Company Overview KLA is a global leader in diversified electronics for the semiconductor manufacturing ecosystem. Virtually every electronic device in the world is produced using our technologies. No laptop, smartphone, wearable device, voice-controlled gadget, flexible screen,
Vestas Japan is a local Sales Business Unit (SBU) with its main office in Tokyo. The SBU sells, constructs and services wind turbines onshore and offshore in Japan. The Japan organization employs several hundred employees. The
Objectives of the According to supervisor’s direction and relevant technical instructions, engineering, install, modify, test, relocate, maintain and repair mechanical equipment/facilities in the plant to ensure no engineering failures to interrupt production and utility supply. Manage
Our vision is to transform how the world uses information to enrich life for all. Micron Technology is a world leader in innovating memory and storage solutions that accelerate the transformation of information into intelligence, inspiring
Company Description 会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Position Summary The Field Service Engineer I will follow procedures to execute safe maintenance, basic repair activities and instrument support on Intuitive products such that customer
The Group You’ll Be A Part Of The Customer Support Business Group focuses on enabling our customers with premier customer support throughout their lifecycle with Lam. We drive performance, productivity, safety, and quality of customers installed base
Essential Job Functions – Responsibilities Communicate with customers via phone, fax, and email Process customer orders for parts and service Create and distribute quotations of parts and service Invoice parts and service orders Track customer calls, complaints, orders, &
Essential Job Functions – Responsibilities Communicate with customers via phone, fax, and email Process customer orders for parts and service Create and distribute quotations of parts and service Invoice parts and service orders Track customer calls, complaints, orders, &
Company Description 会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Position Summary The Field Service Engineer I will follow procedures to execute safe maintenance, basic repair activities and instrument support on Intuitive products such that customer
AWS Infrastructure Services (AIS) AWS Infrastructure Services owns the design, planning, delivery, and operation of all AWS global infrastructure. In other words, we’re the people who keep the cloud running. We support all AWS data centers
ジョンソン•エンド•ジョンソンは,健康こそすべてだと考えています。ヘルスケアイノベ-ションにおける私たちの強みが,複雑な病を予防•治療•治癒し,治療をよりスマ-ト化した,低侵襲なものに進化させ,-人ひとりの患者さんに合ったソリュ-ションを提供することができる世界を築く力になります。 Innovative Medicine と MedTech における専門性を生かし,将来の飛躍的な進化に向けてヘルスケアソリュ-ションの幅広い領域でイノベ-ションを推し進め,人々の健康に大きなインパクトを与えていきます。 https://www.jnj.com/ 職務概要 Position Summary : 安定的な生産を継続するために検査および包装ラインのメンテナンスおよびエンジニアリング業務を行う。 規制の順守に関する責任 Regulatory Compliance Responsibilities: Ø GMP/GCTP Ø 日本の法律や制約の理解 Ø 社内の EHS ( Environment Health& Safety )ポリシ-の理解 主な職務及び主な責任 Major Job Duties and Responsibilities: メンテナンスエンジニアは富士工場の生産設備を維持し,円滑な生産をサポ-トする。 トラブルシュ-ティング
At Dow, we believe in putting people first and we’re passionate about delivering integrity, respect and safety to our customers, our employees and the planet. Our people are at the heart of our solutions. They reflect
About This Role Who We Are: CAE Vision: Our vision is to be the worldwide partner of choice in defense and security, civil aviation, and healthcare by revolutionizing our customers’ training and critical operations with digitally
The Customer Project Execution department is responsible for the overall completion of the Wind Farm from delivery of components, BOP Electrical & Civil Works, Installation & Commissioning works and testing, up to handing over of the
Company Overview KLA is a global leader in diversified electronics for the semiconductor manufacturing ecosystem. Virtually every electronic device in the world is produced using our technologies. No laptop, smartphone, wearable device, voice-controlled gadget, flexible screen,
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Introduction Customer Supply Chain Management (CSCM) is responsible to ensure material availability in the field on time, in full, and at the right quality and cost for our customers. Within CSCM team, the Operations Manager oversees
Lectra Japan Ltd Customer Success Director INTRODUCTION We invite you to embark on a journey. A technological journey towards the evolution of our society and our industries, powered by Industry 4.0 and supported by Lectra. Software,