Req ID 75599 | Yokohama-Kannai, Japan, ZF Japan Co., Ltd. Job Description About the team: The position belongs to the Aftermarket (AM) division to streamline ZF Aftermarkets five premium product brands and service concepts in Japan.
企業概要 シーカは、建築分野や自動車産業における接着、シーリング、制振、補強、保護のための革新的なシステムや製品の開発・生産で世界をリードする特殊化学品会社として、世界的に認知されています。世界101カ国に子会社を持ち、300以上の工場を持つシーカは、全世界で33,000人以上の従業員を擁し、2022年度の売上高は105億スイスフランでした。日本では、シーカは長い歴史を持ち、1200人以上の専門家からなる献身的なチームを擁しています。 求人内容 Objectives of the Position Lead and manage OTC through order/delivery management at admixture and civil business of Customer Service Propose and implement solutions to business operations and customer service group proactively by reviewing