Overview 組織構造 ウォーターズ・クリニカル・ビジネス・ユニット(CBU)は、臨床および法医学市場に焦点を当てたビジネスユニットです。世界の地域ごとにマーケティング、営業、サービス部門をまとめたチームが編成されており、アジア・オセアニア地域はAPACチームが担当しています。APACチームのサービス部門としてCBUカスタマーサクセス・チームがあり、お客様が確実に目標を達成できるようにすることに専念するサービスエンジニアとアプリケーションスペシャリストで構成されています。このチームは、APAC全域をカバーするチームであり、各国Watersのサービスチームと緊密に連携して活動します。 Responsibilities 職務内容 (主業務)臨床・法医学分野の顧客のLCおよびLC-MS/MSシステムにサービスとサポートを提供する お客様の機器に保守サービスを提供し、機器の修理依頼に迅速な対応を提供することで、お客様の稼働時間を確保します。 臨床システムの設置・導入サービスの提供 (副業務)営業支援活動 LC、MS、およびソフトウェアの使用に関する顧客のトレーニングとフォロー セールスの機会を支援するために、お客様に新製品情報や技術的情報を提供する お客様のアプリケーションを理解し、システムへの実装を行う Qualifications 必要なスキルと背景 UPLCおよびXevoシリーズタンデム四重極システムのサービスに関するウォーターズの社内資格(採用後に、必要な社内資格を取得していただきます。) MassLynxソフトウェアの操作、作業経験 UPLCおよびMSのサービス業務経験が3-5年 工学、化学など理工系の学士号以上 オプションのスキルと背景 (これらのどれも必須ではありませんが、 あると審査時に加点します) 臨床現場での作業経験と臨床応用の知識 ToF機器に関するウォーターズの社内資格 UNIFI、Waters_Connect、またはEmpowerの操作経験 自動化または分注ロボットのサービス、使用経験( 例:ハミルトン、テカン、アンドリュー+)。 優れたコミュニケーションスキル 英語でコミュニケーションをとる能力 Company Description Waters Corporation (NYSE: WAT), the worlds
Company Description We are looking for a SAP Security and GRC consultant with 6 years of experience to join our team and help us deliver high-quality solutions to our clients. You will be responsible for designing,
Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year.
Are you ready to make a significant impact in the world of credit risk management? Join our Credit Risk team to identify, measure, limit, manage, and monitor credit risk across our diverse business operations. As part of Corporate Risk Management,
Japan A&PS GCC Bridge SE This role has been designed as ‘Hybrid’ with an expectation that you will work on average 2-3 days per week from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is
Job Overview Manage the execution of the assigned clinical study (ies) from initiation through to closeout. Ensure that clinical study management and project deliverables are on time and is in accordance with standard operating procedures (SOPs),
部門:安全性部門 Product Specialist メインの業務内容: 顧客から新規案件についてRFP ( Request for Proposal ) を受領したら、見積書と提案書を作成する役割。 その他状況により、PM的な役割も担っていただく。 必須経験:PV経験5年以上 、英語スキル (英語面接が最終面接) Job Overview Accountable for management and service delivery excellence of a range of large sized regional and global projects as assigned,
SummaryAbout Pomellato Pomellato, handcrafted contemporary fine jewellery from Milan. Renowned for its coloured gemstones and its elegant yet unconventional design since 1967. Supporting women and equality. Working towards a more eco-conscious future, Pomellato has now achieved
Job Description: Department Overview In Rakuten, security and safety of the Internet services of our group are guaranteed by the Cyber Security Defense Department (CSDD). CSDD covers all aspects of the System Development Life Cycle (SDLC)
About the Role: Grade Level (for internal use):09 S&P Dow Jones Indices The Role Sales Associate Location Japan The Team In this role you will collaborate with multiple teams including Sales, Legal, Finance, as well as
Görev Tanımı The Position Organon Japan utilizes contract manufacturing organization to deliver products Japan. This job’s mission will be: To support Supply Chain Management Team by hosting Integrated Business Planning (IBP), and Inventory Management by following
About us BeiGene is a global oncology company that is discovering and developing innovative treatments that are more affordable and accessible to cancer patients worldwide. With a broad portfolio, we are expediting development of our diverse
Description: Principle objective is to support/coordinate budgeting process and making financial reports/analysis, propose productivity improvements in responsible area. Role and Responsibility: Supporting overall management accounting for human or veterinary drug business Facilitating Budget Planning Creation of various
Basic purpose of the job HEOR Manager or Senior Staff will be responsible for and lead the development and implementation of the evidence generation strategy to maximize Boehringer Ingelheim asset value and optimize access to medicines
コーポレートソリューション事業本部(SMC)は、マイクロソフトのクラウドのユニークな価値を通じてお客様に力を与えることを目的に、グローバル主導でパートナーと連携したデジタルファーストの組織を構築しています。最も急成長している顧客セグメントの1つであるSMC部門は、マイクロソフトの次の1,000億ドル規模のビジネスになる勢いです。世界各地の現地法人またはデジタルセールスセンターの一員として、クラス最高のデジタルエンゲージメントとパートナーとの共同販売を通じて、顧客のビジネス目標を特定し、達成するためのサポートを行います。また、私たちが共有するSMCの優先事項を実践しながら、横断的に協働する機会もあります: 多様性と包括性、ウェルビーイング、持続可能性、ラーニング等。 顧客第一主義にこだわり、デジタルファースト・ソリューションに情熱を注げる方、SMCにてお待ちしています。 コーポレートソリューション事業本部では、Solution Sales Specialist - Business Applicationsを募集しています。この職務は、SMCチームにてDynamics 365ソリューションに特化し、大手企業および官公庁のお客様を担当します。マイクロソフトの戦略的ビジネス優先事項である、クラス最高のクラウドサービスとプラットフォームをマネージドカスタマーに販売し、顧客、パートナー、マイクロソフトのデジタルトランスフォーメーションの推進を担当頂きます。 このポジションは、最大50%まで在宅勤務が可能です。 ◎日本マイクロソフトの福利厚生や社員インタビューが掲載されたキャリア採用情報は、下記URLよりご確認下さい。 https://www.microsoft.com/ja-jp/mscorp/mid-career/default.aspx In Small, Medium, Corporate (SMC) and Digital Sales, we have set out with the purpose of empowering our customers through the unique value
Orchestrates global teams to gather information, collaborate on performance markers, and identify potential risks in customer accounts. Partners with customers and/or partners to provide innovative solutions in new industries, and to integrate Microsoft technology in their business.
Roles and Responsibilities: Analyzing and understanding the business processes, gathering requirements, and designing solutions that improve operational efficiency and drive business success. The BA will work closely with various stakeholders to understand their needs, document functional
About the job As an Account Manager, you will be the main relationship owner with our strategic partner in Japan. You will work at the intersection of the business, customer success, operations, and data. This team
The NPO Expert Engineer interfaces with customers to provide network design and performance related to services. Main Responsibility Area: Required to proceed the delivery of network planning and optimization projects according to the agreed scope of
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese