Description Kenvue is currently recruiting for: FP&A Manager, Consumer Health Japan This position reports to Senior Finance Director Japan and is based at Tokyo. Who we are At Kenvue , we realize the extraordinary power of
Description Kenvue is currently recruiting for: Commercial Finance Manager, Business Unit Finance, Consumer Health Japan This position reports to Commercial Finance Director Japan and is based at Tokyo. Who we are At Kenvue , we realize
Description 【職務ポジションの概要】 担当する得意先に対して Kenvueの代表としてリーダーシップを発揮し、会社 対 会社の戦略的かつ強固な協働関係を構築し、戦略立案・実行し、継続的に競合よりも優れた店頭展開を実現する。 1. 中長期のストレッチなゴールを達成するために毎年売上を成長させる:担当得意先のセルアウトに責任を持つ 2. 毎年インストアシェアを増やしリーダーシップの地位を守るもしくは獲得することに貢献する 3. KPIを達成する : 利益額および率、トレードファンドのROI、配荷・ディスプレイなどのセールスファンダメンタルズ 4. 毎月のセールスエスティメイト(セルアウト予測)の精度を±2%以内にする(Commitした数字をDeliverする) 【役割と責任】 担当得意先のキーアカウントおよび主要卸店との戦略的パートナーシップの構築 : (アドバンテージで上位3分の1を目標) 1. 得意先の戦略や価値を置くポイント(Customer Value)を明確に理解し、Win-Win関係を構築するためのSweet Spotを見つける 2. 得意先のDecision Mappingを理解し、Sweet SpotのDriveをベースにした協働関係構築のための戦略を策定する 3. 具体的に「いつ・誰と・どのような内容で」コンタクトを取るのかを含めた詳細な年間プランを作成する 質の高いジョイント•ビジネス•プランニング(JBP)の継続的実施 1. 個々の得意先にフィットし、その得意先が価値を置くものを中心に据えたセリングストーリー(バリュー・ドリブン・セリング)作成する 2. 中長期目標と戦略をベースにした継続したアプローチにするためPDCAサイクルを実行する 3.
Description 【職務ポジションの概要】 担当する得意先に対して Kenvueの代表としてリーダーシップを発揮し、会社 対 会社の戦略的かつ強固な協働関係を構築し、戦略立案・実行し、継続的に競合よりも優れた店頭展開を実現する。 1. 中長期のストレッチなゴールを達成するために毎年売上を成長させる:担当得意先のセルアウトに責任を持つ 2. 毎年インストアシェアを増やしリーダーシップの地位を守るもしくは獲得することに貢献する 3. KPIを達成する : 利益額および率、トレードファンドのROI、配荷・ディスプレイなどのセールスファンダメンタルズ 4. 毎月のセールスエスティメイト(セルアウト予測)の精度を±2%以内にする(Commitした数字をDeliverする) 【役割と責任】 担当得意先のキーアカウントおよび主要卸店との戦略的パートナーシップの構築 : (アドバンテージで上位3分の1を目標) 1. 得意先の戦略や価値を置くポイント(Customer Value)を明確に理解し、Win-Win関係を構築するためのSweet Spotを見つける 2. 得意先のDecision Mappingを理解し、Sweet SpotのDriveをベースにした協働関係構築のための戦略を策定する 3. 具体的に「いつ・誰と・どのような内容で」コンタクトを取るのかを含めた詳細な年間プランを作成する 質の高いジョイント•ビジネス•プランニング(JBP)の継続的実施 1. 個々の得意先にフィットし、その得意先が価値を置くものを中心に据えたセリングストーリー(バリュー・ドリブン・セリング)作成する 2. 中長期目標と戦略をベースにした継続したアプローチにするためPDCAサイクルを実行する 3.
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Its fun to work in a company where people truly BELIEVE in what theyre doing! Job Description The Marketing Team at Traveloka drives our brands impact with creativity and strategy. Through innovative campaigns and
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategorySales Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer Company,
Responsibilities About TikTok TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikToks global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Location(s):Japan City/Cities:Tokyo Travel Required:00% - 25% Relocation Provided:No Job Posting End Date:November 1, 2024 Shift: Job Description Summary: Please note: This is not a Remote role and will require the incumbent to be based in Tokyo,
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategorySales Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer Company,
Job Description: Department Overview Rakuten Travel, as one of the largest travel companies in Japan, has a mission to enrich peoples lives through travelling. Within this mission, the Mobility Division is a department in Rakuten Travel
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customer base in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as ecommerce, payment services, financial services, telecommunication,
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
Responsibilities TikTok TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul
Are you prepared to join the X team and help build the ultimate real-time information-sharing app, revolutionizing how people connect? At X, we’re on a mission to become the trusted global digital public square, committed to
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customer base in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as ecommerce, payment services, financial services, telecommunication,