Join us today and make a difference in peoples lives! Job Description We are seeking an experienced IT Infrastructure Specialist with over 10 years of experience to oversee and manage our companys IT infrastructure in APAC
Job Requisition ID #24WD83871 募集職種の概要 オートデスクのカスタマーテクニカルサクセスでは、エンタープライズおよびプレミアムプランのお客様が製品への投資を最大限に活用し、目に見えるビジネス成果を達成できるよう支援する、意欲的で信頼のおけるアドバイザーを募集しています。 エンタープライズシステムズ - テクニカルアカウントスペシャリストとして、お客様に最高レベルの技術的専門知識を提供していただきます。 デスクトップおよびクラウドインフラストラクチャ、シングルサインオン設定、SCIM設定、ネットワークインフラストラクチャ、展開パッケージング、ライセンス管理およびメータリング、仮想化およびハードウェアテクノロジーなど、幅広いテクノロジーに関する幅広い知識が必要です。 エンタープライズシステム技術アカウントスペシャリストチームは、オートデスクの最大顧客と緊密に連携しています。これらの顧客の多くは、包括的なITインフラストラクチャと大規模なグローバルチームを擁しています。そのため、この役割には、ITディレクター、エンドユーザー、およびその中間のあらゆる人々を含む、さまざまな経営幹部と自信を持って円滑にやりとりできる経験豊富なITプロフェッショナルが求められます。 あなたは、1500人以上の社員が所属するカスタマーサクセス組織内のテクニカルアカウントマネジメントグループの一員として加わっていただきます。このチームは、専門能力の開発を重視し、高い業績をあげた社員を評価します。 テクニカルアカウントマネジメントグループは、当社の戦略的顧客の成功と投資収益率を最大化する役割を担っています。 当社のソリューションを最大限に活用し、導入しながら、お客様のビジネス目標の達成を支援する専門的かつカスタマイズされたプロアクティブなサポートサービスを提供することで、これを実現しています。 募集要項 コンピュータサイエンスまたは関連分野における学士号または同等の経験、および大規模な企業環境における情報技術のサポート経験、または大規模な企業顧客との直接的な業務経験を最低5年以上有すること。 企業環境におけるSSO(SAML)ソリューションの実装、設定、およびトラブルシューティングの経験。 クラウドID管理サービス(Okta、Azure、Google Cloudなど)の経験。 Microsoft Serverおよびデスクトップインフラストラクチャに関する包括的な知識(Active Directory、グループポリシー、一般的なOSおよびネットワークのトラブルシューティング等)。 クラウドサービスインフラストラクチャのセットアップに関する十分な理解と、クラウド/インターネットベースのアプリケーション(Webサーバー、ネットワークセキュリティ、IIS、パケットトラフィック、ファイアウォールなど)のパフォーマンスおよびアクセスに関する問題のトラブルシューティング経験。 SCCM、Intune、Altiris、またはその他の展開テクノロジーを使用したソフトウェア展開の管理およびトラブルシューティング経験。 最新の仮想化技術(Citrix、VMwareなど)に関する実務知識があれば尚可。 VB、PowerShell、.NET、Python、C、C++を使用したスクリプト作成経験があれば尚可。 FlexNetライセンシング、使用量計測、FlexNet Managerの経験があれば尚可。 優れた口頭および書面によるコミュニケーションスキル。複雑な技術的詳細を首尾一貫して伝える能力、およびライブまたはバーチャルな聴衆に対して技術情報を提示し文書化する能力。 優れたチームプレーヤーであり、責任を共有するチームの他のメンバーと快くサポートし、交流ができること。 韓国語スキルがあれば尚可。 Position Overview Autodesk Customer Technical Success
Please Note: 1. If you are a first time user, please create your candidate login account before you apply for a job. (Click Sign In Create Account) 2. If you already have a Candidate Account, please
Menlo Securitys mission is enabling the world to connect, communicate and collaborate securely without compromise. COVID-19 has made our mission all the more real. We support customers across various enterprises including Fortune 500 companies, 9/10 of
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
NVIDIA is the world leader in computer graphics, artificial intelligence, and accelerated computing. For over 25 years, we have been at the forefront of research and engineering around the greatest advances in technology. Our history of
Title: Lead IT Engineer - Infrastructure & Workplace - Japan Primary Function Why does the job exist What is the essence of the role The incumbent is directly responsible on support and Business As Usual (BAU)
Company Description Dynatrace exists to make software work perfectly. Our platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with advanced AIOps to provide answers and intelligent automation from data. This enables innovators to
The Neudeep Technologies Pvt. Limited Company Was Founded In September 2018, And Has Been Providing Quality Products In Embedded Systems To The Public Ever Since. Located In Pune City, Maharashtra, India. Neudeep Employs Over 7 People
【募集企業名】 非公開 【ポジション】 IT インフラストラクチャーエンジニア 勤務地:豊洲本社 *豊洲駅 C1 出口から徒歩 1 分!オシャレな総合ビルです 雇用形態:正社員 【チーム構成】 ・上司以下 10 名ほどのチーム ・半分が日本人、もう半分は中国やマレーシア出身 ・メンバーはほぼ在宅だが、気軽にチャットやメールでコミュニケーションを取れる環境 【職務内容】 Windows サーバの運用管理経験を持ち、新しいことを学ぶことやコミュニケーションを楽しめる方に活躍いただけるような環境です。 ・日本地域における Windows サーバのセキュリティパッチ、バックアップ、構成変更といった日常的な運用管理を担う。 ・ITインフラストラクチャーのグローバル標準化を推進するために、主にメールやドキュメントによる英語のコミュニケーション、さらに必要に応じてチャットやオンライン会議においてグローバルな同僚と英語でコミュニケーションを図りグローバルチームに貢献する。 【求めるスキル】 ・1 年以上の Windows サーバ OS の運用管理経験 ・ITIL といった IT サービス管理に沿った
職種 正社員 職務明細 【About Catalina Marketing Japan】 Catalina has influenced shopper behavior by delivering personalized ads. We help CPG Brands, Retailers, and Agencies optimize at every stage of planning, execution, and measurement based on insights extracted
Who are we? Equinix is the world’s digital infrastructure company®, operating over 260data centers across the globe. Digital leaders harness Equinixs trusted platform to bring together and interconnect foundational infrastructure at software speed. Equinix enables organizations
Menlo Securitys mission is enabling the world to connect, communicate and collaborate securely without compromise. COVID-19 has made our mission all the more real. We support customers across various enterprises including Fortune 500 companies, 9/10 of
In SMC, we have set out with the purpose of empowering our customers through the unique value of the Microsoft cloud by building a globally led, digital-first scale organization aligned with partners. You will be dedicated
Systems Administrator The Opportunity: Your combination of people skills and system administrator knowledge makes you the team hero, solving one problem after another. What if you could use those skills to improve the technology supporting clients?
At F5, we strive to bring a better digital world to life. Our teams empower organizations across the globe to create, secure, and run applications that enhance how we experience our evolving digital world. We are
Company Description Dynatrace exists to make software work perfectly. Our platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with advanced AIOps to provide answers and intelligent automation from data. This enables innovators to
Company Description Dynatrace exists to make software work perfectly. Our platform combines broad and deep observability and continuous runtime application security with advanced AIOps to provide answers and intelligent automation from data. This enables innovators to
A Technical Account Manager will be working in a team that provides managed services, as well as collaborative support services with customers, to large clients using our products on-premises or in the cloud. These services include