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Customer Success Engineer Location: Tokyo, Japan ABOUT THE TEAM Rubrik Software Engineers are self-starters, driven, and can manage themselves. We believe in giving engineers responsibility, not tasks. Our goal is to motivate and challenge people to do their best
Why PlayStation? PlayStation isn’t just the Best Place to Play — it’s also the Best Place to Work. Today, we’re recognized as a global leader in entertainment producing The PlayStation family of products and services including
職種 正社員 職務明細 About Colt We’re Colt (Coltテクノロジーサービス株式会社), a global digital infrastructure company creating solutions that connect people, cities and businesses around the world. Our networking and connectivity products and services put the power of the
職種 正社員 職務明細 現在、当社では大手外資系金融Newsメディア企業に常駐するエンジニアとともにPC・ネットワーク・金融情報専用端末のフィールドサポートを担当して頂ける方を募集しております。 こちらのチームでは、PCハードウェア、ソフトウェア、モニター、生体認証デバイス、ルーター、サーバーのサポートを提供します。 お客様先やデータセンターへ定期的に訪問していただきます。 As a Field Service Engineer, youll enjoy a dynamic role, combining office-based work with on-site technical support at financial industry customer sites in Tokyo. Embrace this opportunity to grow within a fast-paced, multicultural
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As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales support and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries via phone and
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
We are Datadogs in-house product experts. The Technical Solutions team enables Datadogs worldwide growth by educating potential clients and ensuring that existing customers are happy and successful. We share our technical and product expertise with customers via multi-channel
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
You will be responsible for driving new business in Japan. Key role is to expand market share while maintaining relationship with new clients. Client Details Our client is a global leader in machinery industry. They are
Seeking a highly motivated Sales Engineer to support and drive sales within the Industrial/Manufacturing industry. The ideal candidate will have a strong understanding of sales processes, coupled with technical knowledge. Client Details The company is a well-established organization in
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In this Role, Your Responsibilities Will Be: Provide after-sales services (proposals, solutions, maintenance and so on) for our customers who use our products (RMT products: Pressure, Temperature, Level meters, Flow products, Density, Concentration meters) and asset
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Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market
私たちは、Datadogの社内プロダクト・エキスパートです。テクニカル・ソリューション・チームは、潜在的な顧客を教育し、既存の顧客を満足させ、成功させることで、Datadogの世界的な成長を可能にしています。私たちは、デモやプレゼンテーション、技術評価、継続的なサポートを通じて、技術や製品に関する専門知識をお客様と共有しています。テクニカル・ソリューションは、知識を共有し、技術的なスキルセットを継続的に向上させるために絶えず協力し合う、成長中のグローバル・チームです。 Datadogでは、人間関係やコラボレーション、そして創造性といったオフィスカルチャーを大切にしています。Datadogが自分に合ったワーク・ライフ・ハーモニーを実現できるよう、ハイブリッド・ワークプレイスとして運営しています。 業務内容: クライアントの要求に対応し、問題再現とトラブルシューティングを行い、Datadogの600以上のインテグレーションに取り組むTSEチームの管理及びコーチングを行います。 チームのアカウンタビリティとパフォーマンスのオーナーとしての役割を果たします。パフォーマンスの計画やレビュー、及び直接レポートに関する従業員関係の問題を容易にするために、上層部と緊密に連携します。 新入社員のトレーニングとオンボーディング成功のためにサポートします。 チームのテクニカルトレーニング、認定、及びその他の学習と開発のニーズをガイドします。 プロジェクトまたはイニシアチブを推進して、チームの生産性、プロセス、または手順を改善します。 優先順位の高いエスカレーションについて社内チーム及びお客様と協力し、必要に応じてチームメンバーからのエスカレーションを解決します。 募集要項: 従業員の管理や指導に情熱を持ち、チームをリードする以前の経験をお持ちの方 自己動機付け、詳細に注意を払い、継続的な学習意欲をお持ちの方 クライアント中心のアプローチを採用し、データを使用して情報に基づいた意思決定可能な方 Linux の基本的な知識とプログラミング経験者 オープンソースプロジェクト(Code、bug reports など)及びエンジニアリングコミュニティ(ミートアップなど)に積極的に貢献する方 Datadogは、さまざまな立場の人々を大切にしています。誰もが初日から上記の資格をすべて満たすわけではないことは理解しています。それでも構いません。テクノロジーに情熱を持ち、スキルを伸ばしたいと思っている方は、ぜひご応募ください。 福利厚生と成長機会: 最高のオンボーディング 継続的な専門能力開発、製品トレーニング、キャリアパスの提供 新入社員への株式付与(RSU / 譲渡制限付株式ユニット)及び従業員株式購入制度(ESPP) 社内ネットワーク構築のためのメンター及びバディ・プログラム インクルーシブな企業文化、コミュニティ・ギルドへの参加機会 幅広く手厚い医療関連の福利厚生制度 企業型確定拠出年金(401K) 上記の内容は、就業する国やDatadogでの雇用内容によって異なる場合があります。 About Datadog: Datadog (NASDAQ: DDOG) is
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global market