Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Description Your Mission At Wise, we are fully devoted to our Mission: Money without borders. Instant, convenient, and eventually free. Over 16 million people and businesses use Wise, which processes over £9 billion in cross-border
Company Description We create world-class content, which we distribute across our portfolio of film, television, and streaming, and bring to life through our theme parks and consumer experiences. We own and operate leading entertainment and news
As a Senior Sales Executive at GoGlobal, you will be responsible for developing and executing effective sales strategies to achieve and surpass sales targets. Your primary focus will be on generating your own pipeline, leveraging your
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GAQ226R40 Mission The Real Estate & Workplace Specialist will support Databricks APJ Operations, with full responsibilities for the Japan office. You will help develop strategies and implement tactical solutions to support Databricks exponential growth across the
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About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
【職務概要】 電話、メール、または郵送で受け取ったすべての予約リクエスト、変更、キャンセルを処理する。 ゲストの予約ニーズを特定し、適切な部屋タイプを決定する。 部屋タイプおよび料金の空室状況を確認する。 発信者に対して、保証ポリシー、特別料金、キャンセルポリシーを説明する。 特別なリクエストを受け入れ、記録する。 施設やサービス、客室についての質問に回答する。 売上を最大化するためにセールステクニックを実践する。 予約システムにデータを入力および検索する。 無料宿泊、従業員割引、旅行代理店視察料金、卸売予約などの特別な予約タイプを、正しいコードと料金をシステムに入力して示す。 ゲストの懸念に対応する際は、適切なエスカレーション手順を実施する。 【ポリシーおよび行動規範】 すべての会社ポリシーおよび手順を順守する。 制服および身だしなみを清潔かつプロフェッショナルに保つ。 機密情報の保護を徹底し、会社資産を守る。 ゲストおよび同僚のプライバシーとセキュリティを保護する。 会社の基準に従って、すべてのゲストを歓迎し、感謝の意をもって対応する。 ゲストのニーズを予測し、障がいを持つ方へのサポートを含め、丁寧に対応する。 明確かつプロフェッショナルな言葉遣いで会話し、電話対応時は適切なエチケットを守る。 同僚との良好な関係を築き、チーム目標の達成を支援する。 他の従業員の懸念を聞き、適切に対応する。 品質保証基準を順守する。 10ポンド(約4.5kg)以下の物品を補助なしで持ち上げ、運搬、配置する。 上司からの合理的なその他の業務指示を遂行する。 【望ましい資格および条件】 学歴: 高等学校卒業または同等の資格(G.E.D.取得者) 関連業務経験: 必要なし(未経験可) 管理職経験: 不要 資格および免許: 不要 POSITION SUMMARY Process
Company Description At ServiceNow, our technology makes the world work for everyone, and our people make it possible. We move fast because the world can’t wait, and we innovate in ways no one else can for
Sabre is a technology company that powers the global travel industry. By leveraging next-generation technology, we create global technology solutions that take on the biggest opportunities and solve the most complex challenges in travel. Positioned at the center
Job Description 職務内容 品質マネージメントシステム&コンプライアンス課では、製造所が医薬品医療機器等法及びGMPコンプライアンスを遵守し、患者さんに提供する医薬品品質の確保及び安定供給を達成するために、品質保証として品質マネージメントシステム(QMS)の構築およびその運営管理を行っております。グローバル標準で一貫性を持った品質、コンプライアンス管理を行い、かつ日本の要求事項への対応も行うため、米国本社および海外サイトをはじめ、規制当局および他社とのコミュニケーションも多くとてもやりがいのある職務です。 –昨今の度重なる医薬品業界における不祥事を発生させないためには、経営層との統制の取れたQMSの運営は欠かせないものであり、このポジションはグローバルグループの一員として、サイトの品質保証として非常に重要なキーポジションになります。 –品質マネージメントシステムのトピックリード ・査察対応/自己点検 ・GMP適合性調査 ・CAPA管理 ・データインテグリティ l必要とする資質 <専門性> · l 医薬品・医療機器の製造販売業/製造業における品質保証、またはそれに準ずる業務経験を有する(5年以上) · l薬機法、GMP省令、PIC/S、ICH等の知識を有する · l薬学など理系の大学又は大学院程度の知識を有する · GMPオーディットの知識と経験 <リーダーシップ力> · 品質保証として工場全体を包括するため、関連部署との連携が必須であり、リーダーシップを発揮し、業務を積極的且つ主体的に実行する · 工場内の関係部署やマネジメント層と良好な関係を構築し、効率的且つ効果的にプロジェクトを推進する · 常に国内規制やメルク社グローバル基準に関する知識を深めるよう努力し、サイトの品質・コンプライアンスレベルを向上させる · 各種のプロジェクトリードを遂行する <コミュニケーション能力とチャレンジ> · l工場内関連部署との協力関係を維持向上するための円滑なコミュニケーション能力 · l新たな業務や難しいと思われる業務にも積極的にチャレンジし、自ら知識と経験を高めていくことができる積極性 ·
NBS FRONT DESK & RESERVATIONS CONSULTANT Niseko Base Snowsports is seeking enthusiastic, confident, and friendly English and Japanese bilingual staff to fill full-time positions. If youre passionate about guest service and want to spend the season
As an Engineer - Application, you will be responsible for partnering with sales and manufacturers to provide technical expertise regarding applications of products/services. You will answer questions and demonstrate how product offerings and services can solve
職種 正社員 職務明細 日本リージャスは、120カ国以上、1100都市を超える地域、4000拠点以上のネットワークを持つ世界最大のワークスペースプロバイダーであるIWG plc(本社:スイス、CEO:Mark Dixon)のビジネスモデルを日本に持ち込み、新しいワークスタイルを日本全国に普及させた、フレキシブルオフィス事業のリーディングカンパニーです。 IWG Pls(旧リージャス・グループ)は、1989年にベルギー・ブリュッセルにて、ビジネストラベラー向けのオフィススペース企業として創設され、現在はイギリスを拠点に置き、ロンドン証券取引所に上場しています。 日本においては、日本リージャスホールディングス株式会社が、1998年9月に新宿パークタワーにて最初のレンタルオフィスを開設。以来、あらゆるオフィスニーズに対応するため、「リージャス」をはじめ、コンパクトな「オープンオフィス」など、日本全国でマルチブランド展開をしています。 2016年には、新たなコミュニティーを生み出すビジネス スペース「SPACES」を立ち上げ、現在では全国で8拠点を展開中。2022年には、ハイエンドブランド「Signature」を六本木ヒルズにオープンしました。 2023年2月1日より三菱地所グループの一員となり、同グループが展開する国内事業既存拠点と、IWG Plsのワールドワイドな競争力、そして、国内48都市、186拠点を誇る日本リージャスのネットワークを融合し、レンタルオフィス・コワーキングスペースを多くのお客様にご活用いただいております。 リージャスホームページ: https://www.regus-office.jp/ Japan Regus brings the business model of IWG plc (Headquarters: Switzerland, CEO: Mark Dixon), the worlds largest workspace provider with a
Job Description As an AI Sales Specialist, youll be responsible for driving the growth and adoption of our full suite of AI products. In this quota-carrying overlay role, you’ll work alongside our Core Account Executive (AE)
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