Overview: Microsoft Cloud Operations + Innovation (CO+I) is the team behind the cloud. CO+I is responsible for delivering over 200 Microsoft web portals, Live and Online Services around the world including infrastructure, security and compliance, operations,
The Enterprise Technology Services (ETS) team is accountable for all Infrastructure, Security, IT Operations and all End User Services and technologies. This group will ensure that our IT Services are seamless and secure, and that technology
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
Work Flexibility: Hybrid or Onsite Provides technical support to field engineers, technicians, and product support personnel who are diagnosing, troubleshooting, repairing and debugging equipment, computer systems, complex software, or networked and/or wireless systems. Responds to situations where
Summary: The Test Administrator is responsible for administrating all aspects of the testing operations in assigned test center of Pearson Professional Centers by providing high quality on-site service in accordance with strict operational policies and procedures
As a Sales Engineer, you will be responsible for translating clients requirement into technically feasible solutions. You will be required to closely collaborate with internal and external stakeholders across the board to ensure the optimal delivery
As a Field Sales Engineer, you will be responsible for implementing strategic targets to achieve budgeted sales and gross margins, positioning industry target customers in collaboration with the sales team in Japan, and securing customer listings and design-ins.
In alignment with our Microsoft values, we are committed to cultivating an inclusive work environment for all employees to positively impact our culture every day and we need you as a CO+I Critical Environments Field Service
Company Description会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Primary Function of Position: As a member of the Customer Training Team, this individual will be responsible for leading and supporting training center operations in our direct markets
Introduction A career in IBM Consulting is rooted by long-term relationships and close collaboration with clients across the globe. You’ll work with visionaries across multiple industries to improve the hybrid cloud and AI journey for the
Location: Japan (Osaka) Join Fortinet, a cybersecurity pioneer with over two decades of excellence, as we continue to shape the future of cybersecurity and redefine the intersection of networking and security. At Fortinet, our mission is
Cochlear is the global market leader in implant hearing solutions. Cochlears mission is to help people hear and be heard. Around the world, more people chose a Cochlear-branded hearing implant system than any other. A Cochlear
Company Description会社の説明 Intuitiveでは、果たすべき使命に向けて皆で団結して取り組みます。当社は、低侵襲治療は生活をより豊かにする治療であると考えています。独創性とインテリジェントなテクノロジーを通じて医師の潜在能力を広げ、制約なく治療できるようにします。 私たちは、ロボット支援手術におけるパイオニアであり市場リーダーとして、インクルーシブで多様性のあるチームの育成に努め、変化を生み出すことに尽力しています。25年以上にわたり、世界中の病院や医療チームと協力して、ヘルスケアのいくつかの最も困難な課題の解決を支援し、可能なことを前に進めてきました。 Intuitiveは、さまざまなバックグラウンドを持つ優秀な人材の努力によって成り立っています。優れたアイデアはどこからでも得られると信じ、私たちは、思考の多様性と相互の尊重に根差したインクルーシブな文化の醸成に努めます。また、包摂性(インクルージョン)を持ってチームメンバーを指導し、ありのままの自分で最高の仕事ができるよう力づけます。 変化を生み出すことを望む情熱的な人々が、当社の文化の原動力となっています。私たちのチームメンバーは、誠実さを重視し、高い学習能力と物事をやり遂げるエネルギーを持ち、当社が新しい考え方ができるよう多様な実体験をもたらします。私たちは、チームメンバーが引き続き当社の使命を遂行し、最大限の可能性を実現できるよう、積極的に投資して彼らの長期的な成長をサポートします。 医療従事者と患者さんのグローバルなコミュニティを目指して大きく躍進しようと尽力しているチームの一員になってください。一緒に、低侵襲治療の向上に取り組みましょう。 Job Description Primary Function of Position: As a member of the Customer Training Team, this individual will be responsible for leading and supporting training center operations in our direct markets
Introduction A Technical Support Representatives at IBM is a front-line position supporting our products and making sure they are at their best for our customers. With over 100 years in technology, IBM has built a strong reputation of
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
Lectra Japan Ltd Customer Success Manager INTRODUCTION We invite you to embark on a journey. A technological journey towards the evolution of our society and our industries, powered by Industry 4.0 and supported by Lectra. Software, equipment,
JOB SUMMARY Manages all engineering/maintenance operations, including maintaining the building, grounds and physical plant with particular attention towards safety, security and asset protection. Accountable for managing the budget, capital expenditure projects, preventative maintenance and energy conservation.
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
【業務概要】 ディーラーへの技術トレーニングや技術サポートを通じてBose professional製品の仕様化促進を図り、部署の目標達成を目指し活動していただきます。 【責任の範囲】 顧客(ディーラーやディーラー以外の音響エンジニア、コンサルタントなど)がBose製品を適切に使えるよう技術トレーニングを実施する。 顧客からの技術的な質問や相談(スピーカシステム設計・提案や調整)に適切に対応し、案件獲得に貢献する。 試聴会等における技術担当としてデモシステムのセットアップ、技術プレゼンテーションを行う。 プロセッサー等の特に技術サポートが重要な製品については、製品ごとの年間販売目標を技術サポート活動を通じて達成する。 技術的な内容の製品資料の作成。 【必須能力・経験】 電気、建築音響全般の基本知識 技術的な内容を分かりやすく伝える提案資料作成スキル セミナー実施やシステム提案のためのプレゼンテーション能力 OfficeやCAD、音響関連ソフトの基本スキル 音響関連の技術資料を読むための英文リーディング能力 Bose製品に限らず、業務用音響機器・システムに対する興味 顧客から技術者として信頼されるコミュニケーション能力 IT関連の基礎知識(ネットワーク・ハードウェア等) 【 あると望ましいスキル】 PhotoshopやIllustratorなどのグラフィックソフトウェアのスキル 音響シミュレーションソフトの使用経験 本社や他国のエンジニアとの技術的な内容情報交換のための英語力 建築音響または電気系の学士または修士であることが望ましい Company Overview: Bose Professional is a leader in the professional audio/video industry,
POSITION SUMMARY Respond and attend to guest repair requests. Communicate with guests/customers to resolve maintenance issues. Perform preventative maintenance on tools and equipment, including cleaning and lubrication. Visually inspect tools, equipment, or machines. Carry equipment (e.g., tools,