This is a leading start-up fintech company based in Tokyo Responsibilities: 1 Team Leadership: Lead and mentor a team of UX designers, providing guidance, feedback, and support to foster a culture of collaboration, creativity, and excellence. 2 Strategic
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Location(s): Japan City/Cities: Tokyo Travel Required: 00% - 25% Relocation Provided: No Job Posting End Date: June 28, 2024 Shift: Job Description Summary: We are a beverage company that believes in the power of technology, and
Job Description 製薬業界に変革を起こすために。デジタルマーケティング、サービスデザインの戦略及び戦術的実装をリードするエクスペリエンスデザイナー(UX/UIデザイナー)を募集! Digital & Data Enabler Unit(部門)のエクスペリエンスデザイナーは、配属先のGroupにおいて、顧客中心の考え方で、あらゆる顧客接点をシームレスに繋ぐデジタルマーケティング分野の顧客体験構築、サービスデザインを担当していただきます。 新規顧客エンゲージモデルの創出、及び、既存サービス・チャネルの改善するために、あらゆるメディア(デジタル、オフライン、サービス)のすべてのフェーズに渡るデザインプロセス(リサーチ、アイディエーション、デザイン、プロトタイプ、開発、そして、検証)に携わることができます。 また、デジタルエンゲージメント施策をCX、及び、UX/UI デザインの観点で取り組むプロジェクトが増えてきたこともあり、人間中心設計、サービスデザイン、そして、デジタルとデータを駆使したパーソナライズ化された顧客体験のデザイン経験、及び、UX/UIのハンズオンスキルのあるエクスペリエンスデザイナーを募集しています。 ※実際に関与する業務内容は、配属先のSquad、プロジェクトのその時の優先事項によって決まります。 ※以下の業務経験(10年以上)・スキルを持った方、学ぶ意欲のある方を歓迎します。 【主な業務内容】 デジタル・データを駆使したパーソナライズ化された良質な顧客体験の構築 デザイン・ユーザーリサーチを設計・実施し、結果からインサイトを発見 ワークショップの設計、ファシリテートからの成果の統合 コンセプト策定から顧客体験・サービスフローなどをデザイン、CX戦略策定 CXデザインプロセスの中軸として、プロトタイプ制作、実証実験(テスト&ラーン)の推奨 アプリ、ウェブサイト、Eメールテンプレート、及び、その他デジタルプラットフォームの情報設計、UX・UIデザイン 一貫性のあるカスタマーエクスペリエンスを実現するためのデザイン原則、デザインガイドライン、デザインシステムの策定 マーケティング、営業、デジタルテクノロジーチームなど社内メンバーと共創し、顧客体験の改善についての効果的なコミュニケーションを図る 社内外の最新事例や専門知識を把握し、デザインプロセスやサービス自体に組み込む 【求める経験、専門スキル】 デジタルマーケティングの戦略、戦術設計、及び、実務レベルの経験 ※必須 Figmaを使ったワイヤーフレーム、プロトタイプ制作の経験、スキル エクスペリエンスデザイン設計の経験、スキル(ペルソナ、カスタマージャーニー、エクスペリエンスマップ、サービスブループリント、ロードマップなどの作成) 仮説・コンセプトの具体化の経験、スキル(ストーリボード、サービスコンセプト、画面フロー、ワイヤーフレームデザインなど) MuralやFigJamなどのコラボレーション、ホワイトボードツールを使ったファシリテーションスキル Adobe Creative Cloudを使ったデザインスキル ブランディングデザイン、スタイルガイド、デザインシステムなどデザインガイドラインの知識と理解 グローバルソリューションのローカライゼーション戦略と顧客(ユーザー)にとって望ましい体験設計 グローバルへ開発リクエストするための提案資料、デザイン要件の策定 HTML、CSS、Javascript等フロントエンド技術への理解 製薬業界、マーテックへの興味関心・経験、および、デザインソリューションへ深い理解 CMS(コンテンツマネージメントシステム)、MA(マーケティングオートメーション)、SFA(セールスフォースオートメーション)、CDP(カスタマーデータプラットフォーム)等の基本的な知識 HCD-Net認定
Position Details The client is looking for an experienced team lead who has a passion for working on complex/large systems and understands the importance of maintaining and supporting one. You will be joining a team of diversely
職種 正社員 職務明細 【部門紹介】 金融、証券、流通、消費材等の顧客向けのインフラ構築、運用保守を中心に、DX支援などを行っています。 【プロジェクト紹介】 2016年に複数ベンダーで運用されていたインフラ領域をTCSに統合するプロジェクトに始まり、2017年3月からTCSにてインフラ運用サービスを提供している。その後、お客様の基盤系部門の支援業務、クラウドチームの支援業務、2019年からはアプリケーション運用の領域も拡大し、現在は幅広くお客様のビジネスをサポートしている。 【ポジションの魅力】 大手コンビニストアチェーンであるお客様のビジネスに直結するインフラの管理・運用をサポートとしてお客様と対面し、会話・調整しながら業務を推進いただきます。 プライム案件のため常に顧客とコミュニケーションを取って業務を進めます。 【将来のキャリアパス】 プロジェクトマネージャー、デリバリマネージャ スキル・資格 【必要条件】 ・運用プロセスの知識(ITILv3-v4) ・Windowsサーバ/クライアントPC、Linuxの操作経験及び運用経験(4-5年以上) ・ミドルウェア(JP1やその他監視ソフトウェア)の操作経験及び運用経験(1-2年以上) ・運用手順書の作成/改善/レビュー経験 ・コミュニケーションスキル(ユーザ・ベンダーとの調整、問合せ対応、課題管理等) 【歓迎条件】 ・ShellScriptやマクロ・VBA等を用いた自動化/効率化の推進能力(自身で設計/作成するスキル) ・オペレータの管理経験(シフト管理/BP社との調整等) ・オフショアへの業務移管経験 ・パワーポイント等によるユーザ・ベンダへの報告書の作成経験 【英語力】 基本的に英語を使用する機会はない 業務内容 主にWindow Server、Linux、HP-UX、NW機器で構成されたサービス環境の維持管理及び新規業務の受入対応を実施いただきます。 維持管理については、オンサイト・オフショアのオペレーション管理、お客様及びベンダからの作業依頼対応、障害対応など、24H/365Dのインフラ運用のオペレーションに関わる多岐にわたる業務を担当いただきます。 新規業務の受入対応については、サーバや業務追加に伴うオペレーションに関わる手順や環境の受入調整、運用フローの整備、オペレータへの引継ぎなどを実施いただきます。 学歴 指定なし...
