . Abiomed, part of Johnson & Johnson MedTech, is the maker of Impella, a percutaneous Ventricular Assist Device (pVAD) that helps in recovering

Johnson And Johnson  19時間前
Visteon 求人

Description At Visteon, the work we do is both relevant and recognized—not just by our organization, but by our peers, by industry-leading brands, and by millions of drivers around the world. That’s YOUR work. And, as

Visteon  1日前
Renesas Electronics 求人

Job Description You will play a central role in the product marketing team to expand sales of UWB SoC products for Asian customers including Japan and Korea, which are key components of digital key systems for which demand

Renesas Electronics  9時間前
London Stock Exchange Group 求人

LSEG, the worlds leading source of intelligent information for businesses and professionals. We deliver intelligent information quickly and efficiently, so professionals have knowledge to act. By joining the LSEG Quantitative Product Specialist team, we will be enabling

London Stock Exchange Group  1日前
Renesas Electronics 求人

Job Description Act as global team member of product marketing for High-Performance MCU Tools and Infrastructure Collection, definition, and close follow-up on Global customer requirements Develop and drive solution strategy (e.g., ecosystem for each market segment/ application, etc.)

Renesas Electronics  9時間前
GE HealthCare 求人

Job Description Summary A Lead Option & Upgrade Digital Product Specialist in Lifecycle solutions’ service marketing team is a key strategic position responsible for defining market and value propositions, articulating specifications, developing commercial strategy of solutions that bring

GE HealthCare  1日前
Michael Page 求人

Develop and implement strategic marketing plans for vaccines to meet sales targets and business objectives. Engage with healthcare professionals to drive product awareness and advocacy. Client Details * Join a leading life sciences company known for innovation

Michael Page  19時間前
Michael Page 求人

As a B2B Sales Manager, you will be responsible for developing and maintaining strong relationships with business clients, identifying new sales opportunities, and driving revenue growth. Your role will involve understanding client needs, negotiating contracts, and

Michael Page  19時間前
Block 求人

Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by

Block  7日前
Amazon.com 求人

Amazon.co.jp is looking for a senior product manager who is a customer-centric, data driven and strategic thinking with a proven record with driving new program operation and growth in a cross-functional environment. Beauty is one of key

Amazon.com  12日前
Molex 求人

Your Job The Group Product Manager preferred to be functioned both independently as well as in a team. Responsible for product portfolio P&L in key markets as wells as driving growth with new products / markets, rebrand and relaunch.

Molex  12日前
Molex 求人

Your Job The Product Manager preferred to be functioned both independently as well as in a team. RResponsible for product development and its profitability.P&L in key markets as wells as driving growth with new products / markets. This will

Molex  12日前
Molex 求人

Your Job Molexs Commercial and Consumer Solutions (CCS) Division is seeking an entrepreneurial individual to be a critical member of our Product Management (PM) Group located in Yamato, Japan and a variety of other strategic locations across

Molex  12日前
Molex 求人

Your Job Enhance the capability for Capacity Strategy group; This position has mainly responsible for leading capacity strategy development including tooling transfer projects across division to maximize value creation with optimal footprint at the CCS division level. Our

Molex  13日前
Shiseido 求人

Location: Shiodome Division: SHISEIDO Global Brand Unit Job level: Manager or Staff Reports to: Group Manager Contract type: Full-time Roles & Responsibilities(業務内容) Lead end-to-end product development lifecycles, from concept to launch, for brand Shiseido digital products, ensuring they

Shiseido  22日前

新しい機会を逃さないで!

確認メールの送信先

メールを確認し、リンクをクリックして求人情報の受信を開始します。

最新の求人情報を受け取ることができます。

product strategies 求人 全国 date city

次も興味があるかもしれません:

Japanese

Hybrid

Business Development

Marketing Strategy

Finance

Sales Strategy

Business Strategy

Product Development

Customer Success

Maker

確認メールの送信先

メールを確認し、リンクをクリックして求人情報の受信を開始します。

すべてのフィルタ 申請する
ソート
職種
雇用主/採用担当者