To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job CategoryCustomer Success Job Details About Salesforce We’re Salesforce, the Customer
Company Description At Jellyfish, we believe in the power of diverse perspectives and inclusive collaboration. We welcome individuals who excel in collaborative, varied teams and value the unique contributions that each person brings to the table.
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description Continental develops pioneering technologies and services for sustainable and connected mobility of people and their goods. Founded in 1871, the technology company offers safe, efficient, intelligent and affordable solutions for vehicles, machines, traffic and
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
部門:安全性部門 Product Specialist メインの業務内容: 顧客から新規案件についてRFP ( Request for Proposal ) を受領したら、見積書と提案書を作成する役割。 その他状況により、PM的な役割も担っていただく。 必須経験:PV経験5年以上 、英語スキル (英語面接が最終面接) Job Overview Accountable for management and service delivery excellence of a range of large sized regional and global projects as assigned, covering
Sales Operations Specialist About the Role In this opportunity as Sales Operations Specialist, you will: Act as the principal liaison for sales, providing comprehensive understanding of content/product offerings, business policies, order processing, and entire operational procedures. Assist in
This is a role for an experienced senior banker with the ambition to lead a complex and high revenue business. You will bring an ambitious and positive vision to the next phase of Citi Japan’s financial
Industrial Print Sales (デジタル印刷機 HP Indigo ラベル&パッケージ) Description - HP Indigo テクノロジを導入した世界有数のコンバータの多くが、急成長中の軟包装パッケージ市場で新たな機会を獲得しています。 HP Indigoデジタル印刷機は、高品質、柔軟性、効率性、環境への配慮、多様な用途への対応など、さまざまな面で優れた印刷ソリューションを提供します。 【ポジションの魅力】 成長市場であり、また最新テクノロジーを扱うことができ、お客様のDXに貢献できる分野で、ソリューション提案力が身につけられることができます。 【HP Indigoデジタル印刷機の優位性】 1. 高品質な印刷 : 高品質な印刷物を提供するために多くの色をサポートし、微細なディテールまで印刷できます。色再現能力が優れており、写真やグラフィックの鮮明さが向上します。 2. 柔軟性 : 短納期のプリントジョブやカスタマイズされた印刷物に適しています。異なるサイズや用紙タイプへの対応が容易で、小ロットから大量生産まで柔軟に対応できます。 3. 効率性 : 印刷前のプリプレス作業が最小限に抑えられ、デジタルワークフローにより印刷プロセスが効率化されます。そのため、生産性が向上し、コスト削減に寄与します。 4. 持続可能性 :廃棄物を最小限に抑え、環境に配慮したインキと用紙を使用しています。これにより、環境への負荷が低減されます。 5. バラエティ豊かな印刷物 :
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Description Are you ready to trade your job for a journey? Become a FlyMate! Passion, excitement & global collaboration are all core to what it means to be a FlyMate. At Flywire, we’re on a
コーポレートソリューション事業本部(SMC)は、マイクロソフトのクラウドのユニークな価値を通じてお客様に力を与えることを目的に、グローバル主導でパートナーと連携したデジタルファーストの組織を構築しています。最も急成長している顧客セグメントの1つであるSMC部門は、マイクロソフトの次の1,000億ドル規模のビジネスになる勢いです。世界各地の現地法人またはデジタルセールスセンターの一員として、クラス最高のデジタルエンゲージメントとパートナーとの共同販売を通じて、顧客のビジネス目標を特定し、達成するためのサポートを行います。また、私たちが共有するSMCの優先事項を実践しながら、横断的に協働する機会もあります: 多様性と包括性、ウェルビーイング、持続可能性、ラーニング等。 顧客第一主義にこだわり、デジタルファースト・ソリューションに情熱を注げる方、SMCにてお待ちしています。 コーポレートソリューション事業本部では、Solution Sales Specialist - Business Applicationsを募集しています。この職務は、SMCチームにてDynamics 365ソリューションに特化し、大手企業および官公庁のお客様を担当します。マイクロソフトの戦略的ビジネス優先事項である、クラス最高のクラウドサービスとプラットフォームをマネージドカスタマーに販売し、顧客、パートナー、マイクロソフトのデジタルトランスフォーメーションの推進を担当頂きます。 このポジションは、最大50%まで在宅勤務が可能です。 ◎日本マイクロソフトの福利厚生や社員インタビューが掲載されたキャリア採用情報は、下記URLよりご確認下さい。 https://www.microsoft.com/ja-jp/mscorp/mid-career/default.aspx In Small, Medium, Corporate (SMC) and Digital Sales, we have set out with the purpose of empowering our customers through the unique value of
Orchestrates global teams to gather information, collaborate on performance markers, and identify potential risks in customer accounts. Partners with customers and/or partners to provide innovative solutions in new industries, and to integrate Microsoft technology in their business.
Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year.
In preparation for their planned IPO, this global leader in AI and Analytics company is undergoing several changes to modernize and solidify their position at the forefront of cutting-edge technology. With a well-established presence in Japan,
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
Our Company Changing the world through digital experiences is what Adobe’s all about. We give everyone—from emerging artists to global brands—everything they need to design and deliver exceptional digital experiences! We’re passionate about empowering people to
Job Requisition ID #24WD83871 募集職種の概要 オートデスクのカスタマーテクニカルサクセスでは、エンタープライズおよびプレミアムプランのお客様が製品への投資を最大限に活用し、目に見えるビジネス成果を達成できるよう支援する、意欲的で信頼のおけるアドバイザーを募集しています。 エンタープライズシステムズ - テクニカルアカウントスペシャリストとして、お客様に最高レベルの技術的専門知識を提供していただきます。 デスクトップおよびクラウドインフラストラクチャ、シングルサインオン設定、SCIM設定、ネットワークインフラストラクチャ、展開パッケージング、ライセンス管理およびメータリング、仮想化およびハードウェアテクノロジーなど、幅広いテクノロジーに関する幅広い知識が必要です。 エンタープライズシステム技術アカウントスペシャリストチームは、オートデスクの最大顧客と緊密に連携しています。これらの顧客の多くは、包括的なITインフラストラクチャと大規模なグローバルチームを擁しています。そのため、この役割には、ITディレクター、エンドユーザー、およびその中間のあらゆる人々を含む、さまざまな経営幹部と自信を持って円滑にやりとりできる経験豊富なITプロフェッショナルが求められます。 あなたは、1500人以上の社員が所属するカスタマーサクセス組織内のテクニカルアカウントマネジメントグループの一員として加わっていただきます。このチームは、専門能力の開発を重視し、高い業績をあげた社員を評価します。 テクニカルアカウントマネジメントグループは、当社の戦略的顧客の成功と投資収益率を最大化する役割を担っています。 当社のソリューションを最大限に活用し、導入しながら、お客様のビジネス目標の達成を支援する専門的かつカスタマイズされたプロアクティブなサポートサービスを提供することで、これを実現しています。 募集要項 コンピュータサイエンスまたは関連分野における学士号または同等の経験、および大規模な企業環境における情報技術のサポート経験、または大規模な企業顧客との直接的な業務経験を最低5年以上有すること。 企業環境におけるSSO(SAML)ソリューションの実装、設定、およびトラブルシューティングの経験。 クラウドID管理サービス(Okta、Azure、Google Cloudなど)の経験。 Microsoft Serverおよびデスクトップインフラストラクチャに関する包括的な知識(Active Directory、グループポリシー、一般的なOSおよびネットワークのトラブルシューティング等)。 クラウドサービスインフラストラクチャのセットアップに関する十分な理解と、クラウド/インターネットベースのアプリケーション(Webサーバー、ネットワークセキュリティ、IIS、パケットトラフィック、ファイアウォールなど)のパフォーマンスおよびアクセスに関する問題のトラブルシューティング経験。 SCCM、Intune、Altiris、またはその他の展開テクノロジーを使用したソフトウェア展開の管理およびトラブルシューティング経験。 最新の仮想化技術(Citrix、VMwareなど)に関する実務知識があれば尚可。 VB、PowerShell、.NET、Python、C、C++を使用したスクリプト作成経験があれば尚可。 FlexNetライセンシング、使用量計測、FlexNet Managerの経験があれば尚可。 優れた口頭および書面によるコミュニケーションスキル。複雑な技術的詳細を首尾一貫して伝える能力、およびライブまたはバーチャルな聴衆に対して技術情報を提示し文書化する能力。 優れたチームプレーヤーであり、責任を共有するチームの他のメンバーと快くサポートし、交流ができること。 韓国語スキルがあれば尚可。 Position Overview Autodesk Customer Technical
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.