Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Company Description ETAS Japan Established in October 1998. ETAS Japan is a 100-percent subsidiary of the ETAS GmbH. We excel in providing innovative solutions that drive the development of embedded systems for the automotive industry and
You know the moment. It’s the first notes of that song you love, the intro to your favorite movie, or simply the sound of someone you love saying “hello.” It’s in these moments that sound matters
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Thingworx Architect Company ProfileCapgemini Engineering combines, under one brand, a unique set of strengths from across the Capgemini Group: world-leading engineering and R&D and digital manufacturing expertise. With broad industry knowledge and cutting-edge technologies in digital
At Lilly, we unite caring with discovery to make life better for people around the world. We are a global healthcare leader headquartered in Indianapolis, Indiana. Our employees around the world work to discover and bring
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
About the Job: As Project Manager in Qt Professional Services team, you will own projects and customer communication in project related topics. Projects can vary from short workshops to long term strategic partnering. You will: Collecting
職種 正社員 職務明細 rinna株式会社は 「人とAIの共創世界」(Co-creation world between humans and AI) をビジョンに掲げた AI企業です。テキスト・音声・動画などの生成系AIモデルの研究開発や人工知能によるデータ分析が強みです。研究成果である各種AI技術を活用し、パートナー企業およびお客様とともにさまざまなビジネス課題を解決するAIソリューションの開発と提供に取り組んでいます。 テクニカルPMは、rinnaの革新的なAIソリューション、特に大規模言語モデル(LLM)の開発とプロジェクト運用の中心的役割を担います。この職務では、顧客や市場のニーズを深く理解し、それに応える最適なソリューションやアーキテクチャを設計・実現することが主要なミッションとなります。 具体的には、顧客との緊密なコミュニケーションを通じて要望を把握し、それをもとに技術的な解決策を提案・構築します。そのためには、LLMやその他のAIモデルといった要素技術の仕組みを深く理解していることが不可欠です。 また、この役割では社内の様々な部門、特にリサーチ部門や開発部門との連携が重要になります。これにより、最新の研究成果や技術的知見を効果的にプロジェクトに取り入れ、製品やサービスの継続的な改善と革新を実現します。 テクニカルPMは、技術的な専門知識と顧客ニーズを橋渡しする重要な立場にあり、rinnaのAIソリューションの成功と進化に直接的に貢献する、やりがいのある職務です。 スキル・資格 必須要件: 経験: -ソフトウェア開発またはAIプロジェクト管理で5年以上の実務経験 -ソリューションアーキテクチャの設計・実装経験 技術知識: -大規模言語モデル(LLM)とAIモデルの基本的理解 プロジェクト管理スキル: -顧客要件の収集と適切なソリューション提供能力 -プロジェクト推進力 問題解決能力: -技術的課題への合理的な解決策を見出す能力 コミュニケーションスキル: -チーム内外での協力・調整能力 -ビジネスニーズと技術ソリューションを結びつける能力 適応力と学習意欲: -変化への適応力 -新技術やトレンドへの追求意欲 歓迎要件: 専門知識:
Red Hat is leading the revolution of Software Defined Vehicle. Rather than adding more compute nodes to an automobile, lets add wheels to a computer that we know how to ship! In this role, youll be
About Liferay Liferay, Inc. is a uniquely profitable B2B enterprise software company with 1,200+ fiery-eyed employees all across Europe, the Americas, the Middle East, Asia, and Africa. As a renowned provider of enterprise open source technologies,
Job Description: Department Overview Logistics is one of essential foundation for developing EC services in Rakuten Group. - Logistics outsourcing service Rakuten Super Logistics (RSL) for merchants in Rakuten Ichiba - Online bookstore Rakuten Books -
