Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business and
システムやデータベースを含む本番環境の運用を担当し、重要な業務をサポートします。 複数の本番環境に対して管理および分析を実行し、可用性、パフォーマンスおよびサポート可能性を向上させるための新しいソリューションおよび新しいソリューションを推奨します。これは、深い技術的知識とOracleのクラウド・インフラストラクチャの管理/分析に関する知識を組み合せて、膨大な成長、スケーリング、クラウドの活用、きわめて高いパフォーマンスおよび高可用性要件に関連する複雑な本番環境の問題を幅広くサポートする機会です。 キャリアレベル - IC2 Career Level - IC2 すべての本番サーバー・ハードウェアおよびソフトウェアをインストール、監視、保守、サポートおよび最適化します。一流の問題管理ケースおよび管理ステータスの提供など、複雑な技術問題に対するエスカレーション型のテクニカル・サポートを提供すること。エスカレーションされたサポート・ケースを調整し、適切な内部技術リソースやサード・パーティ・ベンダーをリードして、Oracleシステムとデータベース・アプライアンスのストレージ・インフラストラクチャの解決と調整を行います。Oracle本番環境を担当し、サーバー・オペレーティング・システムおよびアプリケーションのアップグレード、バグ修正およびパッチ適用を支援し、Oracleテクノロジ・スタックのハードウェアとソフトウェアの両方の標準化プロジェクトで作業しながら、クラウド環境で想定どおりに一貫したシステム稼働時間を提供します。回転ベースでオンコール・サポートを提供します。 要件: 日本語能力: ネイティブレベル コンピュータサイエンスまたは同等の職歴の学士号 Linuxシステム管理、ネットワーキング、ストレージ、コンピュートおよび仮想化の経験 インシデント・ブリッジへの参加または実行の経験 顧客重視、顧客満足への情熱 クラウド・テクニカル・サポート、運用、NOCなどの経験が優先されますが、必須ではありません 新しい技術分野を迅速に学習し、他の分野をトレーニングする能力を実証します。 As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow’s technology to tackle today’s problems. True innovation starts
About Woven by ToyotaWoven by Toyota, a part of the Toyota Group, is challenging the current state of mobility through human-centric innovation and empowering mobility transformation. Through our AD/ADAS technology, our automotive software development platform Arene
Are You Ready to Make an Impact in Identity? We hire the best to work with the best. Every SailPoint Crew Member embodies our philosophy of living by our values – the Four I’s Innovation -
At Oracle Cloud Infrastructure (OCI), we build the more intelligent future of cloud. OCI Sovereign Cloud is a team of smart, motivated, and diverse people that are focused on bringing the worlds most important work to OCI. We build
職種 正社員 職務明細 Tata Consultancy Services is an IT services, consulting and business solutions organization that has been partnering with many of the world’s largest businesses for the past 50 years. We believe innovation and collective
Veeam®, the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to not just bounce back from a data outage or loss but bounce forward. With Veeam,
About Woven by ToyotaWoven by Toyota, a part of the Toyota Group, is challenging the current state of mobility through human-centric innovation and empowering mobility transformation. Through our AD/ADAS technology, our automotive software development platform Arene
Company Description The history of Bosch is the history of car evolution. As a top-class automotive equipment supplier, Bosch Corporation supports market expansion/inroads domestically as well as globally. Bosch will continue to pursue forward-looking technologies such
Customer Success Engineer Location: Tokyo, Japan ABOUT THE TEAM Rubrik Software Engineers are self-starters, driven, and can manage themselves. We believe in giving engineers responsibility, not tasks. Our goal is to motivate and challenge people to do their best
