The Onsite Technical Support Engineer is responsible for superior customer service providing friendly face-to-face support for the overall technology needs of Company customers. The service covers all company issued devices, including personally owned Apple devices, as
【職種】ユーザーサポート・ヘルプデスク ネットワークの設計と管理、容量計画、文書化、管理、ルーター、スイッチ、ファイアウォール、VoIP、その他のネットワーク関連テクノロジーを含む、リモート サイト (東京、リモート 発電所) でのネットワークのメンテナンスを行う。 ※年に数回国内出張が発生する可能性有 【担当者より】【マンパワースタッフ多数活躍中】ご応募お待ちしております。≪期間コメント≫*長期 港区 / 東京メトロ銀座線溜池山王1分(港区/最寄り駅:溜池山王駅、六本木一丁目駅) 9:30〜18:00 時間外: 10h/月程度 【派遣先について】 《駅スグ》再生可能エネルギー企業のネットワークアドミニストレーターのお仕事です海外提携先との連携時に英文メールを使用場面あり! 業種:IT・通信・Web関連、流通・サービス関連 【派遣会社】マンパワーグループ株式会社 ●無料研修でスキルアップ! 研修制度を利用してPCスキルを身につけてからお仕事開始も可能です! 無料で使えるオンライントレーニングを利用すれば、ご自宅から好きな時間に学ぶことができます。...
Req ID: 284218 NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We
Your Role and Responsibilities: Team Leadership and Development: Lead and mentor the IT support team, fostering a collaborative and productive work environment. Manage hiring, training, and performance evaluations to build a skilled and responsive team. Infrastructure