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
We are a leading financial services provider committed to making decisions easier and lives better for our customers and colleagues around the world. From our environmental initiatives to our community investments, we lead with values throughout
企業概要 Santenは、眼科医療に特化した130年の歴史を持つ製薬企業です。日本発のグローバル企業として60カ国以上に拠点を持ち、目の健康のために様々な革新的な治療法とデジタルソリューションを提供し、世界中の人々の視覚に関わる社会問題に取り組んでいます。 Digital & Information Technology(D&IT)本部は各リージョンに展開し、一つのチームとしてグローバルに展開するSantenビジネスオペレーションとプロセスの変革推進を技術的側面から力強く支えています。 特にHead of Digital Strategy & InnovationのポジションはSantenのデジタルトランスフォーメーションをグローバルにリードし、デジタルを活用し組織を変革していく上で重要且つエキサイティングな役割です。 求人内容 Position Purpose Under the direction of the Global Head of DIT/Digital & Information Technology, lead Santen’s digital transformation globally by developing plans to
企業概要 At Western Digital, our vision is to power global innovation and push the boundaries of technology to make what you thought was once impossible, possible. At our core, Western Digital is a company of problem
Company Description We are a Digital Product Engineering company that is scaling in a big way! We build products, services, and experiences that inspire, excite, and delight. We work at scale — across all devices and
<職務内容/Main Tasks> Scrum Master Job Requirements and Responsibilities: 1. Guide and coach the Scrum Team on Agile practices and principles to ensure the delivery of high-quality digital products and services. 2. Identify areas of strength and improvement within the
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
世界中に18,000人以上の従業員を擁するMicrosoft Customer Experience & Success (CE&S)組織は、Microsoftのエンドツーエンドの顧客体験の戦略、設計、実装を担当しています。CE&Sに参加して、私たちが業界をリードする製品とサービスを提供するだけでなく、差別化されたつながりのある顧客体験を提供する未来を一緒に築きましょう。 Global Customer Success (GCS)組織は、サポートオファーの作成、ツールを通じたデジタル変革の推進、CE&S全体の運用卓越性の提供を通じて、望ましい顧客体験を創出する努力をリードしています。 この役割では、ビジネスモデル、計画、およびソリューションを洞察に適応させます。コミュニティ全体で顧客(VOC)/パートナーの声として行動し、追加し、優先順位を付けます。顧客/パートナーに合意されたコミットメントを達成するために、既存のアーキテクチャアプローチを活用し、推進します。ソリューションの能力と価値を実証し、証明します。さまざまなアーキテクチャソリューションに関する幅広い技術知識を適用して、要件を満たし、特定された制約を解決します。技術アーキテクチャを実装する顧客/パートナープロジェクトをリードします。技術的な障害を特定し、エスカレートし、解決するために取り組み、非技術的な問題を解決するためのルートを作ります。ビジネスおよび技術的リスクを最小限に抑えるために、方法論を適応させ、ガバナンスを適用します。変更と改善のための新しいアイデアを生み出します。利害関係者との既存の影響力のある関係を開発し、拡大します。間違った方向に進んでいる顧客/パートナーに対して尊重を持って挑戦し、適切にエスカレーションします。ソリューションに顧客を納得させるために、競合他社のソリューションに対するMicrosoftの強みを特定します。競合環境の文脈で特定のMicrosoft製品に関する徹底した知識を使用して、内部チームとアイデア、洞察、戦略的な技術的インプットを共有します。外部アーキテクトコミュニティイベントに参加し、内部チームと学びを共有します。アーキテクチャ設計、レジリエンスレビュー、および技術最適化をリードし、生産展開アプリケーションの結果として顧客の使用量/Azure Consumed Revenueを増加させます。CSAは、準備、正確な配信、全体的な利用、高い顧客満足度をコスト効率の良い方法で実行します。 この役割は柔軟で、100%自宅で働くことができます。 マイクロソフトの使命は、地球上のすべての人々とすべての組織がより多くを成し遂げることを可能にすることです。私たち従業員は成長する心を持って集まり、他者を力づけるために革新し、共有された目標を実現するために協力します。毎日、尊敬、誠実さ、責任を私たちの価値として築き上げ、職場やその先で誰もが活躍できる包摂的な文化を創造します。 【Copilotを使用しています】 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and