The Japan Medicine Development Lead will drive the direction and execution of oncology medicine development strategies in Tokyo. This role requires a deep understanding of medicine development with a focus on developing and implementing impactful oncology
Company Description PSI is an award-winning full-service CRO, bringing together more than 2,700 dynamic and knowledgeable individuals working to help impact the future of medicine in more than 60 countries around the world. We support pharmaceutical,
Career Category Scientific Job Description Position Summary: The Manager will serve as a customer facing field medical lead to the medical/scientific community and will be responsible for establishing, developing and maintaining engagements and collaborations with prominent
The Sales Manager will lead the launch and market expansion of a transformative gene therapy product in Japan. They will develop strategic sales plans, lead a high-performing team, and build key relationships to drive product adoption.
This role transforms complex data into actionable insights to support strategic decision-making across drug development and commercial initiatives. You will collaborate with diverse teams to identify market opportunities and drive growth in Japans evolving biopharma landscape.
Position Purpose: ・HZ/PGのブランドプラン・エリアセールスプランに則り、Highポテンシャルである脳神経内科・血液内科・小児科において、CIDP・SID・PIDに対する適正使用および症例獲得の最大化を目指す。 ・Ig BU Area Sales Managerと連携し、Ig BUのターゲット施設でのMRプランを策定し、実行する。 Reporting Relationships: Reporting to Ig BU Area Sales Manager Main Responsibilities and Accountabilities: ・Area Sales Plan作成にArea Teamのメンバーとして貢献する ・ブランドプランに則り、自身のエリアの深い分析を行い、MRプランを立案し戦術を実行する ・ブランドプラン、エリアプランに則り、ターゲットDrにCIDP、SID、PID(顧客・患者ごとに対して)の提案を実施する ・顧客エンゲージメントを高めるためにC360 Veevaを使用して顧客分析および戦略を策定する ・マルチチャネル(デジタルを含む)を顧客毎に効果的に活用し、情報提供を実施する ・コンプライアンスを遵守し、適正使用情報を推進する Position Qualifications and Experience
Company Description Sobi offers the opportunity to work at an international pharmaceutical company focused on specialty pharmaceuticals meeting the high medical needs of rare disease patients and providing treatment and services to them. Our employees come from a
Job Description Summary: The Brand Lead is a pivotal role within the Commercial team, reporting directly to the Head of Commercial. This role is responsible for spearheading all marketing activities related to the launch and growth
* アジア地域のメディカルアフェアーズ活動をリードし、メディカルインフォメーション、コミュニケーション、オペレーションを担当しながら、地域の規制遵守を確保します。 * 最適な候補者は、グローバルチームと連携し、医学教育や出版を支援し、革新的でダイナミックな環境の中で戦略的取り組みに貢献します。 Client Details * このグローバルバイオ医薬企業は、最先端の科学的発見を画期的な医薬品に変え、希少疾患や遺伝性疾患に重点を置きながら、より一般的な疾患への展開を進めています。革新、患者ケア、協力的な企業文化を重視し、優れた雇用環境として評価されながら、グローバルな成長を続けています。 Description * 医療情報、コミュニケーション、オペレーションを含む地域の医療優先事項の実施を主導する。 * 規制遵守と業務効率化のために、地域および現地のSOPを策定・実行する。 * アジア地域のメディカルインフォメーションサービスを管理し、コンタクトセンターの運営と規制遵守に重点を置く。 * 医療教育、出版、アドバイザリーボードを支援し、科学的な関与を強化する。 * グローバルおよび地域の多部門チームと強固な協力関係を構築する。 Profile * 医学・科学系の高度な学位を有し、メディカルアフェアーズ分野で5〜7年以上の関連業界経験を持つこと。 * メディカルインフォメーション、メディカルコミュニケーション、出版、またはオペレーションなどの関連分野での経験があると望ましい。 * 希少疾患の経験があれば尚可。 * 戦略的かつ分析的思考を持ち、優れた問題解決力、リスク管理能力、人間関係スキルを備えている。 Job Offer * グローバルなメディカルアフェアーズチームの一員として、地域戦略の策定に貢献できる機会。 * 協力的で学びの多い、革新的な職場環境の中で成長できるチャンス。 * 科学的革新と患者への貢献で評価される企業でのキャリア発展と充実した福利厚生。
Be part of one of the top global pharma companies in the industry. Take lead in new drug application submission to obtain regulatory approval. Client Details * One of the largest global pharmaceutical companies in the
Build key partnerships with business leaders (GM Japan and the Japan Leadership Team/Japan Executive Committee) as well as being a liaison for CSL Japan based legal entities to enable the creation and implementation of an HR
Position Purpose: This role has as primary responsibility to champion Business Excellence initiatives in country to improve the effectiveness, profitability and growth of commercial functions, whilst driving customer engagement transformation. Remit includes driving improvements in SFE,
Why Join Us? Be a hero for our rare disease patients At Ultragenyx, we fundamentally believe that taking real impactful action to care for the needs of patients and our people is always the right thing to do.
Be part of one of the top pharma companies in the industry. Take lead in external manufacturing QA activities to ensure effective compliance as well as improvement of CMO manufacturing, distributors, etc. Client Details * One
Position Summary The Director GMT (Genetic & Metabolic Disorders Business Unit) marketing is responsible for driving the development and implementation of the Japan commercial and marketing strategy for HPP, NF1, and LAL-D as well as for
Position Purpose: ・HZ/PGのブランドプラン・エリアセールスプランに則り、Highポテンシャルである脳神経内科・血液内科・小児科において、CIDP・SID・PIDに対する適正使用および症例獲得の最大化を目指す。 ・Ig BU Area Sales Managerと連携し、Ig BUのターゲット施設でのMRプランを策定し、実行する。 Reporting Relationships: Reporting to Ig BU Area Sales Manager Main Responsibilities and Accountabilities: ・Area Sales Plan作成にArea Teamのメンバーとして貢献する ・ブランドプランに則り、自身のエリアの深い分析を行い、MRプランを立案し戦術を実行する ・ブランドプラン、エリアプランに則り、ターゲットDrにCIDP、SID、PID(顧客・患者ごとに対して)の提案を実施する ・顧客エンゲージメントを高めるためにC360 Veevaを使用して顧客分析および戦略を策定する ・マルチチャネル(デジタルを含む)を顧客毎に効果的に活用し、情報提供を実施する ・コンプライアンスを遵守し、適正使用情報を推進する Position Qualifications and Experience
Responsibilities: • Plan, direct, and monitor regulatory affairs activities so the organization has the permits, licenses, certificates, authorizations, and other approvals it needs to conduct its current and future business activities; and produce, sell, and distribute
This is what you will do: The Marketing Director is a senior commercial leader responsible for strategic direction on asset portfolio within the assigned therapeutic area. S/he delivers on revenue and profitability goals by leading cross-functional
Position Purpose: To lead Quality Assurance group developing talents To operate appropriately quality events in compliance with global CSLB policies and local regulatory requirements To collaborate with internal partners, such as global Quality Assurance, global manufacturing
This is what you will do: The Marketing Director is a senior commercial leader responsible for strategic direction on asset portfolio within the assigned therapeutic area. S/he delivers on revenue and profitability goals by leading cross-functional