Our clients Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
Our clients Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
Our client is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world by implementing Microsofts M365,
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
職種 正社員 職務明細 Christian Dior G.K. is looking for a Digital Marketing Assistant Manager. One of the main missions of the E-commerce team is to build seamless and personalized Digital client journeys on DIOR.com, driving online
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Job Description 製薬業界に変革を起こすために。デジタルマーケティング、サービスデザインの戦略及び戦術的実装をリードするエクスペリエンスデザイナー(UX/UIデザイナー)を募集! Digital & Data Enabler Unit(部門)のエクスペリエンスデザイナーは、配属先のGroupにおいて、顧客中心の考え方で、あらゆる顧客接点をシームレスに繋ぐデジタルマーケティング分野の顧客体験構築、サービスデザインを担当していただきます。 新規顧客エンゲージモデルの創出、及び、既存サービス・チャネルの改善するために、あらゆるメディア(デジタル、オフライン、サービス)のすべてのフェーズに渡るデザインプロセス(リサーチ、アイディエーション、デザイン、プロトタイプ、開発、そして、検証)に携わることができます。 また、デジタルエンゲージメント施策をCX、及び、UX/UI デザインの観点で取り組むプロジェクトが増えてきたこともあり、人間中心設計、サービスデザイン、そして、デジタルとデータを駆使したパーソナライズ化された顧客体験のデザイン経験、及び、UX/UIのハンズオンスキルのあるエクスペリエンスデザイナーを募集しています。 ※実際に関与する業務内容は、配属先のSquad、プロジェクトのその時の優先事項によって決まります。 ※以下の業務経験(10年以上)・スキルを持った方、学ぶ意欲のある方を歓迎します。 【主な業務内容】 デジタル・データを駆使したパーソナライズ化された良質な顧客体験の構築 デザイン・ユーザーリサーチを設計・実施し、結果からインサイトを発見 ワークショップの設計、ファシリテートからの成果の統合 コンセプト策定から顧客体験・サービスフローなどをデザイン、CX戦略策定 CXデザインプロセスの中軸として、プロトタイプ制作、実証実験(テスト&ラーン)の推奨 アプリ、ウェブサイト、Eメールテンプレート、及び、その他デジタルプラットフォームの情報設計、UX・UIデザイン 一貫性のあるカスタマーエクスペリエンスを実現するためのデザイン原則、デザインガイドライン、デザインシステムの策定 マーケティング、営業、デジタルテクノロジーチームなど社内メンバーと共創し、顧客体験の改善についての効果的なコミュニケーションを図る 社内外の最新事例や専門知識を把握し、デザインプロセスやサービス自体に組み込む 【求める経験、専門スキル】 デジタルマーケティングの戦略、戦術設計、及び、実務レベルの経験 ※必須 Figmaを使ったワイヤーフレーム、プロトタイプ制作の経験、スキル エクスペリエンスデザイン設計の経験、スキル(ペルソナ、カスタマージャーニー、エクスペリエンスマップ、サービスブループリント、ロードマップなどの作成) 仮説・コンセプトの具体化の経験、スキル(ストーリボード、サービスコンセプト、画面フロー、ワイヤーフレームデザインなど) MuralやFigJamなどのコラボレーション、ホワイトボードツールを使ったファシリテーションスキル Adobe Creative Cloudを使ったデザインスキル ブランディングデザイン、スタイルガイド、デザインシステムなどデザインガイドラインの知識と理解 グローバルソリューションのローカライゼーション戦略と顧客(ユーザー)にとって望ましい体験設計 グローバルへ開発リクエストするための提案資料、デザイン要件の策定
Job Description Join the team redefining how the world experiences design. Hey, gday, mabuhay, kia ora, 你好, hallo, vítejte! Thanks for stopping by. We know job hunting can be a little time consuming and youre probably
Requisition ID: 3986 Grade: L3 Country: Japan Duty Station: Tokyo Category: Project-funded Professional and higher Type of Job Posting: Internal and External Employment Type: Staff-Full-time Appointment Type: Fixed Term - 200 series Indicative Minimum Net Annual