大手ICTサービス企業テクニカルリード採用中!バイリンガルテック案件多数 【応募方法】サイトより、たはレファレンス番号(QX7X7763)を添えてメールでご応募ください:[email protected]まで 【クライアントについて】 金融、証券、流通、消費材等の顧客向けのインフラ構築、運用保守を中心に、DX支援などを行っているグローバル企業 【プロジェクト紹介】 複数ベンダーで運用されていたインフラ領域を統合後、運用サービスを提供 お客様の基盤系部門、クラウドチームの支援業務、アプリケーション運用の領域も拡大、現在は幅広くビジネスをサポート 【仕事内容] 主にWindow Server、Linux、HP-UX、NW機器で構成されたサービス環境の維持管理及び新規業務の受入対応を実施 維持管理については、オンサイト・オフショアのオペレーション管理、お客様及びベンダからの作業依頼対応、障害対応など、24H/365Dのインフラ運用のオペレーションに関わる多岐にわたる業務を担当 新規業務の受入対応については、サーバや業務追加に伴うオペレーションに関わる手順や環境の受入調整、運用フローの整備、オペレータへの引継ぎなどを実施 【必要条件】 ・運用プロセスの知識(ITILv3-v4) ・Windowsサーバ/クライアントPC、Linuxの操作経験及び運用経験(4-5年以上) ・ミドルウェア(JP1やその他監視ソフトウェア)の操作経験及び運用経験(1-2年以上) ・運用手順書の作成/改善/レビュー経験 ・コミュニケーションスキル(ユーザ・ベンダーとの調整、問合せ対応、課題管理等) 【歓迎条件】 ・ShellScriptやマクロ・VBA等を用いた自動化/効率化の推進能力(自身で設計/作成するスキル) ・オペレータの管理経験(シフト管理/BP社との調整等) ・オフショアへの業務移管経験 ・パワーポイント等によるユーザ・ベンダへの報告書の作成経験 【英語力】 基本的に使用の機会なし 【ポジションの魅力】 お客様のビジネスに直結するインフラの管理・運用をサポートとしてお客様と対面し、会話・調整しながら業務を推進。プライム案件のため常に顧客とコミュニケーションを取って業務を進められる 【将来のキャリアパス】 プロジェクトマネージャー、デリバリマネージャ 【待遇】 雇用形態 正社員 管理監督者分類:無 労働時間区分:みなし労働時間制 みなし労働時間制の種類:専門業務型裁量労働制 一日当たりのみなし労働時間:8時間 給与
Figma is growing our team of passionate people on a mission to make design accessible to all. Born on the Web, Figma helps entire product teams brainstorm, design and build better products — from start to
Company Description Are you looking for a company that pushes the boundaries and creates a community inclusive of everyone? A shared vision beyond only us? As a Digital Experience Manager, your role will be pivotal in
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
About the Company Cybereason is on a mission to reverse the adversary advantage by empowering defenders with ingenuity and technology to end cyber-attacks. We have the technology, and now we are looking to expand our talent!
At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial
Location: Shiodome Division: SHISEIDO Global Brand Unit Job level: Manager or Staff Reports to: Group Manager Contract type: Full-time Roles & Responsibilities(業務内容) Lead end-to-end product development lifecycles, from concept to launch, for brand Shiseido digital products, ensuring
Summary of purpose/major responsibilities The Purchase to Pay (P2P) Expert will support the delivery of best-in-class P2P services and Sanofi Business Support (SBO) transformations in Japan with the guidance of the P2P Lead in Japan and in
Amazon is seeking for a customer centric team member to drive improvements with Amazon Japan shopping journey. The Sr Program Manager is primary responsible for understanding largest customer pains by partnering with business teams and adopting
Company Description Are you looking for a company that pushes the boundaries and creates a community inclusive of everyone? A shared vision beyond only us? As a Digital Experience Manager, your role will be pivotal in
職種 正社員 職務明細 Mission: It’s an exciting time to join LOEWE, as we are currently going through a period of accelerated growth. You will be based in Tokyo, at the heart of our Japan operations. You
職種 正社員 職務明細 RealCRO is a Tokyo-based creative marketing & branding agency specialised in Conversion Rate Optimization. Our vision is to encourage brands to achieve ethical performance by creating reciprocal opportunities. Because we believe that Together
職種 正社員 職務明細 RealCRO is a Tokyo-based brand marketing agency specialised in Conversion Rate Optimization. Our vision is to encourage brands to achieve ethical performance by creating reciprocal opportunities. Because we believe that Together Everyone Achieves
In this position, you will oversee digital projects in APAC, manage project timelines and budgets, collaborate with global teams for design and execution, and lead cross-media initiatives. Client Details Our client is a global provider of comprehensive