Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news
SummaryPosted: Nov 26, 2024 Role Number: 200580993 At Apples Camera algorithm team we are looking for extraordinary algorithm engineers to work on the image capture and processing/rendering algorithms that serve all Apple product cameras. As part of
The opportunity We are the Unity Studio Productions team, a group of highly skilled Software Engineers and Tech Artists with deep expertise in the Unity platform. We are looking for someone to lend their proven industry
職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Game Engine Programmers to work on exciting projects for next-generation consoles. Depending on your background, skills,
The opportunity Advances in embedded hardware and operating systems bring real-time 3D to pixels on every screen. Users will expect stunning interactive experiences everywhere: from in-car infotainment systems and digital cockpits to touch-screen kiosks in showrooms
At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial
Job Description Join the team redefining how the world experiences design. Hey, gday, mabuhay, kia ora, 你好, hallo, vítejte, こんにちは! Thanks for stopping by. We know job hunting can be a little time consuming and youre
Development of a map engine using Rust, Web Assembly, Web GL, and Web GPU. Development of related shaders. Work on technically demanding and challenging projects within a rare OSS-based business model in Japan, allowing engineers to
Responsibilities: 仕事内容 メインエンジニアは、プロジェクト全体の安定性、拡張性、そして革新性を支えるチームのキーポジションです。豊富なプログラミングスキルとともに、部門横断でのコミュニケーション能力と協力経験が求められます。 1. エンジン開発と最適化 スタムエンジンの機能開発や最適化をリードし、バトルシステム、物理シミュレーション、AIなどの実装をサポートします。様々なハードウェア環境での安定したパフォーマンスを確保し、滑らかなプレイ体験を提供することが求められます。 2. 戦闘およびキャラクターシステムの開発 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 3. 技術的な指導とチームサポート 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 4. 部門横断の協力と技術的なソリューションの提供 レベルデザイン、美術、アニメーションなどの他部門と密接に連携し、ニーズを把握したうえで最適な技術的ソリューションを提案します。美術表現やデザインの意図を損なうことなく、効率向上とリソースの最適化を図ります。 5. パフォーマンス分析と問題解決 ゲームのパフォーマンスを監視し、フレームレートやロード時間、メモリ使用量などの技術的課題を迅速に特定・解決します。高い品質基準を満たすゲーム体験を保証するための重要な役割です。 6. 新技術の調査と導入 最新技術(物理エンジン、レンダリング技術、AIなど)を積極的に調査し、プロジェクトに応じた適切な技術を導入することで、ゲームの表現力と革新性の向上を図ります。 Job Description The main engineer is a key position supporting the stability, scalability, and innovation
MISSION To assist in design development of projects using 3D modelling and rendering software to create 3D views and design studies. Projects include Department Store Counters, Stand Alone Boutiques, Multi Brand Stores, Pop Up Events, Outpost Events.
At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Team member of holistic Store Assortment Plans for Sales Chanels and accounts in scope, Including Shop In Shop, Cross account assortment (Common Range), working closely with Planning & Insight,
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Being an inspirational Senior Designer who is working on key designs which have the right impact and visibility within and across categories. Key Responsibilities: • Implement the seasonal Direction
Purpose & Overall Relevance for the Organization: We’ll never launch a product unless we consider it perfect. Our product development teams create every shirt, every shoe, and every piece of equipment for thousands of athletes and