At TE, you will unleash your potential working with people from diverse backgrounds and industries to create a safer, sustainable and more connected world. Job Overview The IT Manager will be the cornerstone of communication between
職種 フルタイム(契約) 職務明細 フィデル・テクノロジーズ株式会社(2001年設立)は、東京に拠点を置き、テクノロジー、ローカライゼーション、バイリンガル人材のサービスとソリューションを、日本の企業様に提供しているラングテック(=言語+テクノロジー)コンサルティング会社です。 グローバルな職場環境でお仕事を働きたい方、新しい技術の習得やスキルアップに情熱をお持ちの方は、ぜひ私たちにご連絡ください!お待ちしております。 Fidel Technologies KK (フィデル・テクノロジーズ株式会社) (since 2001) is a Tokyo based LangTech Consulting firm & offers Technology - Localization - Bilingual Staffing services & solutions to global as well as SME Japanese
Job Description Summary会社の世界的な税負担をできるだけ軽減しながら、各国の税法を守り、高い誠実さをもって業務に取り組んでいただくポジションです。自分の仕事の質はもちろん、チームメンバーの仕事にも良い影響を与えることを大切にしているチームです。日々の業務は、方針やルールに基づいて進めますが、状況の変化に応じてタスクの順番を調整する柔軟性も求められます。 Determine and minimize the companys worldwide tax liability with the highest integrity while complying with worldwide tax laws. Impacts quality of own work and the work of others on the team. Focused on
By clicking the “Apply” button, I understand that my employment application process with Takeda will commence and that the information I provide in my application will be processed in line with Takeda’s Privacy Notice and Terms
Job Description SummaryResponsible for driving technical accounting compliance, financial and operational internal controls, process simplification, and operational excellence to deliver accurate actual financial reporting and analysis. Has knowledge of best practices and how own area integrates with
JOB SUMMARY Assists in managing the execution of all operations in the rooms area departments (e.g.,Front Office, Engineering/Maintenance, Housekeeping) and managing staff. Strives to continually improve guest and employee satisfaction and maximize the financial performance of
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
Our medical affairs physicians and scientists are experts on our medicines and form a valuable part of our global development organization including Regeneron Japan KK. We serve as an important liaison between Regeneron and the scientific
Our story Strada is a technology-enabled, people powered company committed to delivering world-class payroll, human capital management, and financial management solutions to organizations globally. With a team of more than 8,000 experts and over 30 years
Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
Job title – Financial Controller (Contract) Location – Tokyo, Japan Job model – Hybrid As part of this transformative phase, we are expanding our team to ensure we continue to deliver exceptional financial control & accounting
Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
*Business-level Japanese (speaking, writing & reading) is required for this position. *応募の際、次の書類をアップロードしてください(新規のかたはページ右下の応募するよりアカウントご作成いただけます): 履歴書、職務履歴書、英文レジュメ |仕事内容 ・ネスレIT基盤の上、データ分析やAIアプリケーションのアーキテクチャを設計し、技術的な要素やデータフローを定義する ・GlobalやZoneのデータ分析やAIチームと連携し、Marketにおいて、適切な技術、ツール、フレームワークを評価・選択する ・具体的にTrade Spend Optimization、Market Spend Optimizationのようなアプリケーションを開発、運用保守する ・データソース、システム、プラットフォームの統合を監督し、データフローを円滑にする ・データ分析やAIアプリケーションの拡張性とパフォーマンスを確保し、効率を最適化する ・セキュリティ対策を実施し、コンプライアンス基準と規制に準拠する ・ビジネスオーナーやベンダー含むステークホルダーと協力し、要件を理解し、技術的なソリューションを伝える ・デザイン文書や技術仕様を含むドキュメントを作成・維持する ・先端技術やユースケースに注視し、データ分析やAIアプリケーションのパフォーマンスと効果を継続的に監視し、改善する (変更の範囲) 会社の定める業務 【部署紹介】 B2B B2Cシステム及び関連デジタルサービスの構築・保守・運用を行っています。 【部署構成】 総数30名(男性18名 / 女性12名)
GAQ225R68 As APJ Senior Legal Counsel you will join the rapidly growing global legal team supporting Databricks business activities and working on diverse matters including the development of our business across multiple jurisdictions, negotiating commercial contracts,
JOB SUMMARY Responsible for the operation of the club lounge, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Areas of responsibility include guest and employee engagement, and human resources. Represents property management in
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers
新しく生まれ変わったリワードプログラムや新ブランドの展開など、日本&ミクロネシア地域の目覚ましい成長、そしてさらなる大きな野望を胸に、IHGファミリーの一員となる絶好のチャンスです。 IHG・ANA・ホテルズグループジャパンは、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人を募集しております。 日本・ミクロネシア地域の新規ホテル開業担当総支配人は、新規ホテルの立ち上げを成功させる上で重要な役割を担い、転換を図り、将来の運営に向けた舞台を整え、建設からゲストサービスまでのシームレスな開業を実現します。開業前の活動の指揮官として、日本・ミクロネシア地区新規ホテル開業担当総支配人は、ホテルスタッフの雇用とトレーニング、運営方針と手順の策定、必要なリソースの調達、位置づけのための商業施設との連携、ブランディング、ホテルのビジョンを実現するための建築家やデザイナーとの協力など、重要な業務の指揮を執ります。日本・ミクロネシア新規ホテル開業担当総支配人は、その専門知識と戦略的ビジョンにより、卓越したゲストの体験を実現し、競争の激しいホスピタリティ業界で長期的な成功を収めるための基盤を築きます。 意欲的で多様な考えを持ち、エキサイティングなチャレンジを遂行できる方を求めています。 日々の業務 新規ホテル開業担当総支配人として、ホテルの日々のリーダーシップと方向性を管理し、売上と収益を最大化し、財務的リターンを促進します。部下の育成、ブランドスタンダードの実行、地域内でのホテルとブランドの認知度向上を担っていただきます。 従業員 - ホテルのサービス哲学に沿った、チームエンゲージメントを高めるためのプログラムやイニシアチブを開発する。 - 将来の戦力確保のため、チームメンバーの後継者育成計画を策定、実施、監視する。 - チームメンバーのパフォーマンスと能力開発目標を設定し、パフォーマンス向上のための指導、コーチング、定期的なフィードバックを行う。 - 会社の規則や方針に従い、人事関連業務を監督する。 ゲストエクスペリエンス - すべてのブランドのサービス基準の遵守を維持することで、ブランドシチズンシップを示す。 - ゲスト満足度の向上を推進する。 - 同僚やホテルのチームメンバーと協力し、ゲストの期待に応え、それを上回るサービスやプログラムを確立し、実施する。 - ゲストに話しかけ、フィードバックを求め、関係を構築する。 財務 - 年間資本計画、キャッシュフロー計画、販売・マーケティング計画を作成し、予算を正確に予測する。 - 収益、将来の収益性、投資収益率を最大化するための財務分析。 - 流通チャネルとテクノロジー・プラットフォームを活用し、収益を促進し、市場シェアを最大化する。 - 資本計画や資産管理イニシアチブを主導し、オーナーと協力してホテルのマーケットリーダーとしての地位を維持・向上させる。 責任業務 - ゲスト、同僚、ホテルの資産にとって安全で安心な環境を確保する。
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff,