At Dow, we believe in putting people first and we’re passionate about delivering integrity, respect and safety to our customers, our employees and the planet. Our people are at the heart of our solutions. They reflect
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Our global teams took on the challenge to make a difference in the way the global financial markets operate. Would you seek the same challenge? At LSEG, we help our customers achieve success by providing access
About the role: Project Manager is a catalyst in delivering the value of our Consulting projects to our customers. Project Manager facilitates project Governance and Compliance of our Client Projects sought at improving the key performance
Responsibilities: Develop, establish and maintain current and potential client relationships. Identify potential new clients and develop new opportunities. Drive and achieve the assigned sales target. Prepare a variety of status reports, including activity, closings, follow-up, and
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world
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Social Media Editor Reuters is seeking a social media editor who will play a key role in publishing Japanese-language content to various Reuters social media accounts, with the aim of growing the community of those interacting
Hardship Level (not applicable for home-based)H (no hardship) Family Type (not applicable for home-based)Family Staff Member / Affiliate TypeInternship Target Start Date2025-01-21 Deadline for ApplicationsDecember 15, 2024 Terms of ReferenceUNHCR Representation in Japan Internship Programme (External
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株式会社Mintel Japan(ミンテルジャパン)は1972年に創立されたロンドンに本社を構える市場調査会社「Mintel Group」の日本法人です。世界の新商品をリアルタイムで検索できるデータベースや世界で今起こっているトレンドを紹介するレポートを始めとする汎用の情報サービスを国内で事業展開している日系・外資系企業に提供しております。新商品開発や競合他社の動向に関わる調査案件や専門的な分析、市場調査も請け負っており、お客様のビジネスの成長を支援しております。Mintel Japanは非常に風通しのよい会社で、ポジションの上下にかかわらず、また東京のオフィスだけでなく海外のオフィスともオープンに意見を交わすことが出来る会社です。 【職務内容】 新規営業が獲得した顧客の営業担当。年間サブスクサービスの更新・対応、及びカスタム調査案件対応 <通常業務> ・クライアント会議 サービス開始から約半年経った際に各クライアントと会議を設定し、使用状況や次年度の更新意思を確認 不安や懸念事項を含めたヒアリングをし、更新に向けて要望に合う提案をする その他カスタム調査案件の依頼のヒアリング ・購読サービス内容の説明会実施 クライアントが購読しているサービスの操作説明会を各企業・部署別に訪問又はWeb会議にて開催 ・クライアントからのデータ抽出依頼の対応 購読しているサービス範囲内で、依頼を基にデータ抽出をして電話・メールで調査結果を報告 <その他業務 (年数回程度)> ・プレゼンテーション開催 既存顧客向けにアナリストがトレンドについてプレゼンするイベントを開催(現在はWeb配信) 当日まで社内チームと協力しながら準備を進める ・展示会開催とアテンド 展示会にブースを出展する際は、ブースで訪問客対応とサービスの説明を行う ・国内外出張(クライアント訪問、社内会議、プロジェクトのアテンド) 場合によって年数回、クライアントの打ち合わせ・プロジェクト同行のため出張や社内の営業会議等で 国内外の出張がある 【条件】 (必須) 営業経験 / ビジネスレベルの英語力 / 基本のPCスキル(Word / Excel / Power
Responsibilities: To work closely with Sales / Channel Team in approaching new engagements/prospects to find out and document the requirements and key findings. Perform solution mapping and relay requirements to Pre-Sales Team for demonstrations. To conduct
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Japan Based Workspace seller in Workflows. Strategic competitor displacement. 私たちはロンドンに本社を構え、金融データやソフトウェア、機械学習などのテクノロジーを活用した業務改善コンサルティングを世界約190カ国の金融機関に提供する、グローバルなデータカンパニーです。当社の金融データは、「業界標準」として日本の金融機関にも50年以上採用されています。 この度、大手製造業、商社、金融機関などグローバル企業の業務改善コンサルティングの担当者を1名採用予定です。 主な職務内容 上場企業を中心とした大手グローバル企業・金融機関に対する事業成長、海外展開、業務改善についてのコンサルティング 大手企業・金融機関の経営層、ファンドマネジャーなどの金融専門職が抱える経営・業務上の課題発掘と解決策の提案 多様なマーケットデータ(為替、債券、コモディティ、株、ESGデータ等)を活用したソリューション提案 リレーションシップマネジャー、コンサルタント、プロジェクトマネジャー、ソリューションチームなど、国内外の関連部署との連携 担当ソリューション (Workspace): 金融業界の働き方改革支援ツール | WorkSpace | リフィニティブ (refinitiv.com) 総合商社、大手メーカー、金融機関などの業務改善を支援できる 当社のソリューションコンサルティングは、「データを売る」こと自体が目的ではありません。信頼性の高いデータの活用や情報端末の利用を通して、お客様の業務改善や、海外展開の実現や事業管理、経営管理の効率化など、「グローバル企業の課題解決・業務支援」が私たちのミッションです。 当社の提供するマーケットデータは、為替、債券、コモディティ、株、企業の財務情報、金融犯罪対策、経済制裁情報、ニュースまで幅広く、メガバンクなどの金融機関はもちろん、総合商社や大手メーカー、官公庁まで多様な業界のお客様にご利用頂いています。 オープンで、主体性を大切にする社風 新しいデータやテクノロジーでお客様の業務を支援する当社は、新しいやり方、アイディアにオープンな社風です。 年齢や在職期間、性別などに関わらずアイディアを出したり、自分の担当顧客の営業戦略を立案したりできるなど、大きな裁量を持って主体的に働きたい、といった思いを持った社員が多い環境です。 応募条件 複数の製品やソリューションの提案を通して、お客様の事業成長、海外展開、業務改善などを支援した経験(目安:3年程度) 金融への興味と学ぶ意欲(例:積み立てNISAなどを自分でやっている等) 多様な業界の大手顧客を担当した経験 ネイティブレベルの日本語力と、ビジネスレベルの英語力(資料読み込み、e-learning、会議への参加など) 歓迎:
The future of insurance starts with AI. To date, Shift Technologys AI-powered products have benefitted more than 300 million policyholders globally by reducing underwriting risk, identifying more fraud, and automating critical tasks throughout the claims process.