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
Why PlayStation? PlayStation isn’t just the Best Place to Play — it’s also the Best Place to Work. Today, we’re recognized as a global leader in entertainment producing The PlayStation family of products and services including
Why PlayStation? PlayStation isn’t just the Best Place to Play — it’s also the Best Place to Work. Today, we’re recognized as a global leader in entertainment producing The PlayStation family of products and services including
システムやデータベースを含む本番環境の運用を担当し、重要な業務をサポートします。複数の本番環境に対して管理および分析を実行し、可用性、パフォーマンスおよびサポート可能性を向上させるための新しいソリューションおよび新しいソリューションを推奨します。これは、深い技術的知識とOracleのクラウド・インフラストラクチャの管理/分析に関する知識を組み合せて、膨大な成長、スケーリング、クラウドの活用、きわめて高いパフォーマンスおよび高可用性要件に関連する複雑な本番環境の問題を幅広くサポートする機会です。 キャリア・レベル- IC4 Career Level - IC4 すべての本番サーバー・ハードウェアおよびソフトウェアをインストール、監視、保守、サポートおよび最適化します。 一流の問題管理ケースおよび管理ステータスの提供など、複雑な技術問題に対するエスカレーション型のテクニカル・サポートを提供すること。 エスカレーションされたサポート・ケースを調整し、適切な内部技術リソースやサード・パーティ・ベンダーをリードして、Oracleシステムとデータベース・アプライアンスのストレージ・インフラストラクチャの解決と調整を行います。 Oracle本番環境を担当し、サーバー・オペレーティング・システムおよびアプリケーションのアップグレード、バグ修正およびパッチ適用を支援し、Oracleテクノロジ・スタックのハードウェアとソフトウェアの両方の標準化プロジェクトで作業しながら、クラウド環境で想定どおりに一貫したシステム稼働時間を提供します。 回転ベースでオンコール・サポートを提供します。 As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow’s technology to tackle today’s problems. True innovation starts with diverse perspectives and various abilities and
Oracle Cloud Infrastructure(OCI)では、よりインテリジェントなクラウドの未来を構築しています。OCI Sovereign Cloudは、世界で最も重要な業務をOCIに持ち込むことに注力する、スマートでモチベーションが高く、多様な人材のチームです。オラクルは、パブリック・クラウドと同様に、信頼性が高く高いパフォーマンスを実現するために、政府、機密、ソブリン・クラウド・リージョンを構築および運用しています。お客様とその使命は、私たちの活動の中心です。オラクルは、お客様が直面する課題に関する知識を向上させ、クラウド機能を強化し、連携してミッションを実現するよう努めています。 本番環境(システムやデータベースなど)の運用を担当するシニア・テクニカル・オペレーション・エンジニアを募集しています。複数の本番環境に対して管理および分析を実行し、可用性、パフォーマンスおよびサポート可能性を向上させるための新しいソリューションおよび新しいソリューションを推奨します。これは、深い技術的知識とOracleのクラウド・インフラストラクチャの管理/分析に関する知識を組み合せて、膨大な成長、スケーリング、クラウドの活用、きわめて高いパフォーマンスおよび高可用性要件に関連する複雑な本番環境の問題を幅広くサポートする機会です。 キャリア・レベル- IC3 Career Level - IC3 すべての本番サーバー・ハードウェアおよびソフトウェアをインストール、監視、保守、サポートおよび最適化します。一流の問題管理ケースおよび管理ステータスの提供など、複雑な技術問題に対するエスカレーション型のテクニカル・サポートを提供すること。エスカレーションされたサポート・ケースを調整し、適切な内部技術リソースやサード・パーティ・ベンダーをリードして、Oracleシステムとデータベース・アプライアンスのストレージ・インフラストラクチャの解決と調整を行います。Oracle本番環境を担当し、サーバー・オペレーティング・システムおよびアプリケーションのアップグレード、バグ修正およびパッチ適用を支援し、Oracleテクノロジ・スタックのハードウェアとソフトウェアの両方の標準化プロジェクトで作業しながら、クラウド環境で想定どおりに一貫したシステム稼働時間を提供します。オンコールサポートをローテーションベースで提供します。 要件: 日本語能力: ネイティブレベル コンピュータサイエンスまたは同等の職歴の学士号 Linuxシステム管理、ネットワーキング、ストレージ、コンピュートおよび仮想化の経験 インシデント・ブリッジへの参加または実行の経験 顧客重視、顧客満足への情熱 クラウド・テクニカル・サポート、運用、NOCなどの経験が優先されますが、必須ではありません 新しい技術分野を迅速に学習し、他の分野をトレーニングする能力を実証します。 As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow’s technology to tackle today’s problems. True innovation
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market