Company Description ボッシュエンジニアリング株式会社は、ボッシュ社の電子制御システムをベースとして、機能開発やソフトウェア開発、アプリケーションに対する個性的なソリューションを国内で提供するエンジニアリングサービスプロバイダです。また、ボッシュ社のモータースポーツ部門として数々のユニークな製品を提供しています。 Bosch Engineering K.K. are the engineering service provider which serves individual solution for function, software development and application based on Bosch electronics system to domestic customers. We are also providing unique products as a motorsport division in Bosch. Job Description 業務内容: ◆プロジェクト管理業務(リソース、予算、進捗、リスクマネジメント等) - 社内管理ツール、対顧客管理ツールの管理 - 支払い期ごとの成果物作成~検収~請求書発行 ◆Quality Gate、レビュー対応 ◆担当市場におけるマーケットリサーチ、新規顧客開拓及び獲得(主;オフロード) - 定期的な市場動向調査~分析~理解~整理~社内発進~戦略立案 - 国・コンソーシアムなどの指針、インターネットリサーチ - 既存ポートフォリオと顧客・市場要望のGAP分析~マッチング - 展示会対応(出展及びセールス訪問) ◆既存獲得顧客との継続的ビジネスの模索~獲得~遂行 ◆社内外との各種調整、コミュニケーション (国内外ボッシュグループ、顧客) 対象市場: 二輪、自動車、商用車、鉄道、建設機械、産業機械、農業機械、スマートシティ、MaaS、航空機器(Drone/VTOL含む) 主力:Offroad(建設機械、産業機械、農業機械、林業機械、スマートシティ、MaaS) 対象製品範囲: Automotive用portfolio (Small OEM, ASEAN顧客向けに展開可能なBoschの全製品)
Company Description PSI is a leading Contract Research Organization (CRO) with over 25 years of experience in the pharmaceutical industry. Originating from Switzerland, PSI is a privately owned, full-service CRO with a global reach, supporting clinical
Your Team Responsibilities The Sales Support specialist is a member of the Tokyo Client Coverage team whose primary responsibility is supporting the Senior Sales Specialists and Relationship Managers covering all client segments in the area. Individuals
Job Description As a trusted HR business partner, this role will be responsible for providing advice, coaching, counsel and problem solving to the organization and acts as a focal point to provide human resources solutions for
JOB SUMMARY The Director of Human Resources will report directly to the property General Manager, with a dotted-line (functional) reporting relationship to the Regional Senior Director of Human Resources and will be an integral member of
About us Our mission is to reinvent the way people learn, starting with language. We begin by teaching the next billion people English, Spanish, and French. English is the global language of business, culture, and communication,
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
Job Description: Employer: DWS Group Title: Senior Alternative Specialist (Private Debt), APAC Location: Tokyo Job Code: #LI-ZL1 #LI-04 About DWS: Today, markets face a whole new set of pressures – but also a whole lot of
About Polymer A market-neutral, multi-manager platform with a strong Asia focus, Polymer Capital combines established institutional support and deep knowledge of local financial markets with a dedication to discovering and developing the region’s best investment talent.
Human Resources Generalist/Human Resources Business Partner, Japan About Krystal Bio: At Krystal Biotech, we bring together the brightest and most eager minds to relentlessly pursue the discovery, development, manufacturing, and commercialization of genetic medicines to treat diseases
職種 正社員 職務明細 【カタリナマーケティングジャパンとは?】 カタリナマーケティングジャパンは、年間売上12兆円規模の購買データから抽出したインサイトをもとに、市況分析から戦略設計、マーケティング施策の展開、効果測定まで、一気通貫でご提供しています。 ■ポジションについて/POSITION SUMMARY 人事ディレクターは、企業の人材戦略の中心的な役割を担い、組織全体のパフォーマンスを最大化するためのリーダーシップを発揮します。このポジションは、経営陣と密接に連携し、人事部門の全体的な運営、採用、育成、労務管理、報酬制度、福利厚生、パフォーマンス管理などを統括します。持続可能な成長を支えるため、企業文化の向上や社員のエンゲージメントの強化にも注力します。 ■魅力/ATTRACTION • カタリナは新たな成長期に差し掛かっており、これまで培ってきたスキルと経験を用いて大きな貢献をすることができる。 • また、その成長の過程の中で新たなスキルと経験を身に着けることが期待できる。 • 様々なバックグラウンドを持つ人々が働いているため、多様性と包摂性が高い環境で、幅広い視点からの学びを得ることがで きる。 ■部内構成/OUR TEAM • 人材開発チーム 2 名 ・採用チーム 2 名 (RPO) • 労務管理チーム 3 名 ➢ HR Lead ・HR Generalist ・HR Coordinator
Job Description: Business Overview Rakuten Group’s mission is to contribute to society by creating value through innovation and entrepreneurship. We provide over 70 various services such as online shopping mall “Rakuten Ichiba”, online travel service “Rakuten
About Remote Remote is solving global remote organizations’ biggest challenge: employing anyone anywhere compliantly. We make it possible for businesses big and small to employ a global team by handling global payroll, benefits, taxes, and compliance.
