Hogarth is the Global Content Experience Company. Part of WPP, Hogarth partners with one in every two of the world’s top 100 brands including Coca-Cola, Ford, Rolex, Nestlé, Mondelez and Dyson. With a breadth of experience
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
JOB SUMMARY Responsible for following established procedures in ordering, receiving, storing, distributing and payment of items. Formulates an approved vendors list encompassing all categories. CANDIDATE PROFILE Education and Experience 4-year bachelors degree in Finance and Accounting
HR Business Partner - Japan/Ecosystem (APAC Region) In this HR Business Partner role, you will provide business performance consulting and coaching on organizational design and effectiveness, talent strategy, and associate engagement to our leaders in the
Job Description: Are you obsessed with data, partner success, taking action, and changing the game? If you have a whole lot of hustle and a touch of nerd, come work with Pattern to learn, grow, and
Are you ready to write your next chapter? Make your mark at one of the biggest names in payments. With proven technology, we process the largest volume of payments in the world, driving the global economy
Responsibilities: 仕事内容 1. アクションゲームの制作において、音響の全体的な演出方針を立案・管理し、プロジェクトのテーマやキャラクターに基づいた音響設計を担当。 2.サウンドデザインチームや音楽制作チームと密接に連携し、ゲーム内の音楽、効果音、キャラクターボイス、環境音などの設計と実装を監督。 3.クオリティと制作スケジュールの管理を行い、プロジェクトの要求に応じた最適なサウンド体験を提供。 4.サウンドの最終確認および品質チェックを行い、他部署や外部協力会社との連携調整も担当。 Job Description 1. Develop and manage the overall sound design direction for action game production, creating sound elements that align with the project’s themes and characters. 2. Collaborate closely with the
Responsibilities: 仕事内容 1. カットシーンの企画・演出設計 ストーリーボードやシナリオに基づき、シーンの演出設計を行います。最適なカメラアングルやカメラワーク、シーン構成を計画し、視覚的に強いインパクトを持つ演出を目指します。 2. キャラクターアニメーションの演出 キャラクターの表情や動作、感情表現を担当し、物語に深みを与える演出を行います。アニメーターやモーションキャプチャーチームと連携し、リアルかつ説得力のあるキャラクター表現を追求します。 3. カメラワークとライティングの設計 シーンの雰囲気を最大限に引き出すカメラワークとライティングを設計し、特定のテーマや感情を効果的に伝えるビジュアルを作り上げます。 4. 音響やBGMとのコラボレーション サウンドデザイナーと協力して、シーンに合わせた音響やBGMを組み込み、視覚と音の両面で感動を与えるカットシーンを制作します。 5. カットシーンの実装と最適化 使用するエンジン(Unreal Engine、Unityなど)にて、カットシーンの実装とパフォーマンス最適化を行います。高品質を維持しつつ、各プラットフォームでの動作を確保します。 6. 他部門との調整とフィードバック反映 シナリオライター、美術、アニメーションなどの他部門と密接に連携し、ゲーム全体のストーリーやビジュアルに沿った一貫性ある演出を実現します。 Job Description 1. Planning and Direction Design for Cutscenes Plan and design scene direction based