Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Career CategoryClinical Job Description [Japan Senior Project Manager (JSPM)] Live What you will do Let’s do this. Let’s change the world. In this vital role you will serve as a strategic partner to leaders of local
Working with Us Challenging. Meaningful. Life-changing. Those aren’t words that are usually associated with a job. But working at Bristol Myers Squibb is anything but usual. Here, uniquely interesting work happens every day, in every department.
Our mission at Microsoft, Team Xbox, and Gaming Partnerships and Strategy Microsoft is on a mission to empower every person and every organization on the planet to achieve more. Our culture is centered on embracing a
ビーテック事業部 サービスエンジニア職 Oxford Instruments WITec Field Service Engineer 1.職種: フィールドサービスエンジニア職 (1名) 2.勤務場所: 東京オフィス(東京都品川区北品川5-1-18 住友不動産大崎ツインビル東館5階) 3.担当業務: RISE(SEMラマン顕微鏡)を含むラマン顕微鏡の新規据付・調整・顧客へのトレーニング・修理・保守・故障診断・点検作業などサービス全般および関連業務 顧客先へのシステム納品、据付、研修、アプリケーショントレーニングの実施 故障時のトラブルシューティングおよび修理の実施 修理内容のレポート作成およびドイツ工場へのレポート提出 (4)訪問、メール、電話による顧客への技術サポートによるブランド力向上 (5)保守契約、消耗品販売等のアフターサービス営業および関連業務 (6)据付に際し、弊社分析機器事業部のエンジニアや、本社ドイツ担当者との綿密な連絡および調整業務 4.学歴: 四年制大学卒(電子/電気工学、物理、化学、生物物理学、材料科学分野)以上、修士課程修了尚可 5.必要な知識・経験・資格・スキル等: (1)レーザーラマン顕微鏡や走査型電子顕微鏡(SEM)等の利用経験(必須) (2)ラマン顕微鏡や電子顕微鏡の基礎知識(必須) (3)従来の分光法と原子顕微鏡の基礎知識(尚可) (4)幅広い自然科学系分野での学術的知識および経験(尚可) (5)基礎的なPCスキル(必須) (6)出張に対応できること(月の半分以上程度) (7)社内外の関係者とのコミュニケーション力。チームプレーヤー。顧客志向で改善に対する自発的な行動力。 (8)普通自動車運転免許(必須) (9)日本語、英語での技術討議および交渉スキル。TOEIC600点以上が望ましい 6.待遇・勤務条件: (1)就業時間:9:00~17:30
About Agoda Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with a global network of 4.7M hotels and holiday properties worldwide, plus flights,
ビーテック事業部 サービスエンジニア職 Oxford Instruments WITec Field Service Engineer 1.職種: フィールドサービスエンジニア職 (1名) 2.勤務場所: 東京オフィス(東京都品川区北品川5-1-18 住友不動産大崎ツインビル東館5階) 3.担当業務: RISE(SEMラマン顕微鏡)を含むラマン顕微鏡の新規据付・調整・顧客へのトレーニング・修理・保守・故障診断・点検作業などサービス全般および関連業務 顧客先へのシステム納品、据付、研修、アプリケーショントレーニングの実施 故障時のトラブルシューティングおよび修理の実施 修理内容のレポート作成およびドイツ工場へのレポート提出 (4)訪問、メール、電話による顧客への技術サポートによるブランド力向上 (5)保守契約、消耗品販売等のアフターサービス営業および関連業務 (6)据付に際し、弊社分析機器事業部のエンジニアや、本社ドイツ担当者との綿密な連絡および調整業務 4.学歴: 四年制大学卒(電子/電気工学、物理、化学、生物物理学、材料科学分野)以上、修士課程修了尚可 5.必要な知識・経験・資格・スキル等: (1)レーザーラマン顕微鏡や走査型電子顕微鏡(SEM)等の利用経験(必須) (2)ラマン顕微鏡や電子顕微鏡の基礎知識(必須) (3)従来の分光法と原子顕微鏡の基礎知識(尚可) (4)幅広い自然科学系分野での学術的知識および経験(尚可) (5)基礎的なPCスキル(必須) (6)出張に対応できること(月の半分以上程度) (7)社内外の関係者とのコミュニケーション力。チームプレーヤー。顧客志向で改善に対する自発的な行動力。 (8)普通自動車運転免許(必須) (9)日本語、英語での技術討議および交渉スキル。TOEIC600点以上が望ましい 6.待遇・勤務条件: (1)就業時間:9:00~17:30
The Group You’ll Be A Part Of The Customer Support Business Group focuses on enabling our customers with premier customer support throughout their lifecycle with Lam. We drive performance, productivity, safety, and quality of customers installed
Job Description: Present and inform the doctors, pharmacist, and any relevant stakeholders about the brand to adequately obtain the prescription in the territory. Visit Doctors, Pharmacists and any other relevant stakeholders to inform on products according