Job Title People and Culture People Partner – Cluster Head (Japan, China, Hongkong, Taiwan & Korea) Summary of the role As a People and Culture People Partner – Cluster Head for Japan, China, Hongkong, Taiwan &
メディカルデバイスの人事Generalistとして幅広い領域をカバーします。一つの得意な領域から可能性を広げられるポジションです。 Client Details 当社はヘルスケア業界で活動する中規模の組織で、常に革新的なソリューションを提供することを目指しております。東京に位置していますが、業界のリーダーとして全国的に事業を展開しています。 Description * 人材管理と開発の戦略の立案と実行 * 社員のパフォーマンス管理と評価 * 社員教育とトレーニングのプログラム開発 Profile * 人事領域でなにか一つの経験 Job Offer * 充実した休暇制度 * 優れた社風と働きがいのある環境 * 独自の経験とスキルを活かす機会 To apply online please click the Apply button below. For a confidential discussion about this
Who you’ll work with As Lead Business HR Manager for Japan reporting into the HR Director, you will partner with the Leaders of the Japan Leadership Team (JLT) and their teams to drive high performance across
About the Role: Grade Level (for internal use): 07 役割: Client Services Associate, Capital Markets S&Pグローバル・マーケット・インテリジェンス・クライアント・サービス・アソシエイトのポジションは、急速に成長する企業に特別な企業文化を身につける機会を提供します。多様な学部機関の中から優秀な成績を収めた学生を集めることを目的としています。 財務知識、S&P製品の専門知識、問題解決スキル、及び専門的なコミュニケーションを開発するチームに参加します。クライアントサービスチームでは、お客様の問題解決、データの解釈、S&P Global Market Intelligence Platformの操作をお手伝いします。クライアントサービスで1年以上にわたる経験を経て、お客様と向き合う役割で成功を収めることができます。 クライアントサービスのメンバーとして、S&P Global Market Intelligence Platformのソリューションジェネラリストを務めます。この役割では、チームプレーヤーとして働くことが非常に重要です。クライアントサービスは、セールス、コンテンツ、製品、テクニカルサポートなど、多くの社内チームと連携しています。 あなたに何のメリットがありますか? このポジションは、キャピタル・マーケッツ、財務会計、S&Pグローバル・マーケット・インテリジェンス・プラットフォーム、S&Pグローバル・マーケット・インテリジェンス・オフィス・プラグインなどのさまざまな分野に焦点を当てた包括的なカリキュラムをカバーする実地学習と経験で構成されています。 入社後すぐ、約1~2か月間のトレーニングと指導を経て、電話、Eメールによるクライアントのサポートを開始します。お客様とのコミュニケーション方法を学ぶだけでなく、当社のデータ/コンテンツに関する詳細なトレーニングを受けたり、お客様のセグメントについて学習したり、その他のS&Pグローバルプラットフォームに触れたりすることもできます。参加者は、必要な認定試験と、あなたのスキルと能力をテストする厳格な評価プロセスを正常に完了する必要があります。 アジア太平洋地域でマーケティング・インテリジェンスのキャリアを成功に導くためのOJTとネットワークの機会を提供することを目的としています。 要件: 2025年にご入社できる 財務/経済/会計/関連専攻の最低学位 顧客からの質問を解決するための財務及び会計原則に関する確かな知識 優れたコミュニケーションとカスタマー・サービスのスキルにより、問題を解決できる 金融の専門家との関係構築に情熱を持ち、金融サービス業界で学び、仕事をすることに情熱を持っている
Why Patients Need You Our People Experience team is comprised of dedicated, solution oriented and agile colleagues who think big, challenge the status quo to create room for meaningful work. Your diverse perspectives and experiences will
About the Team The Employee Support team is part of the People Operations organization and is focused on providing seamless support for employees and managers. We partner across the People Team and with cross-functional partners to
Who we are and what we do Telexistence develops remote-controlled robots with artificial intelligence, with the mission to change robots, the structure, and the world. Gathered by highly expert professionals worldwide, the engineering team consistently develops