Work location: Tokyo Required language: Native Japanese and Business English Key Responsibilities: Handle end user Voice calls, Chats in Japanese Language. Provide first level resolutions for End user computing and Business Applications. Ticket creation/Categorization / Prioritization
Sales Support Representative-Japan-Alliance Sales アライアンス・セールス セールスサポート担当者-日本 Overview Emerge is seeking a Sales Support Representativeto effectively support a Co-Sell program in the cloud computing platforms space. The Support Rep. will assist our Sales Support Lead Representative in
Support Engineer The End User Service Support Engineer is responsible for providing quality support services to the various groups in a fast pace financial company. This requires the ability to handle various problems with expertise and
WHO WE ARE: EOS IT Solutions is a Global Technology and Logistics company, providing Collaboration and Business IT Support services to some of the world’s largest industry leaders, delivering forward-thinking solutions based on multi-domain architecture. Customer
Description Kenvue is currently recruiting for: Executive Assistant This position reports into Managing Director Japan and Korea and is based at Tokyo. Who we are At Kenvue , we realize the extraordinary power of everyday care.
We are looking for someone who can support facilitators during virtual workshops for our clients. Communications during the workshop is Japanese. You will support the facilitators by: - Marking attendance - Assisting the facilitator to monitor
There are NO limits to your career: come shape the future and be part of a truly unique global culture at OutSystems! Job Description, Low-code Style As the #1 low-code application development platform, OutSystems provides customers
At F5, we strive to bring a better digital world to life. Our teams empower organizations across the globe to create, secure, and run applications that enhance how we experience our evolving digital world. We are
仕事内容 ・割り当てられた領域・分野の戦略を策定 ・マーケットリサーチ、顧客・競合他社の分析、マーケティングミックス等 ・新製品の上市 ・担当分野における新製品のリサーチ、及びKOLへのプロモーション ・他部署と連携して上市計画の策定、情報シェア、実行 ・セールス担当者のトレーニング ・海外Arthrexへのフィードバック ・K.O.L.との関係を構築 ・販売促進材料の作成 ・パンフレット・カタログ、手術技術ガイド、IFU、クリニカルリポート、販促物、マーケティングイベントのちらし等 ・学術会議、セミナー、販促品を通してArthrexブランドを確立 ・セールス担当者との連携 ・国内のKOLを訪問 ・地域のKOLを訪問 ・Med Edチームとの連携 ・Cadaverトレーニングのサポート ・APAC Med Edイベントのサポート ・全体的なセールストレーニング ・WebExトレーニング ・フォーカストレーニング ・研修資料の作成 ・海外Arthrexから常に最新情報を入手 労働条件 【雇用形態】 ・正社員 ・試用期間: 6ヶ月 ・試用期間中の労働条件: 同条件 【勤務時間】 ・9:00~18:00 【勤務地】 ・新宿オフィス
【職種】ユーザーサポート・ヘルプデスク ◆◆ 内容: 某証券会社にて社内ヘルプデスク担当として、社員からの問い合わせ対応等 期間: 長期 勤務地: 茅場町 もしくは リモートワーク ◇スキル 【必須】 以下に関係する業務経験 ・ADの基礎知識(GPO) ・Windows10端末設計 ・Office365 【尚可】 リモートワーク増加に伴い、以下経験もあれば歓迎 ・VPN(IIJ様フレックスモビリティサービス利用) ・MagicConnect(リモートワーク用) ・WebEX(Web会議) ※残業見込み:約20時間 ◆◆ 【屋内原則禁煙】 ※勤務先によって詳細は異なります為、 休憩時間に喫煙される方は、勤務先の規則をご確認ください。 弊社ではコロナ対策をしておりますので、安心してご応募下さい! ◆社内(派遣先)のコロナ対策について 【社内のコロナ対策について】 ・アルコール消毒の徹底 ・ソーシャルディスタンスの確保 ◆面接(登録)時のコロナウイルス対策について ・新型コロナウィルスの関係で、リモート(オンライン)面接を行っています! ・ZOOMやSKYPEにて、WEB(テレビ通話)にて面接を行います! ・対面面接実施の場合、マスク着用での面接OKです!面接官もマスクを着用し、2m程間隔あけて対応させて頂きます! ・除菌スプレーを設置しております! ・アクリル板を設置しております!