Johnson & Johnson Innovation, a part of Johnson & Johnsons Family of Companies, is currently recruiting for a Senior Manager / Associate Director, Early Innovation Partnering to be based in Tokyo, Japan. Johnson & Johnson (J&J)
Johnson & Johnson Innovation, a part of Johnson & Johnsons Family of Companies, is currently recruiting for a Senior Manager / Associate Director, Early Innovation Partnering to be based in Tokyo, Japan. Johnson & Johnson (J&J)
Job Description The position takes a responsibility for medical contents in all clinical development programs in assigned therapeutic areas (such as dementia, movement disorders, neuromuscular, and MS/Immunology etc.) in Japan. The individual functions as a scientific and clinical
At Lilly, we unite caring with discovery to make life better for people around the world. We are a global healthcare leader headquartered in Indianapolis, Indiana. Our employees around the world work to discover and bring
At Lilly, we unite caring with discovery to make life better for people around the world. We are a global healthcare leader headquartered in Indianapolis, Indiana. Our employees around the world work to discover and bring
ワクチン、オンコロジー領域での新薬の承認取得を通して、日本の患者さんにイノベイティブな治療を提供することに貢献できる業務です。 新薬開発及びライフサイクルマネジメントにおいて、薬事戦略を立案/実行する。 薬事関連規制や関連する事例等を考慮した薬事戦略を立案し、チームメンバーと協働して実行する。 承認申請や対面助言等、薬事関連業務をリードし、規制当局との交渉戦略を立案/実行する。 薬事的課題を分析し、適切な解決策を提案/実行する。 海外チームと良好な信頼関係を築き、薬事関連規制や薬事戦略の提供を実行する。 海外薬事規制等を踏まえた国内薬事規制の問題点を提示する。 規制当局と良好な信頼関係を築き、適切なコミュニケーションと薬事的交渉を実行する。 規制当局との交渉の場において議論内容をリードする。 ※職務内容および勤務地の変更範囲は会社の定めるところとする。 必要な条件 Basic Qualification スキル Skill 薬機法の体系、開発・承認審査の概略に関する知識 プロジェクトチームや規制当局で開発薬事戦略を説明するコミュニケーション力 グローバルコミュニケーション力(英語での理論構築、読み・書き・会話力) 経験 Experience 医薬品等の開発関連業務に合計3年以上携わった経験 学位/資格/語学力 Education/Certification/Language 医学、薬学、生物学、科学等での学士もしくはそれと同等以上 望ましい条件 Preferred Qualification スキル Skill ロジカルシンキング 既成概念にとらわれない思考 変化を積極的に受け入れ、挑戦し、実行する姿勢 経験 Experience 医薬品等の承認申請・対面助言関連業務 学位/資格/語学力
About us BeiGene is a global oncology company that is discovering and developing innovative treatments that are more affordable and accessible to cancer patients worldwide. With a broad portfolio, we are expediting development of our diverse
Work Your Magic with us! Ready to explore, break barriers, and discover more? We know you’ve got big plans – so do we! Our colleagues across the globe love innovating with science and technology to enrich
Position Purpose This role will lead portfolio/brand strategy and implementation for multiple assets, Xeljanz RA and UC and Etrasimod as a new launch expected in 2025, which contribute Specialty Care business growth in the next 3-5
Job Description Summary-Defines and drives scientifically sound and business driven project strategy. Reviews, manages, proactively challenges, and controls status of projects operations of the programs and budgets; manages schedules and may prepares status reports. Guides and
By clicking the “Apply” button, I understand that my employment application process with Takeda will commence and that the information I provide in my application will be processed in line with Takeda’s Privacy Notice and Terms
