職種 正社員 職務明細 国内外大手2社の合弁会社で、高い安定性を実現! ビルメンテナンスの国内パイオニアであるグローブシップ㈱と、世界の総合施設管理大手の仏ソデクソ (Sodexo S.A.) との合弁会社が、 「グローブシップ・ソデクソ・コーポレートサービス株式会社」です。 両社のノウハウやネットワークを生かして、国内の工場や事業所向けに清掃や警備、備品調達など、 総合施設管理(IFM: Integrated Facility Management )事業を展開。 これにより、今まで以上のサービス展開、質の向上、安定した取引を実現させています。 当ポジションの方には、東京都港区に位置する、当社のクライアントである外資系企業の東京オフィスに当社メンバーと共に常駐し、クライアントのオフィスで当社が実施させていただいてる、ケータリングサービス・パントリーサービス・カフェサービスの統括管理をしていただく、フードサービスマネージャーを担当していただきます。 詳細は下記の業務内容をご覧ください。 スキル・資格 【必須スキル】 - 基本的PCスキル(Word/Excel/Outlook/PowerPointなど) - コミュニケーション/対人対応スキル - レストランでのリーダーやマネージャーとしてのトレーニングのご経験(テーブルマナー・VIPサービス等) - ホテルレストランサービスの実務経験(テーブルセッティング・サーブなど) - コスト・収支管理のご経験 【歓迎するスキルや経験】 - パーティやイベントなどでのケータリングや高級デリバリーサービス手配のご経験 - 英語力 - オフィス内パントリー管理のご経験 業務内容 東京都港区に位置する、当社のクライアントである外資系企業の東京オフィスに当社メンバーと共に常駐していただき、クライアントのオフィス内で当社が提供させていただいてる、ケータリングサービス・パントリーサービス・カフェサービス運営の統括管理をしていただく、フードサービスマネージャーを担当していただきます。 ケータリングサービスは、クライアントオフィスで会議がある際のコーヒーやお茶、軽食からフルコースのご用意及び提供、イベントやパーティの際のケータリングサービス統括や館内キッチンとの連携がメインとなります。 パントリーサービスは、オフィス内に設置されているパントリー内の清掃や備品管理、飲食物の注文管理業務がメインとなります。 カフェサービスは、オフィス内に設置されているカフェでの飲食物提供がメインとなります。 上記3つのサービスにおけるメンバーマネジメントやクライアント対応窓口、レポート作成、食品衛生管理のマネジメントをお願いしたいと考えております。 【主な業務内容】 ・オフィス内におけるケータリング手配、パントリー管理、カフェ運営に関するメンバー管理やオペレーション管理
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
Company Description Informa Markets, a division within Informa, creates global platforms for industries. We organise over 500 large-scale branded and transaction-oriented events in 14 specialist markets. These are typically not-to-be-missed annual events where buyers and sellers
職種 正社員 職務明細 JOB TITLE: RETAIL DESIGN MANAGER COMPANY: LVMH FRAGRANCE BRANDS K.K. LOCATION: TOKYO MISSION STATEMENT: Identify needs and opportunities for each door and implement a trade strategy (events, media and specific trade actions) that
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
New Zealand-based Edutech company Crimson Education was founded in 2013 from the idea that through personalised education, we can transform students into the world leaders of tomorrow. Since then, we have rapidly grown a mission-driven team
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
Key Responsibility 1: Vison and Strategy ブティックのビジョンおよび戦略を深いレベルで理解する。ブティックの戦略、ビジョン、そしてそれらがチームやや個々のメンバーにどのような意味をもたらすのかについて、ブティックメンバーに伝え、連携し、動機付けを行う。(BMの翻訳者となる) Key Responsibility 2: Team Development 人材育成とチームパフォーマンスの継続的な改善に向けてBoutique Managerと共に取り組む。 チームパフォーマンスの進捗を継続的にフォローし、その最大化に取り組む。メンバーの成長を促し(個人面談の実施、MPJミーティング、セールスコーチング、トレーニング、能力開発の対話とそのサポート)、動機付け、エンゲージメントの強化を図る。 Boutique TrainerとDARE Key User を側面支援する。 より建設的な就業環境の整備、チームモラルの改善に取り組む。労務問題に適切かつタイムリーに対応する。 競合他社のチームの状況(トップパフォーマーやSA)について理解を深める。 Key Responsibility 3: Boutique Performance & Sales Achievement 個人予算およびブティック予算を達成する。 マーケットトレンドを理解し、ブティックのセールス結果の分析を行う。 Boutique ManagerのBTQプランニング、3か月プラン、日次および月次のプランニングを補佐し、その実行をサポートする。 VIPやハイポテンシャルクライアントに対するメンバーのクライアントトリートメントプラン(tête-à-tête) をサポートする。 OTCイベントにおけるクライアントの動員、CP、作品の手配やセールスを管理する。
About Four Seasons: Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to
The Peninsula hotels is a division of The Hong Kong and Shanghai Hotels limited, operates twelve luxury hotels across Asia, Europe and USA. The Peninsula Hotels is a world class luxury hotel, offered luxurious personalized and
We are seeking a dynamic and experienced Project Manager to join our consulting firm, which specializes in providing innovation services to technology companies and government agencies. The successful candidate will be responsible for leading and managing projects
POSITION SUMMARY Supply guests with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Front Desk, Housekeeping, Engineering, Security/Loss Prevention) as
JOB SUMMARY Supports the General Manager and his/her team by assisting on administrative responsibilities. Duties include organizing, composing and distributing correspondence to both employees and guests, initial response and follow up to inquiries and collecting and
ABOUT CICCIC builds and operates a global network of innovation campuses where startups, scale-ups, corporations and public entities connect, work, and grow. Founded in 1999 in Cambridge, Massachusetts, CIC manages more than 111,000 square meters of
Overview Service Sales Manager is a driven and innovative leader that will drive to grow service contract business which is more than 20% of total company revenue(40MUSD in 2024). Service Sales Manager also responsible for creating annual operating plan
Overview Service Sales Manager is a driven and innovative leader that will drive to grow service contract business which is more than 20% of total company revenue(40MUSD in 2024). Service Sales Manager also responsible for creating annual operating plan