Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
The Marketing Senior Director will be a member of the Biosense Japan Commercial Leadership Team. You will have direct responsibility for driving marketing strategies and key initiatives for Biosense Webster to profitably achieve the Japan commercial
Job Summary This position is responsible for sales of Flexim products within Japan. The incumbent will develop sales plan and execute sales plan to achieve sales target. The incumbent will support existing customers, identify new opportunities, understand applications and customer
Job Requisition ID # 24WD81427 Position Overview The Customer Success Advisor (CSA) is focused on driving value in the Onboard and Use lifecycle stages as they deploy Autodesk solutions. This role will proactively engage directly with
Build the future of data. Join the Snowflake team. Build the future of data. Join the Snowflake team. AS A SERVICES PRACTICE MANAGER - AI/ML YOU WILL: Be an expert on all aspects of Snowflake in
Build the future of data. Join the Snowflake team. AS A SERVICES PRACTICE MANAGER - MIGRATIONS YOU WILL: Be an expert on all aspects of Snowflake in relation to migrations Report to the Practice Director for
As an Azure Data & AI Specialist covering our key accounts mainly in Public Sector (Central/Local Government, Education and Health Care), you will be a solution sales leader within our business, leading a virtual team of technical,
Valeo is a tech global company, designing breakthrough solutions to reinvent the mobility. We are an automotive supplier partner to automakers and new mobility actors worldwide. Our vision? Invent a greener and more secured mobility, thanks
InterSystems seeks an experienced and motivated Office Manager to provide high quality service and support to two busy offices in Tokyo and Osaka, Japan. This role is responsible for the smooth and efficient running of the
Introduction As a Package Consultant at IBM, get ready to tackle numerous mission-critical company directives. Our team takes on the challenge of designing, developing and re-engineering highly complex application components and integrating software packages using various
APAC TA Senior Specialist - Japan (Yokohama) ERM APAC is seeking an experienced and self-motivated Regional Recruitment Consultant to join our business in APAC. This is a great opportunity to work for a global environmental leader
Company Description NIQ/GFK is a global measurement and data analytics company that provides the most complete and trusted view available of consumers and markets worldwide. We provide consumer packaged goods manufacturers/fast-moving consumer goods, Tech & Durable
Company Description 会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Primary Function of Position The Professional Education Manager will report directly to the Customer Training Manager for their region. This training professional will collaborate cross-functionally with
About the role: We are currently looking for a Sales Operations Administrator join our team. As an Sales Operations Administrator you will be responsible for being the enhanced support for large IT customers in Japan for Exam Voucher transactions. This
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sales. To make markets. To invent. To collaborate. Not just
Sales Administrator / 営業サポート Job Summary 東京本社・セールスチームにて、営業チームリーダー2名のサポート業務を担当して頂きます。フルリモートでの勤務が可能です。 Primary Job Responsibilities スケジューリング、日程調整管理 電話、メールなどでの問い合わせ一次対応 経費精算処理 出張時の旅程管理 プレゼンテーション資料作成補助 電話対応、コピー、ファイリング、ファックス等の事務サポート マーケティングイベントの際の顧客リスト管理 障害の程度に応じ業務上の配慮をさせていただきます。 Required Skills 秘書経験のある方もしくは、営業事務、総務系の経験があり今後、営業マネージャーのサポート業務でチャレンジしたい方 効率、生産性を意識したスケジューリングができること 英語の読み書き(社内メール、海外のアシスタントとのスケジュール調整等、週に2-3回ほど使用機会有)(すぐに慣れますので少し自信がなくてもご心配なく!) PCスキル:Excel, PowerPoint(プレゼンテーションの作成)等 【求める人物像】 チームワークを大切に誠実に働ける方 About Red Hat Red Hat is the world’s leading provider of
Company OverviewEmbark on an enriching journey with PROCEPT BioRobotics, where our vision, mission, and values guide everything we do as a company. We are committed to revolutionizing treatment for benign prostatic hyperplasia (BPH, otherwise known as
About the Role Job Overview: This hybrid role combines office administration (60%) and account management/marketing logistics (40%) responsibilities. The ideal candidate will be the go-to person for all Tokyo-based office-related matters and will also provide vital
The Technical Sales Management department is the regional arm of our global Technical Sales Organisation, which links our Business Unit and our customer needs towards the central Power Solutions Team, responsible for the global Product Development in Vestas.
プログラムマネージャー/ Program Manager Description - 事業内容 ・PC関連のマネージドサービス(Managed Device Service - MDS) ・プリンター関連のマネージドサービス(Managed Print Service - MPS) マネージドサービス導入時のプロジェクト管理 ・案件受注後、案件詳細を担当営業より引継ぎ、導入プロジェクトを開始する。 ・マネージドサービスの契約内容を把握し、顧客への説明および導入プロジェクト管理を行う。 ・適切なスケジュールを策定し、顧客と合意のうえ、あらかじめ定められたコストで、導入プロジェクトを遂行する。 ・都度進捗を管理し、顧客への報告、および遅延が発生した場合のリカバリアクションを行う。 ・顧客への報告およびプロジェクト遂行に伴い必要となる資料を作成する。 ・社内関係部署と連携し、必要なサービスを適したタイミングで顧客に提供する。 ・導入完了後、速やかに各種システムへの登録を行い、サービス開始の手続きを行う。 ・契約内容に従い、管理者もしくはユーザー向けトレーニングを実施する。 ・問題発生時には問題管理を開始し、SPOCとなり関連部署の支援のもと問題解決を行う。 必要に応じて、海外の製品部門や保守部門にエスカレーションを実施する。 ・すべてのアクションが完了したのち、保守対応はコールセンターに引き継ぎ、顧客窓口をカスタマーサクセスマネージャーに引き継ぐ。 グローバルインバウンド案件の対応 ・グローバルインバウンド案件の場合、日本国内の導入プロジェクト担当として、社内および顧客の国内外の担当者と各種調整を行う。 ・導入時の各種設定、およびシステム登録を、海外の担当者が実施する場合は、適切な連携を行う。 案件拡大機会の創出 ・導入プロジェクト遂行中に、案件拡大の機会が生じた場合、顧客とのコミュニケーションにより要求事項を的確に把握する。 ・その後、担当営業もしくはカスタマーサクセスマネージャーと連携し、タイムリーに適切な提案を行う。 必要なスキル ・PM