Job purpose Responsible for driving commercial success of Depemokimab in Japan LOC. Member of the Global/LOC cross-functional shaping global strategy and co-creation Key responsibilities Understand global strategy and initiatives, as well as local environment and insights
This is what you will do: The Marketing Director is a senior commercial leader responsible for strategic direction on asset portfolio within the assigned therapeutic area. S/he delivers on revenue and profitability goals by leading cross-functional strategy formulation,
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Are you an experienced medical professional and passionate about Medical Affairs? Novo Nordisk Japan is looking for a Medical Science Liaison to ensure Novo Nordisk therapies and products for Obesity reach the people who need them
DESCRIPTION OF JOB RESPONSIBILITIES Primary Function Source, interpret, generate and disseminate high-quality evidence and insights from Real World Data (RWD) timely to guide and support business decisions across all therapeutic areas. Act as an expert in engaging with
職務の目的および主な業務内容 Job Purpose & Key Responsibilities 最適な流通モデルを検討する際の安定供給、Financial benefitの面からの評価 流通改善ガイドライン、その他法規制に基づいた価格体系(仕切価、割戻し、Net sales)の立案 新製品の価格体系の提案および承認取得、送品スケジュールの管理と出荷数量の試算 法令、コンプライアンスを遵守した製品価値の最適化を実現するための特約店担当者の活動プランの立案と管理 特約店へのPrimary salesの異常発注等のMonitoringを通した不動在庫・偏在を抽出するためのプランの作成 回収、欠品等に伴う流通障害の際、関連部署とともにGSK製品の安定供給に最大限寄与する流通戦略の立案とGSKの方針を特約店に理解してもらうための説明資料作成 特約店による製品プロモーションを実施する場合は、管轄地域において営業と協力し効果的・効率的なコミュニケーションを実施、成果の最大化。 管轄地域において部下が上記を遂行するための指導・教育 特約店との新しい関係、働き方(リモートコミュニケーション等)の推進とそのためのメンバーのマインドセット変革 GSK culture浸透のためのinitiative企画、提案、実施 Employee engagement向上のためのinitiative企画、提案、実施 ※職務内容および勤務地の変更範囲は会社の定めるところとする。 必要要件 Required Skill, Experience, Etc. 必要な条件Basic Qualification スキル Skill 特約店の業務内容に関する基礎的な知識 流通全般における業界団体からの通知・ガイドラインに関する基礎的な知識 売上・コスト等の数字の分析スキル 交渉スキル(社内外)
Pharmacovigilance System • Implement and maintain a pharmacovigilance system for the UCB products authorized in the territory and ensure compliance with applicable regulatory and company requirements; • Work in close collaboration with corporate Patient Safety teams
. MAJOR ACCOUNTABILITIES • Report to the head of (Therapeutic Area) Medical Science • Maintain up to date scientific intelligence/clinical knowledge in relevant disease area(s) and provide appropriate strategic and operational input into UCB Strategies Identify gaps for medical
製薬企業でのプロダクトマーケティングの経験2年以上/more than 2 years of Product Marketing Experience in a pharmaceutical company 製薬企業もしくはコンサルティング企業でマーケティング関連のデータ分析・解析、市場調査の経験 領域経験(RA/乾癬/バイオ)/ experience in a related therapeutic area (ideally Biologic or Immunology) ビジネスレベルの英語力/Business level of English 大卒以上/Bachelor ステークホルダーとの協働によるアンメットニーズを特定するための市場調査 担当エリア:皮膚もしくはリウマチ領域(選考過程ののち、オファー時に決定) 包括的なデータを分析し、戦略立案に活用するためのインサイトを特定する。 Immunology領域製品の患者価値とインパクトを最大化するため、グローバルコマーシャルと連携したデジタル戦略を含むブランド戦略および戦術プランの策定のサポート。 メディカル、セールス、トレーニング、R&D、PRチームなどの関連部門と協力し、現在のビジネスを改善し、将来の機会(適応症、製剤など)を探求する。 日本での活動および国をまたがるプロジェクトの計画・実行のための地域・グローバルチームとの協働。 予算と経費を管理しながら、戦術的な計画を実行するための外部エージェントを管理する。 製品価値を治療領域に浸透させるためのKOLsの管理 患者の価値とインパクトを最大化するためのイノベーションを探求する。デジタルチャネルに関する深い知識を発揮し、UCBの評判とブランドパフォーマンスを向上させるための最適なチャネルミックスを構築する...