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Unreal Engineの求人 - 13 Job Positions Available

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13 / 1 - 12 求人
Link Compliance 求人

JOB Responsibilities: The organization as part of its transformation strategy, has re-positioned its Information Technology function. The Chief Technology Officer (CTO) as the driver of emerging technologies and digital solutions will provide technical and strategic leadership

Link Compliance  24日前
UNITY 求人

The opportunity We are the Unity Studio Productions team, a group of highly skilled Software Engineers and Tech Artists with deep expertise in the Unity platform. We are looking for someone to lend their proven industry

UNITY  2日前
Wizcorp Inc. 求人

職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Software Engineers for a selection of diverse fields. Depending on your background, skills, and experience we’ll

Wizcorp Inc.  19日前
Wizcorp Inc. 求人

職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Unreal Engine (4 and 5) Game Programmers to work on exciting projects for next-generation consoles. Depending on your

Wizcorp Inc.  19日前
Wizcorp Inc. 求人

職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Game Server Programmers to work on exciting multiplayer games targeting a variety of consoles and environments.

Wizcorp Inc.  19日前
Wizcorp Inc. 求人

職種 正社員 職務明細 This position requires you to reside in Japan during your employment with Wizcorp. Wizcorp is looking for Technical Artists to work on exciting multiplayer games targeting a variety of consoles and environments. Depending

Wizcorp Inc.  19日前
Gensler 求人

At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial

Gensler  7日前
Tencent 求人

Responsibilities: 仕事内容 1. カットシーンの企画・演出設計 ストーリーボードやシナリオに基づき、シーンの演出設計を行います。最適なカメラアングルやカメラワーク、シーン構成を計画し、視覚的に強いインパクトを持つ演出を目指します。 2. キャラクターアニメーションの演出 キャラクターの表情や動作、感情表現を担当し、物語に深みを与える演出を行います。アニメーターやモーションキャプチャーチームと連携し、リアルかつ説得力のあるキャラクター表現を追求します。 3. カメラワークとライティングの設計 シーンの雰囲気を最大限に引き出すカメラワークとライティングを設計し、特定のテーマや感情を効果的に伝えるビジュアルを作り上げます。 4. 音響やBGMとのコラボレーション サウンドデザイナーと協力して、シーンに合わせた音響やBGMを組み込み、視覚と音の両面で感動を与えるカットシーンを制作します。 5. カットシーンの実装と最適化 使用するエンジン(Unreal Engine、Unityなど)にて、カットシーンの実装とパフォーマンス最適化を行います。高品質を維持しつつ、各プラットフォームでの動作を確保します。 6. 他部門との調整とフィードバック反映 シナリオライター、美術、アニメーションなどの他部門と密接に連携し、ゲーム全体のストーリーやビジュアルに沿った一貫性ある演出を実現します。 Job Description 1. Planning and Direction Design for Cutscenes Plan and design scene direction based on storyboards

Tencent  2日前
UNITY 求人

The opportunity The Unity Customer Success Consulting team is a group of highly skilled Software Developers and Technical Artists with deep expertise in the Unity platform, whose main goal is to help our customers improve their

UNITY  2日前
Woven by Toyota 求人

Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven

Woven By Toyota  1日前
Epic Games 求人

WHAT MAKES US EPIC? At the core of Epic’s success are talented, passionate people. Epic prides itself on creating a collaborative, welcoming, and creative environment. Whether it’s building award-winning games or crafting engine technology that enables others

Epic Games  1日前
Tencent 求人

Responsibilities: 仕事内容 メインエンジニアは、プロジェクト全体の安定性、拡張性、そして革新性を支えるチームのキーポジションです。豊富なプログラミングスキルとともに、部門横断でのコミュニケーション能力と協力経験が求められます。 1. エンジン開発と最適化 スタムエンジンの機能開発や最適化をリードし、バトルシステム、物理シミュレーション、AIなどの実装をサポートします。様々なハードウェア環境での安定したパフォーマンスを確保し、滑らかなプレイ体験を提供することが求められます。 2. 戦闘およびキャラクターシステムの開発 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 3. 技術的な指導とチームサポート 戦闘デザイナーやキャラクターデザイナーと協力し、キャラクターの動作、スキル、コンボシステム、そして敵AIの実装を担当します。プレイヤーに精緻でダイナミックなバトル体験を提供できるよう、システムの構築に貢献します。 4. 部門横断の協力と技術的なソリューションの提供 レベルデザイン、美術、アニメーションなどの他部門と密接に連携し、ニーズを把握したうえで最適な技術的ソリューションを提案します。美術表現やデザインの意図を損なうことなく、効率向上とリソースの最適化を図ります。 5. パフォーマンス分析と問題解決 ゲームのパフォーマンスを監視し、フレームレートやロード時間、メモリ使用量などの技術的課題を迅速に特定・解決します。高い品質基準を満たすゲーム体験を保証するための重要な役割です。 6. 新技術の調査と導入 最新技術(物理エンジン、レンダリング技術、AIなど)を積極的に調査し、プロジェクトに応じた適切な技術を導入することで、ゲームの表現力と革新性の向上を図ります。 Job Description The main engineer is a key position supporting the stability, scalability, and innovation

Tencent  13時間前

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