As a Sr. Support Engineer, you will be the technical interface to customers, Original Equipment Manufacturers (OEMs) and Value-Added Resellers (VARs) for resolution of problems related to the installation, recommended maintenance and use of Oracle products.
As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries
HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,
POSITION OVERVIEW: We are seeking an experienced Application Support Specialist (Post-Trade) to join a leading Global leading financial institution in Singapore. Take ownership of managing incidents, problems, and changes for vital trading applications in the banking
Objectives of the Position Support the implementation of Senior Project NGBA in the country. Provide expertise on supply chain operations, i.e., order management, transport management, etc. Support interfaces for cross-process functions (O2C-F, P2P, B2R) Main Areas
Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
Job Description: About the Organization Core Network Operations Division at Rakuten Mobile is tasked with managing and operating the fully virtualized Rakuten Mobile Network. This division oversees critical infrastructure components including the Core (IP Multimedia Subsystem),
Job Description: About the Organization Core Network Operations Division at Rakuten Mobile is tasked with managing and operating the fully virtualized Rakuten Mobile Network. This division oversees critical infrastructure components including the Core (IP Multimedia Subsystem),
This role will be instrumental in helping shape Oracles cloud transformation of our Fusion SaaS Services. Fusion Cloud Customer Support Service organization provides technical assistance for Fusion Cloud (ERP) to customers, partners, consultants and sales engineers,
Work ScheduleOther Environmental ConditionsOffice Job Description ポジション:ビジネスアナリスト About Us サーモフィッシャーサイエンティフィック インコーポレイテッドについて 米国マサチューセッツ州ウォルサムに本社を置き、世界中に125,000人の従業員を擁しています。総売上高は440億ドル、研究開発費は15億ドルに及び、Thermo Scientific、Applied Biosystems、Invitrogen、Fisher Scientific、Unity Lab Services、Patheon、PPDブランドは、世界のさまざまな分野の基礎・応用研修、製品開発、品質管理・保証、安全保障から医療、製薬・バイオ医薬に至るお客様に広く浸透しています。 Essential Duties and Responsibilities 【デジタルサイエンスソリューション導入全般】 デジタルサイエンスソリューションのコンサルタントとして、化学・医薬など先端技術を事業とするお客様向けラボラトリーソリューションの導入及び運用のコンサルティングを行い、専門性を磨くことができます。 Job Description 業務内容 要件定義:法人のお客様向けにソリューションパッケージの仕様を説明し、ユーザからビジネス要件をヒアリングし、システム実装要件の収集・分析・定義・提案・ドキュメンテーションを行います プロジェクトマネジメント:プロジェクトマネージャーと協力して、プロジェクト計画を立て、プロジェクトの完遂を支援します テクニカルサポート:プロジェクトマネージャー、実装チーム、お客様とコミュニケーションを行い、実装内容がビジネス要件とアラインするように設計・開発・テストなど工程をレビューし、実装における各種課題解決を支援します ソシューション導入業務において、プロセス改善・コンプライアンス強化等内部の改善改革に積極的に参加し、貢献します カスタマーエンゲージメントにおいて、計画・リソーシング・管理・トラッキング・報告あらゆる面で提案を行います 実装チームとお客様のコミュニケーションを支援し、必要に応じて内部・外部向けにプレゼンテーションを行います。 ベストプラクティスとなるソシューション構築に貢献します。 必要に応じて内部・外部の会議に参加します。国内外に出張する場合があります。 大学もしくは大学院卒 3~5年関連ソフトウェア導入の各種関連業務(ビジネスアナリシス、テクノロジーコンサルティング、設計、開発、移行、切替、プロジェクトマネジメント等)に携わる経験 エンタープライズソリューションソフトウェアの要件定義、ドキュメンテーション(ビジネスフロー、システムフロー、要件定義書等)経験
Automotive Connectivity Test Engineer Company Profile Capgemini Engineering combines, under one brand, a unique set of strengths from across the Capgemini Group: world-leading engineering and R&D and digital manufacturing expertise. With broad industry knowledge and cutting-edge
Job Description: About Organization Core Network Operations Division at Rakuten Mobile is tasked with managing and operating the fully virtualized Rakuten Mobile Network. This division oversees critical infrastructure components including the Core (IP Multimedia Subsystem), RCS
We are a leading financial services provider committed to making decisions easier and lives better for our customers and colleagues around the world. From our environmental initiatives to our community investments, we lead with values throughout
Overview: Will be responsible for troubleshooting and resolving technical issues. Act as a product technical liaison between the customer and various internal teams such as support, development, and consulting; this will involve ongoing learning for yourself