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About the Role: Grade Level (for internal use):10 Client Service Advisor- Issuer Solutions What’s in it for you? The Investor Relations Industry is a unique space that requires an enthusiastic individual who is willing to take
JOB SUMMARY The position is responsible for implementing quality assurance processes that meet the company’s mission and brand standards, target customer needs, ensure employee satisfaction, and focus on continuous improvement at the property level. This position champions the
Company Description We are PrimeVigilance (part of Ergomed Group), a specialised mid-size pharmacovigilance service provider established in 2008. We are proud to have achieved global organic growth year after year, with staff based across Europe, North
Prodapt is the largest specialized player in the Connectedness industry. As an AI-first strategic technology partner, Prodapt provides consulting, business reengineering, and managed services for the largest telecom and tech enterprises building networks and digital experiences
The Country Manager is responsible for the operational, technical, and sales activities across the country on behalf of the related business. Create and support a rewarding work environment while maximizing business revenue growth, operational efficiency, and profitability.
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
We help the world run better At SAP, we enable you to bring out your best. Our company culture is focused on collaboration and a shared passion to help the world run better. How? We focus
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. 予約の確認、部屋の割り当て、ルームキーの発行と有効化により、すべてのゲストのチェックインを処理する。宿泊料金、現金、小切手、デビットカード、クレジットなど、すべての支払いタイプを処理する。すべてのチェックアウトを処理し、遅延料金や係争中の料金の解決を行う。ゲストからの電話、メッセージ、リクエスト、質問、懸念事項のすべてに応答し、記録し、処理する。ハウスキーピングと連携して、チェックインに必要な部屋の準備状況を把握する。ゲストや訪問者に駐車手順を伝え、必要に応じてベルスタッフやバレースタッフを派遣する。宿泊客に、ホテルや地元の観光地に関する案内や情報を提供する。日報(チェックイン・チェックアウト数)の作成、特別なリクエストの確認、レポートの正確性を確認する。コンピューターシステムで、指定されたキャッシャーとクロージングレポートを完成させる。ゲストの個人小切手とトラベラーズチェックを現金化する。シフトの開始と終了時にバンクを数える。会計仕様に従ってレシートの残高を調整しドロップする。 会社の安全およびセキュリティに関するすべての方針と手順に従う。事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。会社の方針と手続きに従う;制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。専有情報の機密性を維持し、会社の資産を保護する。会社の基準に従い、すべてのゲストを歓迎し、レコグナイズする。ゲストのサービスニーズを予測して対処する。障害のあるゲストを支援する。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話し、適切なエチケットで電話に応対する。他者との良好な関係を築き、維持する。品質保証の期待と基準を遵守する。長時間、立ったり、座ったり、歩いたりする。10ポンド以下の重さのものを補助なしで移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。監督者の要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash,
セキュリティの技術営業として、AI、XDR、ID、SIEM、XSPM、ゼロトラスト、マルチクラウドセキュリティなど、エンドツーエンドにビルドインされたセキュリティソリューションの価値を訴求し、顧客の商談を勝ち取ることを目標とした、技術観点からの支援を主な活動とします。 アカウントチーム、セールス、エンジニア、パートナー、コンサルタントとバーチャルチームを組み、部門間で連携しながら、技術的な観点で顧客を啓もうし、マイクロソフトのソリューションの価値をを実証し(PoC など)、技術的な決断を顧客に仰ぎます。 顧客組織の安全確保を支援することで、担当アカウントにおける四半期ごとの Microsoft Security の売上/利用目標を達成し、大きなインパクトを与えることを目的とします。 このチームに所属することで、マイクロソフトおよびマイクロソフト以外のクラウドベースのセキュリティソリューション、アーキテクチャ、テクノロジーに関する深い技術的専門知識を強化することができます。 As a Security Technical Specialist, your primary goal is to win the technical decision of customers to purchase and use our range of security-focused solutions including AI, extended
Our client, an international 5-star beachfront resort, part of a renowned international chain brand, with majestic mountain views and breathtaking views over the lagoon, is seeking an experienced General Manager to lead their team. As General Manager, you
Datadog is seeking a Localization Manager to be based in Tokyo, Japan. The Localization Manager is responsible for ensuring that global marketing campaigns, content, and materials resonate with the Japanese audience by translating and adapting them into culturally
POSITION SUMMARY Answer, record, log, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Operate telephone switchboard station. Process guest requests for wake-up calls, screening calls, do not disturb, call forwarding, conference calls, TDD relay calls,
POSITION SUMMARY 日本語スキル必須 / Japanese language skill is a must. お客様をお迎えし、お部屋までご案内する。ドアを開け、ゲストがホテルに出入りするのをサポートする。施設のアメニティ、サービス、営業時間、地元の観光地やアクティビティについてゲストに説明する。客室の特徴(ルームキー、ミニバー、製氷・自動販売機、室内金庫、ランドリーサービスなど)を説明する。お客様の荷物を客室および/または指定されたベルエリアまで運ぶ。荷物の保管と取り出しのアシストをする。荷物の積み下ろしを含む、車への乗降のアシスト。ゲストに道案内をする。タクシー、シャトルバス、リムジン、セダンなどの交通手段を手配し、必要に応じて事前のリクエストを記録する。ゲストや訪問者に駐車場の手順を伝える。 会社の方針と手続きに従う;事故、怪我、危険な作業状況をマネージャーに報告する。敷地内の望ましくない人物への注意を常に維持する。制服と身だしなみが清潔でプロフェッショナルであることを確認する。機密情報の秘密を維持する。すべてのゲストを歓迎し、レコグナイズし、ゲストのサービスニーズを予測して対処し、障害のあるゲストを支援し、ゲストに感謝の気持ちを伝える。明確でプロフェッショナルな言葉遣いで他者と会話し、適切なエチケットで電話に応対する。他者との良好な関係を築き、維持する。品質保証の期待と基準を遵守する。様々なフォーマット(例:小さな文字)の情報を読み、視覚的に確認する。仕事の状況に応じた速度で移動する(例:走る、歩く、ジョギングする)。長時間、または勤務時間中、立ったり、座ったり、歩いたりする。補助なしで50ポンド以下の重さの物、補助ありで75ポンドを超える重さの物を移動、持ち上げ、運び、押し、引き、置く。傾斜のある場所、凹凸のある場所、滑りやすい場所を移動したり、階段やスロープを上り下りする。曲げたり、ひねったり、引っ張ったり、しゃがんだりしながら、頭上や膝下に手を伸ばす。スーパーバイザーの要請により、その他の合理的な職務を遂行する。 Greet and escort guests to rooms. Open doors and assist guests/visitors entering and leaving property. Inform guests of property amenities, services, and hours of
Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bulgari, our select Bulgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury resort destinations. Join our team and help deliver the excitement,
POSITION SUMMARY Respond to guest requests for special arrangements or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers. Respond to special requests from guests with unique needs and follow up to
POSITION SUMMARY Monitor club lounge for seating availability, service, safety, and wellbeing of guests. Maintain cleanliness and condition of bar, bar unit, tables, and other tools. Prepare and serve hot, cold, and/or alcoholic beverages. Stock ice,
POSITION SUMMARY Process all guest check-ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. Process all check-outs including resolving any
POSITION SUMMARY Supply guests with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Front Desk, Housekeeping, Engineering, Security/Loss Prevention)