Job Description: Business Overview Rakuten Group’s mission is to contribute society by creating value through innovation and entrepreneurship. We provide over 70 various services such as online shopping mall “Rakuten Ichiba, online travel service “Rakuten Travel”, online banking
Company Description We take care of our employees, and they take care of our customers! Become a member of a global community! The international logistics industry is an integral piece of the global trade puzzle; we
Customer Success Engineer Location: Tokyo, Japan ABOUT THE TEAM Rubrik Software Engineers are self-starters, driven, and can manage themselves. We believe in giving engineers responsibility, not tasks. Our goal is to motivate and challenge people to
Working alongside a wonderful team at The Peninsula Tokyo, we are seeking an Assistant Director of People and Culture to achieve the company’s objectives and create a memorable guest experience. Work for a highly prestigious hotel
職種 正社員 職務明細 About Colt We’re Colt (Coltテクノロジーサービス株式会社), a global digital infrastructure company creating solutions that connect people, cities and businesses around the world. Our networking and connectivity products and services put the power of the digital
Company Description PSI is a leading Contract Research Organization (CRO) with over 25 years of experience in the pharmaceutical industry. Originating from Switzerland, PSI is a privately owned, full-service CRO with a global reach, supporting clinical trials
Work from Home Survey Taker (Side Gig) We are looking for people who are motivated to participate in paid research across the country and local areas. Join this Work from Home Japan Market Research Panel Today. You
Job Description: KEY ACCOUNTABILITIES EHS, Compliance and Company Strategy 1.Ensure self behavior compliant to the regulations of EHS, HR and Administration, etc 2.Fully aware and implement the company strategy Key Business Responsibility 1.Provide insight to demand forecast
Company Description About Allegis Global Solutions Working at Allegis Global Solutions (AGS) is more than just a job. It’s a career. It’s a community of people who invest in your development and empower you to blaze
Genesys empowers organizations of all sizes to improve loyalty and business outcomes by creating the best experiences for their customers and employees. Through Genesys Cloud, the AI-powered Experience Orchestration platform, organizations can accelerate growth by delivering
Genesys empowers organizations of all sizes to improve loyalty and business outcomes by creating the best experiences for their customers and employees. Through Genesys Cloud, the AI-powered Experience Orchestration platform, organizations can accelerate growth by delivering
Job TitleFacility Site Advisor Job Description SummaryThe Facility Site Advisor is a key member of the Cushman & Wakefield onsite account team for the client and has a dual reporting structure into a site leader and
ANA インターコンチネンタル石垣リゾートは、日本最南端の島、八重山諸島に位置する石垣島の中でも屈指のロケーションにあります。 日本初の一棟全てがクラブインターコンチネンタルカテゴリーとなる棟を含む3棟を2020年7月に開業し、総面積31ヘクタール(東京ドームの約6倍)の広大な敷地に5つの棟、9つの料飲施設、4つのプール(屋内外)、ゴルフコース、スパ、4つの宴会・会議施設などを有するラグジュアリーリゾートへと生まれ変わりました。 インターコンチネンタル ホテルズ&リゾーツでは、海外旅行は常に魅力的であるべきだと考えています。私たちは、インターコンチネンタル・ライフ(魅力的な場所と爽快感、私たちの国際的なノウハウと地元の文化的な知恵を織り交ぜたもの)を高く評価し、楽しんでくださる方々のために尽力しています。 インターコンチネンタルの総支配人とは.世界の情報に精通し、国際的に旅行通、品質、レストラン、バーに対する目が肥え、情熱的で、落ち着いていて洗練されており、礼儀正しく明瞭で、常にエレガントな服装をしています。総支配人は勝つために競争し、ベストであり、素晴らしいネットワークを持っている。また、ダイナミックで、主導権を握り、正面からリードし、規律、プロフェッショナリズム、高水準を浸透させる一方で、大きなビジネスを運営する商業的な自信を持っています。インターコンチネンタルの総支配人は、細部、品質、一貫性を重視します。インターコンチネンタル・ブランドの「ラグジュアリー」を高めることに情熱を注いでいます。 ANAインターコンチネンタル石垣リゾートの総支配人として、私たちと一緒に働きませんか? 当ホテルは八重山のビーチフロントに位置し、石垣島屈指のラグジュアリービーチリゾートです。ホテルは2つの棟に458の客室を有し、大規模な会議施設とともにリゾート全体で7つのダイニングオプションを提供しています。 