Location:Hitachi, Ibaraki, Japan Job ID: R0058590 Date Posted:2024-08-19 Company Name:HITACHI ENERGY JAPAN, LTD. Profession (Job Category):Project/Program Management Job Schedule: Full time Remote:No Job Description: Your responsibilities: As active member of the management team, you will participate
Pharmacovigilance System • Implement and maintain a pharmacovigilance system for the UCB products authorized in the territory and ensure compliance with applicable regulatory and company requirements; • Work in close collaboration with corporate Patient Safety teams
Minimum qualifications: Bachelors degree or equivalent practical experience. 3 years of experience in account management, sales, or marketing. Ability to communicate in English and Japanese fluently in order to communicate with local and regional partners, customers,
General Description: The customer is the focus of everything we do, and over a million end users rely on our products daily. We believe in the value of customer voice to ensure we solve the right
PCL - Activity Staff (Japanese Speaking) - CS Department: Cruise Staff Employment Type: Fixed Term Contract Location: Japan - CS DescriptionBy applying to this position, your application will be submitted to Carnival Singapore, one of Princess
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
Location:営業所名 皮膚領域 東京・東海営業部(東京エリア) 1. 担当顧客に対して、正しい科学的知識と会社の方針を踏まえ、影響力を適切に行使しながら業務を推進する KOL/AOLや、難易度・重要度の高い顧客を担当し、担当顧客の影響力(職位、学会での役職、地域での役割、周囲のDrとの関係性、将来像等)を把握し、顧客にどのように自社戦略を浸透させるかをプランニングし、ストレッチした目標を立案している。 担当顧客と患者やその家族が目指すべき治療ゴールを達成するための課題を明確にし、立案した目標達成に向けて、医師の行動変容を推進している。 2wayの機会にこだわった定期的な面談と、顧客の状況に応じたオムニチャネルによるアプローチ、連続性ある活動を実行し、自社製品の有効性や安全性の情報提供や環境整備を通じて適切使用を推進している。 2. 他のチームメンバーや、他部門のメンバーを必要に応じて巻き込み、調整をしながら業務を進める 所長・営業部長・本社などの社内関係者およびコプロメーカーのパートナーを巻き込みながら、顧客の課題に応じた適切な情報提供で行動変容を促し、実績面から営業所を牽引している 常に自分の業務と役割を検討し、自身の活動・実績だけでなく、他のメンバーの課題解決やエリア攻略に積極的に関与し、営業所の実績に貢献している。 営業所メンバーと積極的にコミュニケーションを取り、施設攻略上の課題や、ビジネススキル課題を特定し、課題攻略を行っている プロモーターやチームリーダーなど、チーム運営の役割を担い、チームメンバーが効果的に役割を全うできるよう、チームメンバーや上長と綿密なコミュニケーションを取り、助言を与えながら成果を出している。また、その成果を検証し、次回の行動に活かしている。 3. 後輩社員に対して、会社の規則や方針にもとづいて、具体的にどのような対応をすればいいのかなどをアドバイスする 営業所メンバーに対し、ポジティブなフィードバックに加えて、厳しい内容でも気づきを与える言葉で指摘を行い、メンバーのストレッチした行動変容を促している 営業所プランの進捗をモニタリングし、適宜所長に進捗や課題を提言し、メンバーがポジティブな気持ちで営業所プランを完遂できるよう主体的にメンバーに働きかけ、所長のサポートを行っている。 経験・資格など(必須) MR認定資格 基本的なビジネススキル(コミュニケーション、プレゼンテーション、交渉力等) 基本的なコンピュータ関連スキル: Word、Excel、PowerPoint 経験・資格など(あれば尚可) 生物学的製剤やスペシャリティケア製品での業務経験があり、担当領域(皮膚科・呼吸器科・耳鼻科)の知識・経験を有する 部下や後輩の育成経験 新しい環境を楽しめる人 英語: 現時点では不問だが、学習意欲を有し研鑽できる人 運転免許証 About the job 1. Promote the
As a Senior Account Executive (SAE) you will participate in a virtual account team-selling environment. You will be the primary point of contact and relationship owner for Minitab with our Prospects and Customers. You will assume
BE PART OF BUILDING THE FUTURE. What do NASA and emerging space companies have in common with COVID vaccine R&D teams or with Roblox and the Metaverse? The answer is data, - all fast moving, fast
