Enterprise Technology Services - Application Support Specialist (E-trading and Regulatory) - Tokyo Location Tokyo Business Area Sales and Client Service Ref # 10039588 Description & Requirements Bloomberg delivers critical information in a world where information matters.
If you are passionate and have strong desire to set and achieve challenging goals, you have found the right team. As a Vice President in our Rates & FX Sales team, you will be responsible for
As a Client Service Rep , you will work alongside members of the Relationship Manager, Operations, Client Onboarding, and other teams with variety of responsibilities, including; Responding to client inquiries, troubleshooting problems, providing information, and ensuring
概要: クライアントサービスチームは、当社の成功を支える存在です。このチームは、ガイドポイントのサービスを世界中のクライアントに効率的に提供する役割を担っています。私たちは、各クライアントのビジネスにおける各々の課題や目的を理解し、絶えず適切な情報を提供することで、クライアントが最善のビジネス判断を下せるようサポートを行っています。 このポジションでは、クライアントサービスチームの一員として様々な業界のクライアントと専門家を適切に結びつけることに注力していただきます。 クライアントのプロジェクト依頼に関連する業界をリサーチし、最適なコネクションを確保するため、優秀な専門家をネットワークにリクルートすることに重点を置いていただきます。専門家をリクルートし、クライアントと結びつけるというコアスキルを習得した後は、より複雑なプロジェクトやクライアントとのリレーションシップマネジメントに携わり、リサーチマネージャーやプロジェクトマネージャーとしてのキャリアを積んでいただきます。 このポジションの候補者は 午後4時から午前12時(日本時間)の夜勤に従事します。 Overview: The Client Service team is the backbone of Guidepoint’s success. The team is responsible for efficiently delivering Guidepoint’s services to our clients around the world. We work to understand
Blackstone is the world’s largest alternative asset manager. We seek to create positive economic impact and long-term value for our investors, the companies we invest in, and the communities in which we work. We do this
オルタナティブデータ(今まで利活用の進んでいないビッグデータ)を用いた分析サービスを提供する東大発スタートアップ企業です。 今回新たに大規模言語モデル(Large Language Models、以下「LLM」)を金融事業にセキュアに活用することを目的とした専門チームを発足し、 新たにチームをリードいただけるメンバーを募集しています。 本ポジションでは証券会社や運用会社、海外ヘッジファンド等にChatGPTの導入支援開発を行います。 マルチモーダル化や特化型生成AI開発の追求に加えて、同社が提供するオルタナティブデータを用いた分析SaaSへのChatGPTの組み込みなど、 単なる技術検証に留まらない開発もリードしていただくことができます。 職務内容: LLMを用いたプロジェクト/プロダクトの企画・立案・開発 - LLMに関連する技術動向や新技術の調査・研究 - 社内外の関連部署やパートナー企業との連携・協力 - プロジェクト進捗管理、品質管理、スケジュール管理 - LLMを用いたソリューションやプロダクトの企画 - LLMに関連する開発の推進 【本ポジションの魅力】 - LLMの自社プロダクトへの組み込みが行える - 証券会社や運用会社などの顧客と一緒にLLMの導入事例を作る経験 - 国内外問わず各分野のトップクラスのメンバーで構成された少数精鋭の組織のため、意思決定のスピードが早く、経営層との距離が近い - 外国籍の社員も複数名在籍しており、全体のMTGは英語で行うなど、英語を生かしたい方にもマッチするグローバルな環境 Start-up company from the University of Tokyo
LSEG, the worlds leading source of intelligent information for businesses and professionals. We deliver intelligent information quickly and efficiently, so professionals have knowledge to act. By joining the LSEG Quantitative Product Specialist team, we will be
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
OVERVIEW The Insights product is a new offering for Guidepoints Institutional investment and corporate clients, that offers teleconferences, surveys, and in-person events. The teleconferences live in a transcript library portal, which covers a wide of industries/topics
Company Description Smartkarma connects independent investment research analysts to institutional asset managers, such as sovereign wealth funds, hedge funds, pension funds, boutiques and family offices. Smartkarma’s cloud-based platform leverages the latest in technology to provide a network for independent research
You will be a coverage global equities including Japan equity for institutional clients in Asia, and making our franchise stronger globally. As an Associate/Vice President within the Cash Equities Sales team, you will be to formulate
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Job Description & Requirements Responsibilities Validate and screen documents received from clients for opening accounts Follow-up with clients in case of any pending documents Registered mail delivery support Assist with the account opening processing Skills: Strong
As a liaison to Interactive Brokers’ retail and professional clients, the IBKR Client Service Representative is accountable for providing client service to IBKR’s clients, including retail clients, financial advisors, hedge fund operators and other broker-dealers. We aim to
Responsibilities The candidate shall perform the following duties: General management, operation, and maintenance of the internal network infrastructure, including equipment in the server room General IT support, operation, and maintenance operations for internal end users General
Due to the rapid growth and expansion of our business activities in various markets, we have the following full-time opening for an experienced, motivated, and technology-oriented individual for a Japanese Financial Translator (English to Japanese and
Enterprise Sales - Buy-side Order Management System (AIM) Account Manager - Tokyo Location Tokyo Business Area Sales and Client Service Ref # 10039335 Description & Requirements Bloomberg is a global leader in business and financial information,
概要: クライアントサービスチームは、当社の成功を支える存在です。このチームは、ガイドポイントのサービスを世界中のクライアントに効率的に提供する役割を担っています。私たちは、各クライアントのビジネスにおける各々の課題や目的を理解し、絶えず適切な情報を提供することで、クライアントが最善のビジネス判断を下せるようサポートを行っています。 このポジションでは、クライアントサービスチームの一員として様々な業界のクライアントと専門家を適切に結びつけることに注力していただきます。 クライアントのプロジェクト依頼に関連する業界をリサーチし、最適なコネクションを確保するため、優秀な専門家をネットワークにリクルートすることに重点を置いていただきます。専門家をリクルートし、クライアントと結びつけるというコアスキルを習得した後は、より複雑なプロジェクトやクライアントとのリレーションシップマネジメントに携わり、リサーチマネージャーやプロジェクトマネージャーとしてのキャリアを積んでいただきます。 Overview: The Client Service team is the backbone of Guidepoint’s success. The team is responsible for efficiently delivering Guidepoint’s services to our clients around the world. We work to understand each client’s
Work alongside industry experts within our Asset Management Clients business who oversee the delivery of JP Morgan Funds to individual and institutional investors around the world. Get an understanding of who our clients are and how we
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