Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.
Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.
Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.
Work location: Tokyo Required language: Native Japanese and Business English Key Responsibilities: Handle 8-member Service Desk team. The ability to build a cohesive team and to manage people effectively. This includes the ability to coach and
Working alongside a wonderful team at The Peninsula Tokyo, we are seeking a Duty Engineer/ Assistant Engineering Manager to achieve the company’s objectives and create a memorable guest experience. Work for a highly prestigious hotel in Engineering
POSITION SUMMARY This is a New Graduate position for Culinary or Bakery. Prepare ingredients for cooking, including portioning, chopping, and storing food. Wash and peel fresh fruits and vegetables. Weigh, measure, and mix ingredients. Prepare and
The Peninsula Tokyo offers NEW SALARY AND BENEFIT Guest Communication Center Executive: From JPY416,900 Working alongside a wonderful team at The Peninsula Tokyo, we are seeking a Guest Communication Centre Executive to achieve the company’s objectives
Working alongside a wonderful team at The Peninsula Tokyo, we are seeking Engineering Maintenance Staff to achieve the company’s objectives and create a memorable guest experience. Work for a highly prestigious hotel in Engineering Team Staff
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
JOB SUMMARY Serves as the property Manager on Duty and directs all property operations during the overnight shift. Ensures that the highest levels of hospitality and service are provided during the overnight shift. Represents property management in resolving any
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests
JOB DESCRIPTION: MAIN PURPOSE OF ROLE Analyze and forecast financial, economic, and other data to provide accurate and timely information for strategic and operational decisions. MAIN RESPONSIBILITIES • Collect, compile, verify, and analyze financial information and
Genesys empowers organizations of all sizes to improve loyalty and business outcomes by creating the best experiences for their customers and employees. Through Genesys Cloud, the AI-powered Experience Orchestration platform, organizations can accelerate growth by delivering
JOB SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 担当エリアは、レストラン/バーおよびルームサービスが含まれる(該当する場合)。 日々のレストラン運営を監督し、メニュープランニングのアシスト、衛生基準の維持、食事のピーク時のフロアでのサーバーやホストをアシストする。 ゲストと従業員の満足度を継続的に向上させ、責任分野の財務パフォーマンスを最大化するよう努める。 目標達成のために必要なトレーニングを決定し計画を実行する。 Areas of responsibility include Restaurants/Bars and Room Service, if applicable. Supervises daily restaurant operations and assists with menu planning, maintains sanitation standards
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 計量システムを使用し、指定されたレシピに従ってゲストが注文されたドリンクを準備する。ワインやシャンパンのボトルの開封、提供。バー、バーユニット、テーブル、その他の道具をセットアップし、清潔さと状態を維持する。ドリンクの新鮮なガーニッシュを準備する。氷、グラスウェア、ペーパーサプライをストックする。バーセットアップエリアへ資材を運ぶ。汚れたガラス製品を洗浄する。バートップやテーブルから汚れた食器を取り除き、所定の場所に置く。補充の必要性を予測し伝える。すべての支払いタイプを処理する。シフト終了時にバンクを数え、指定されたキャッシャーレポートに記入し、不一致を解決し、領収書を提出し、バンクを確保する。酒類、ビール、ワイン、クーラー、キャビネット、保管場所の安全を確保する。閉店作業を行う。 会社および安全・セキュリティに関するすべての方針と手順に従う。事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。安全に関するトレーニングと認定を完了する。制服や身だしなみが清潔でプロフェッショナルである、機密情報の守秘義務を守り、会社の資産を保護する。会社の基準に従ってすべてのゲストを歓迎し、レコグナイズし、ゲストのサービスニーズを予測して対処し、障害を持つ人々を支援し、ゲストに心からの感謝を示す。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話する。他の従業員との良好な関係を築き、維持し、共通の目標を達成するためにチームをサポートし、他の従業員の懸念に耳を傾け、適切に対応する。品質に関する期待や基準を確実に順守する。様々なフォーマット(小さな文字など)の情報を読み、視覚的に確認する。長時間または勤務シフト全体にわたって、立ったり、座ったり、歩いたりする。25 ポンド以下の重量のものを補助なしで、50 ポンドを超える重量のものを補助ありで動かし、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。様々なサイズと重さの物体をつかみ、回転させ、操作する。傾斜のある場所、凹凸のある場所、滑りやすい場所を移動したり、階段やスロープを昇り降りする。曲げたり、ひねったり、引っ張ったり、かがんだりすることを含め、頭上や膝下に手を伸ばすことができる。監督者の要請に応じて、その他の合理的な職務を遂行する。 Prepare drink orders for guests according to specified recipes using measuring systems. Issue, open, and serve wine/champagne bottles. Set up and maintain
JOB SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. ルームサービスにおける日常業務を担当するエントリーレベルの管理職。客室やスイートルームに飲食物を提供する際に、従業員がスタンダードに従って行動できるように指示、訓練、サポートを行う。運営予算を維持しながら、ゲストと従業員の満足度を確保することも責任のひとつとして含む。必要に応じて他のレストランをサポートすることで、料飲・調理チームを強化する。 Entry level management position that is responsible for the daily operations in Room Service. Position directs, trains and assists employees to follow standards in the
POSITION SUMMARY Ensure staff is working together as a team to ensure optimum service and that guest needs are met. Inspect grooming and attire of staff, and rectify any deficiencies. Complete opening and closing duties including
POSITION SUMMARY Answer guest questions or concerns regarding the origin, vintage, and style of various wines. Check quality and quantity of all stock and supplies. Requisition all supplies. Perform bottle-for-bottle liquor restock. Communicate last call at
POSITION SUMMARY Complete closing duties, including storing all reusable goods, breaking down goods, cleaning all equipment and areas, returning equipment to proper locations, locking refrigerators, restocking items, turning off lights, locking doors, and completing daily cleaning