Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
Company Description Wolt is a technology company that makes it incredibly easy to discover and get the best restaurants, grocery stores and other local shops delivered to your home or office. Since launching 7 years ago,
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
The Role: Solution Engineer - Solution Engineering Department, Secure Power Japan We are looking for a Solution Engineer to handle Secure Power Solution in Japan. Main activities of this role are to provide technical support of
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Working with Japan, and APACs fastest growing mobility technology firm What Youll Do * * Collaborate with Product and Engineering teams to design and enhance our service journeys. * Work with our Frontend Chapter to evolve
Company Description Renesas is one of the top global semiconductor companies in the world. We strive to develop a safer, healthier, greener, and smarter world, and our goal is to make every endpoint intelligent by offering
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国内セールスマネージャー(日本) *大阪圏または東京圏在住の方を募集しています。 履歴書(英語版)が必須となります。 やりがいのあるチャレンジがあなたを待っています 日本のIBD部門の責任範囲 国内のすべてのDT Swissディーラーを育成し、取りまとめる 国内市場でのブランドと商品の存在感を高めるべく、ディーラーネットワークを強化し、評価する 定期訪問による良好な関係を構築/維持する 適切な商品トレーニングの時間を確保し、各販売地域の分析を行い、流通パートナーにアドバイスを提供する ディーラーをマーケティング活動に関与させる/ディーラーがマーケティング活動に関わるよう調整する ディーラーパートナー側のさまざまなステークホルダー(バイヤー、セールス担当者、コミュニケーション/マーケティングスタッフ、ゼネラル マネージャー/CEO)との関係を管理する 重要なASM機能、新しい流通アプローチ、新規市場参入企業、競合他社の行動、潜在的な市場機会の明示に関するフィードバックを提供する DT Swiss Asiaの1年間の販売目標の計画を立てる セールスチームと共に関連する商品カテゴリーとモデルに関する国内市場の販売予測を作成する 1年を通して販売実績を追跡して分析を行い、販売機会を特定する セールス責任者に販売台数を報告する その他のマーケティング活動をサポートする 地域のマーケティングイベント(ある場合)をサポートする アンケートを活用して市場調査・分析を行う Webサイトの校正を行う 有利となる特徴、スキル、資格、経験 大卒以上 自転車業界における地道な実務経験 日本国内の自転車/部品市場に精通している Microsoft Officeプログラム(Outlook, Excel, Word)の使用経験がある、VBAプログラミングの経験があれば尚可 日本語が流暢、基本的な日常英会話や英文読解ができる 日本在住、臨機応変に対応でき、出張をいとわない 飲み込みが早く、より広い視野から総合的に考えることができる 独特の発想力と調整スキル 自転車業界とその商品に対して熱意がある
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
【職種】SE(その他) 作業内容: ・運用・保守作業 システムの定期チェック、トラブル対応 OS/ミドルパッチ適用(年2回程度) ※システム運用・保守に関わるマニュアルに沿って確認し サポートに問い合わせをする。 対象製品(一部抜粋): PowerEdge、PRIMERGY、他 IPCOM、DELL製/シスコ製LANスイッチ ETERNUS、EMCシリーズ VMware vSphere、VMware vCenter Server ※上記機器の操作経験があれば尚可ですが就業後に覚える形で可。 期間 :即日~ 勤務場所:門前仲町 ※基本的に顧客先常駐。データセンター作業は3~4回/年程度。 要求スキル: ・運用・保守作業経験者 ・linux操作、 Windows操作 ・LPIC資格保持尚可 ・長期就業でき学習意欲がある方 ※下記製品の操作経験があれば尚可ですが就業後に覚える形で可。 Interstage Business Application Server Symfoware Server 始業就業:09:00~18:00 その他 :サーバメンテで年に3~4回程度の休日出勤はあります。 【屋内原則禁煙】
Key responsibilities of the role To maintain ground-breaking propositions for L&H Solutions and support the next wave of client growth with our SaaS offerings, we are looking for a client solution architect in Japan who is
RSA - Technical Support Engineer 2 RSA provides trusted identity and access management for 12,000 organizations around the world, managing 25 million enterprise identities and providing secure, convenient access to millions of users. RSA specializes in
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves
私たちは現在、下記のようなキャリアビジョンを持っている仲間を積極的に採用しています。 専門領域を拡げながらサポートエンジニアとして成長したい Global のお客様に対して、英語でのサポートを提供したい チームの垣根を越えて活躍したい ■Customer Service & Support (CSS) 組織について CSS には、世界 196 か国で 14,000 人以上のサポート エンジニアが所属しており、世界中で、月 500 万件以上のサポートを提供しています。日本の CSS だけでも 900 人以上のメンバーが所属しており、毎月 175,000 件のサポートを提供しています。 私達の最大のミッションの 1 つは、発生したトラブルに対しお客様から信頼されるパートナーとしてシステム全体、ビジネス ニーズを把握した上で、日本はもちろん国外のチームとも協力し、高度な技術的支援を中心とした最適な解決策を提供することです。 当社のサポート エンジニアは一般的なヘルプデスク業務とは異なり、特定の製品を中心に担当し、高い技術力を持ち合わせたサービスのプロフェッショナルとして、様々な活躍の場が待っています。 会社・組織に関する情報は以下にまとまっておりますので、ぜひご参照下さい。 日本マイクロソフト キャリア採用情報 サポートエンジニアページ
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WHAT IS BOX? Box is the market leader for Cloud Content Management. Our mission is to power how the world works together. Box is partnering with enterprise organizations to accelerate their digital transformation by creating a
Company Description As a Digital Experience Specialist, You contribute to digital profitable growth in your sales market, playing a critical role in securing the end to-end digital experience of our customers that drives brand perception, sales
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