私たちは、オーナーに優れた投資対効果をもたらしながら、ブランドをすべての意思決定の中心に据える、刺激的なリーダーを探しています。また、リゾートの経験があり、営業&マーケティングに長けたゼネラルマネージャーは高く評価されます。 この職務には、流暢な日本語と英語を話し、読み、書く能力が不可欠です。 総支配人として、パートナーとしてオーナーと協力し、このラグジュアリーなフルサービスホテルの日々の運営を管理し、経営陣の力を引き出し、力を与え、すべての機能が効果的に運営されるようにすることで、ゲストに一流の商品と信頼できる一貫した体験を提供します。従業員の明確な業績目標を設定し、定期的なフィードバックを提供し、強力な人材パイプラインを構築するために高い可能性を秘めた人材の育成を促進します。 ブランドアンバサダーとして、すべてのコミュニケーション、マーケティング施策、行動の中心にブランドを据えます。インターコンチネンタルのブランドプロミスや指針、市場知識、ソーシャルメディアを活用し、セールス&マーケティングチームと連携して明確な戦略を提供しながら、競合に打ち勝つ方法を考えさせます。また、短期的な行動や意思決定と、収益や将来の収益性を促進し、オーナーエクイティの最大投資収益率を実現するためのビジネスへの長期的な影響とのバランスを取ることができます。 理想的な候補者は、高級ブランドホテルでの総支配人としての実績があり、ホテル経営学または経営管理学の学士号または同等の学位をお持ちの方です。チームへの影響力のあるリーダーでありながら、完璧なホストであることを楽しめる方。 日本の文化や働き方を理解し、英語及び日本語で読み書きや会話ができることが高く評価されます。 さらに、あなたのキャリアはあなた次第で大きく変わるため、私たちはあなたが素晴らしいスタートを切り、成長するために必要なサポートを提供します。 あなたが誰であろうと、どんなことが好きであろうと、弊社の素晴らしく新しいキャリアのチャンスに移る準備ができているなら、私たちは一緒にさらに前進することができます。 At InterContinental® Hotels & Resorts we believe international travel should always be alluring. We are dedicated to those who appreciate
Sofico is a global ERP software provider with an exclusive focus on automotive finance, leasing, fleet, and mobility management. Our software called “Miles” is an end-to-end solution encompassing front, mid and back-office functions that can be
| Global Market for QA 市場の変化が激しい昨今、ソフトウェアを素早くリリースすることが求められており、アジャイル開発が主流となってきました。実際にグローバルでは92%がアジャイル開発を採用しており、そのうち71%が週一回以上のリリースを希望しています。そのようなサイクルでは、人手の検証作業は時間がかかりすぎるため、自動化への移行が急務となっています。私たちのサービスは、そのような重大課題を解決し、顧客のソフトウェア開発における競争力を高めることができます。QAのグローバル予算は130兆円にも登ると言われており、私たちはこの巨大なグローバルマーケットを勝ち取るため、日本のみならず海外への早急な展開をしていきます。 | About Us Autify, Inc.は、米国トップアクセラレーター「Alchemist Accelerator」を日本人チームとして初めて卒業した、サンフランシスコ創業のスタートアップです。私たちは「技術の力で人々の創造性を高める」をミッションとして掲げ、「テストフェーズをなくす」ことを目標とし、AIを活用した自動化プラットフォームを提供してきました。2019年に正式リリースしたノーコードのテスト自動化ツール「Autify(現在は「Autify NoCode」に名称変更)」を基点とし、新たに生成AIによるテスト設計およびテストケース作成ツール「Autify Genesis」、品質保証・テスト自動化のプロフェッショナルによる品質保証サービス「Autify Pro Service」を加え、ソフトウェア開発サイクルを包括的に支援するQuality Engineeringプラットフォームへと進化します。 | About This Role Autifyは、ソフトウェアテストのプロセスを一貫して支援する、ソフトウェア自動化ツールやプロフェッショナルサービスを通じて、お客様の成功を支援するカスタマーサクセスエンジニアを募集しています。本ポジションでは、エンタープライズの顧客を担当いただきます。担当顧客に対して、技術的知識やソフトウェアテスト自動化の知見を活かして、お客様の課題解決と目標達成をサポートする重要な役割です。製品の導入から活用促進、長期的な価値の提供までをリードしていただきます。 Responsibilities 顧客オンボーディング: 顧客の目的や目標を理解し、導入プロセスを計画。技術要件に基づいた最適な設定や運用策の支援、成功事例やベストプラクティスの提供を通じ、顧客が自信を持って運用いただくための情報を提供する。 顧客活用支援と成果創出: 設定方法や利用内容のレビューを実施し、適切なプロダクト活用を推進。使用状況をモニタリングし、課題を早期発見・解決に向けて、営業を巻き込みながら対応を進め、ROIを定量的に分析し、納得感のある提案を実施。追加機能やオプション導入の提案でROI向上を支援。 技術的なサポートの提供: 製品の技術的仕様に関するアドバイスをおこない、技術的に解決が必要な問題が発生した際には、顧客の技術チーム等、ステークホルダーと連携し、問題解決をリードする 利用拡大時の提案支援: 複数部署での導入等の際には、製品の紹介や導入に向けてのQ&Aについて対応する フィードバック収集と製品改善: 顧客からのフィードバックを開発チームに共有し、製品改善を促進。 Required Qualifications いづれかの実務経験 (ソフトウェア開発、QA業務、テクニカルサポート、エンジニア向けSaaS製品のCSM、プリセールス等の経験)
InterSystems seeks an experienced and motivated Office Manager to provide high quality service and support to two busy offices in Tokyo and Osaka, Japan. This role is responsible for the smooth and efficient running of the office
Job Description SummaryThe Benefits Expert will be responsible for supporting the execution and administration of the benefits programs for Japan. This role will ensure that the benefits operations are effectively managed, compliant with local & global
About Umicore Reducing harmful vehicle emissions. Powering the cars of the future. Giving new life to used metals. We are the leading circular materials technology company fulfilling its mission to create materials for a better life.
The candidate will operate as our HR coordinator and Country Manager assistant for administrative tasks. The position supports our Country Manager in administrative tasks and helping the HR & Accounting teams complete their missions. Main Missions HR and Administrative
Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is