Are you looking for an exciting opportunity to engage with clients and grow your career with one of the world’s largest financial institutions? This is an unique opportunity for you to join our Transfer Agency Investor
BE PART OF BUILDING THE FUTURE. What do NASA and emerging space companies have in common with COVID vaccine R&D teams or with Roblox and the Metaverse? The answer is data, - all fast moving, fast
Overview Atlassian is revolutionizing the software development industry and helping teams all around the world like NASA, Nike, Pixar and Tesla to promote humanity through the power of software & collaboration. We have over 236,000 customers
職種 フルタイム(契約) 職務明細 グループセブジャパンはフランスに本社を置く調理器具・小型家電のメーカー「Groupe SEB グループセブ」の日本法人です。フランスの調理器具・小型家電ブランド「ティファール」をはじめ、イタリアの調理器具ブランド「ラゴスティーナ」、ドイツのキッチン&テーブルウェアブランド「 ヴェーエムエフ *コーヒーマシンを除く」の3ブランドの販売を、日本全国で展開しています。 当ポジションは、百貨店で弊社プレミアムブランドWMFを中心とした製品を販売いただくポジションです。 WMFについて: 1853年の設立以来、最上の品質と洗練されたデザインのキッチンウェアおよびテーブルウェアをトータルにご提供しています。 ドイツの長きにわたる継続的な技術改革により、世界最高水準の品質を保ち続け、2021年度のドイツにおけるNo.1キッチン用品ブランド (※1)に選ばれています。(※1)ユーロモニターインターナショナル調べ ~世界150ヵ国以上、33,000 名の社員が、30以上あるブランドを通じ、企業ミッションでもある「人々の日々の暮らしをもっと楽しく、もっと快適に」するため、新たなチャレンジをしています。グローバル企業の一員として、活躍してみませんか?~ スキル・資格 ■販売員経験、販売スキル ・百貨店での販売経験 ・キッチン用品の販売経験あればなお可 ・鍋製品の販売経験あればなお可 ■日本語によるコミュニケーション能力 業務内容 ・既存の百貨店ショップにおける販売員業務 ・グループセブの製品説明、及び販売に関わる業務全般 ・売上報告および売場状況の報告、競合他社の情報報告 ・店頭での問い合わせ及び対応、取次ぎ ・修理の受付及び簡単な部品の交換等 ・在庫数確認および在庫発注、報告 ・ギフト梱包 ・配送伝票対応 ・荷受、品出し、発注業務 客注対応 ・チラシ配布等の集客、デモ補助 ・店舗の指示により包装,店頭陳列、フェア前の陳列変更、レイアウト変更あり 学歴 不問 その他
職種 正社員 職務明細 We’re Colt (Coltテクノロジーサービス株式会社), a global digital infrastructure company creating solutions that connect people, cities and businesses around the world. Our networking and connectivity products and services put the power of the digital universe
職種 正社員 職務明細 About Colt We’re Colt (Coltテクノロジーサービス株式会社), a global digital infrastructure company creating solutions that connect people, cities and businesses around the world. Our networking and connectivity products and services put the power of the
BE PART OF BUILDING THE FUTURE. What do NASA and emerging space companies have in common with COVID vaccine R&D teams or with Roblox and the Metaverse? The answer is data, - all fast moving, fast
BE PART OF BUILDING THE FUTURE. What do NASA and emerging space companies have in common with COVID vaccine R&D teams or with Roblox and the Metaverse? The answer is data, - all fast moving, fast
Job Description: Business Overview The Marketing Division leads brand, creative, marketing, and membership as a cross-group organization with a mission to expand Rakuten Groups membership value and ecosystem of over 70 services. We believe that the
Job Description: Business Overview Rakuten Group’s mission is to contribute society by creating value through innovation and entrepreneurship. Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well . We
About the role: The Customer Success department is the backbone of everything Forter does, and as Customer Success Manager, you’ll be a key addition to that team. Forter’s technology is on the cutting edge, and as