Job Description Design top-notch web brand experiences across assets like landing pages, emails, banners, social media, newsletters, presentations, and events Construct creative concepts and communicate them in a clear way Be the full owner of your
Figma is growing our team of passionate people on a mission to make design accessible to all. Born on the Web, Figma helps entire product teams brainstorm, design and build better products — from start to
Job Description SummaryDevelop and drive NPKK’s owned media strategies and tactics working in close coordination with relevant local and International/global function in line with Novartis Japan Brand and reputation enhancement strategy. Be a driver of the
One of the Top fintech companies in Japan The interdisciplinary teams youll work with will be responsible for: ● Continuously improving our Merchant related operations/ data management architecture to maintain operation stability. ● Enhancing merchant experience
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Company Description Wolt is a Helsinki-based fast-growing technology company that connects consumers with local merchants and delivery partners, providing a seamless delivery experience for a growing range of everyday essentials. We develop innovative technologies that power
Introduction A career in IBM Consulting is rooted by long-term relationships and close collaboration with clients across the globe. You’ll work with visionaries across multiple industries to improve the hybrid cloud and AI journey for the
職種 正社員 職務明細 HirePlanner.com is a growing HR Tech Start-Up in Japan. As we continue to grow our presence in Japan and preparing to scale internationally, we are looking at growing our IT team and are
Job Description: Business Overview Mission Rakuten Groups basic management philosophy is to empower people and society through innovation”. We provide more than 70 diverse services, including EC services such as shopping malls and travel booking sites,
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication,
Job Description 製薬業界に変革を起こすために。デジタルマーケティング、サービスデザインの戦略及び戦術的実装をリードするエクスペリエンスデザイナーを募集! Digital & Data Enabler Unit(部門)のエクスペリエンスデザイナーは、配属先のGroupにおいて、顧客中心の考え方で、あらゆる顧客接点をシームレスに繋ぐデジタルマーケティング分野の顧客体験構築、サービスデザインを担当していただきます。 新規顧客エンゲージモデルの創出、及び、既存サービス・チャネルの改善するために、あらゆるメディア(デジタル、オフライン、サービス)のすべてのフェーズに渡るデザインプロセス(リサーチ、アイディエーション、デザイン、プロトタイプ、開発、そして、検証)に携わることができます。 また、デジタルエンゲージメント施策をCX、及び、UX/UI デザインの観点で取り組むプロジェクトが増えてきたこともあり、人間中心設計、サービスデザイン、そして、デジタルとデータを駆使したパーソナライズ化された顧客体験のデザイン経験、及び、UX/UIのハンズオンスキルのあるエクスペリエンスデザイナーを募集しています。 ※実際に関与する業務内容は、配属先のSquad、プロジェクトのその時の優先事項によって決まります。 ※以下の業務経験(10年以上)・スキルを持った方、学ぶ意欲のある方を歓迎します。 【主な業務内容】 デジタル・データ、AIを駆使したパーソナライズ化された良質な顧客体験の構築 デザイン・ユーザーリサーチを設計・実施し、結果からインサイトを発見 ワークショップの設計、ファシリテートからの成果の統合 コンセプト策定から顧客体験・サービスフローなどをデザイン、CX戦略策定 CXデザインプロセスの中軸として、プロトタイプ制作、実証実験(テスト&ラーン)の推奨 アプリ、ウェブサイト、Eメールテンプレート、及び、その他デジタルプラットフォームの情報設計、UX・UIデザイン 一貫性のあるカスタマーエクスペリエンスを実現するためのデザイン原則、デザインガイドライン、デザインシステムの策定 マーケティング、営業、デジタルテクノロジーチームなど社内メンバーと共創し、顧客体験の改善についての効果的なコミュニケーションを図る 社内外の最新事例や専門知識を把握し、デザインプロセスやサービス自体に組み込む 【求める経験、専門スキル】 デジタルマーケティングの戦略、戦術設計、及び、実務レベルの経験 ※必須 Figmaを使ったワイヤーフレーム、プロトタイプ制作の経験、スキル エクスペリエンスデザイン設計の経験、スキル(ペルソナ、カスタマージャーニー、エクスペリエンスマップ、サービスブループリント、ロードマップなどの作成) 仮説・コンセプトの具体化の経験、スキル(ストーリボード、サービスコンセプト、画面フロー、ワイヤーフレームデザインなど) MuralやFigJamなどのコラボレーション、ホワイトボードツールを使ったファシリテーションスキル Adobe Creative Cloudを使ったデザインスキル ブランディングデザイン、スタイルガイド、デザインシステムなどデザインガイドラインの知識と理解 グローバルソリューションのローカライゼーション戦略と顧客(ユーザー)にとって望ましい体験設計 グローバルへ開発リクエストするための提案資料、デザイン要件の策定 生成AIツールのデザインプロセス活用やAI Experience Designへの興味
Job Description 製薬業界に変革を起こすために。デジタルマーケティング、サービスデザインの戦略及び戦術的実装をリードするエクスペリエンスデザイナーを募集! Digital & Data Enabler Unit(部門)のエクスペリエンスデザイナーは、配属先のGroupにおいて、顧客中心の考え方で、あらゆる顧客接点をシームレスに繋ぐデジタルマーケティング分野の顧客体験構築、サービスデザインを担当していただきます。 新規顧客エンゲージモデルの創出、及び、既存サービス・チャネルの改善するために、あらゆるメディア(デジタル、オフライン、サービス)のすべてのフェーズに渡るデザインプロセス(リサーチ、アイディエーション、デザイン、プロトタイプ、開発、そして、検証)に携わることができます。 また、デジタルエンゲージメント施策をCX、及び、UX/UI デザインの観点で取り組むプロジェクトが増えてきたこともあり、人間中心設計、サービスデザイン、そして、デジタルとデータを駆使したパーソナライズ化された顧客体験のデザイン経験、及び、UX/UIのハンズオンスキルのあるエクスペリエンスデザイナーを募集しています。 ※実際に関与する業務内容は、配属先のSquad、プロジェクトのその時の優先事項によって決まります。 ※以下の業務経験(5年以上)・スキルを持った方、学ぶ意欲のある方を歓迎します。 【主な業務内容】 デジタル・データ、AIを駆使したパーソナライズ化された良質な顧客体験の構築 デザイン・ユーザーリサーチを設計・実施し、結果からインサイトを発見 ワークショップの設計、ファシリテートからの成果の統合 コンセプト策定から顧客体験・サービスフローなどをデザイン、CX戦略策定 CXデザインプロセスの中軸として、プロトタイプ制作、実証実験(テスト&ラーン)の推奨 アプリ、ウェブサイト、Eメールテンプレート、及び、その他デジタルプラットフォームの情報設計、UX・UIデザイン 一貫性のあるカスタマーエクスペリエンスを実現するためのデザイン原則、デザインガイドライン、デザインシステムの策定 マーケティング、営業、デジタルテクノロジーチームなど社内メンバーと共創し、顧客体験の改善についての効果的なコミュニケーションを図る 社内外の最新事例や専門知識を把握し、デザインプロセスやサービス自体に組み込む 【求める経験、専門スキル】 デジタルマーケティングの戦略、戦術設計、及び、実務レベルの経験 ※必須 Figmaを使ったワイヤーフレーム、プロトタイプ制作の経験、スキル エクスペリエンスデザイン設計の経験、スキル(ペルソナ、カスタマージャーニー、エクスペリエンスマップ、サービスブループリント、ロードマップなどの作成) 仮説・コンセプトの具体化の経験、スキル(ストーリボード、サービスコンセプト、画面フロー、ワイヤーフレームデザインなど) MuralやFigJamなどのコラボレーション、ホワイトボードツールを使ったファシリテーションスキル Adobe Creative Cloudを使ったデザインスキル ブランディングデザイン、スタイルガイド、デザインシステムなどデザインガイドラインの知識と理解 グローバルソリューションのローカライゼーション戦略と顧客(ユーザー)にとって望ましい体験設計 グローバルへ開発リクエストするための提案資料、デザイン要件の策定 生成AIツールのデザインプロセス活用やAI Experience Designへの興味
At Gensler, we design for people. We leverage our global perspective and local presence to innovate at every scale. We’re not just designers. We’re tinkerers, craftspeople, visionaries, innovators and thought leaders. Fueled by passion and entrepreneurial