Job Description About This Role: We are seeking a highly skilled and experienced Manager, Drug Safety to join our team in Tokyo, Japan. In this critical role, you will lead our drug safety and pharmacovigilance efforts,
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Overview Docusign brings agreements to life. Over 1.5 million customers and more than a billion people in over 180 countries use Docusign solutions to accelerate the process of doing business and simplify people’s lives. With
OSAROは米国サンフランシスコに本社を持つAIロボティクスの会社です。OSAROの日本拠点では、日本のお客様向けにAIを活用したロボットピッキングシステムを開発、販売しています。日本でのビジネス拡大のために、主要な顧客およびパートナーのマネジメントや自動化ソリューションの提案活動を行うことのできるセールスエンジニア、技術営業を募集しています。 セールスエンジニアとして、OSAROの技術と顧客のニーズ・環境を深く理解し、顧客に最適なソリューションを設計・実装します。カスタマージャーニーのすべての段階に関わり、最適なソリューションの評価と提案から、実装の計画、サンフランシスコのチームとの導入プロジェクトの支援まで行います。ロボットおよび自動化ハードウェア、深層学習、コンピュータビジョン、モーションプランニングなど、弊社ソリューションのすべてのコンポーネントについて学び、様々なチームと協力して働きます。そして、顧客に直面するあらゆる技術的な問題を解決していきます。 職務内容: 顧客のニーズと要求を理解し、提案書、見積書、作業指示書、検収試験計画書、フィージビリティスタディレポート、その他のドキュメントを作成する システムコンセプト、レイアウト設計、およびシステムアーキテクチャを作成する ロボットシステムとツールでシステム性能と実現可能性を検証する 営業活動、現場のアセスメント、ソリューション実装のために顧客の施設への出張(最大40%)を行う API定義、インテグレーション内容の仕様確認、および部品表などの顧客コミュニケーションにおける技術的詳細をレビューする 主要顧客、パートナー、およびベンダーとの関係を構築および管理する 専門家として、見込み顧客との技術セッションを実施し、技術的な質問に対応する ソリューションロードマップの議論に参加し、外部パートナーおよび社内関係者とのイニシアティブを主導する 顧客向けのデモを実施し、電気および機械システムのトラブルシューティングを行い、機器が正常に動作するようにする 必須要件: ソフトスキル 分析的および戦略的思考を持つ 急速に変化する優先順位と環境に適応する柔軟性 細部に注意を払い、非常に効率的に働く 優れた書面および口頭でのコミュニケーション能力、管理能力 技術と自動化への情熱があり、新しいことを学ぶ意欲がある 各技術および機械設備の能力や限界を理解している ハードスキル 倉庫または工場自動化分野での2年以上の業界経験 自動化機器の販売のための提案書や作業指示書を作成した経験 顧客や社内チームとの技術的な会話をリードする能力 顧客やパートナーとの対話を進めるために必要な資料を準備または作成する能力 電気および機械図面を読み、理解する能力 2D CAD(AutoCAD)および3D CAD(Solidworks、OnShape)でのコンセプトおよびレイアウト設計の能力 ドキュメント作成、スプレッドシート、およびプレゼンテーションツール(Google Docs、Sheets、Slidesなど)に精通している 日本語を話せる 英語の読み書きができる 歓迎要件: 産業用ロボット、3Dカメラ、バーコードスキャナー、グリッパー、ロボットセンサーなどを扱った経験 Linuxシステム、コマンドライン、ネットワーク関連の経験
Introduction A career in IBM Consulting is rooted by long-term relationships and close collaboration with clients across the globe. You’ll work with visionaries across multiple industries to improve the hybrid cloud and AI journey for the
Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year.
Job Description NIQ GFK CMI’s Customer Success Team team is focused on delivering world class insights and reports to the clients and striving for very high level of Customer Satisfaction and advocacy. Customer Success is NIQ
About Zscaler Serving thousands of enterprise customers around the world including 40% of Fortune 500 companies, Zscaler (NASDAQ: ZS) was founded in 2007 with a mission to make the cloud a safe place to do business
Assistant Manager is responsible for day-to-day activities within the assigned region, as well as for maintenance of quality, content, consistency, and continuity of all work performed, per established ABS and Division policies, procedures, and standards, under
About Pinterest: Millions of people across the world come to Pinterest to find new ideas every day. It’s where they get inspiration, dream about new possibilities and plan for what matters most. Our mission is to
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
At Goldman Sachs, our Engineers don’t just make things – we make things possible. Change the world by connecting people and capital with ideas. Solve the most challenging and pressing engineering problems for our clients. Join
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業務内容 アシスタントフロントオフィスマネージャーに代わり、チームの日常業務を管理し、且つ、総支配人またはその代理人が不在の場合、夜間のホテル業務全般を調整•監督する責任を担っていただきます。 ゲストの安全とセキュリティを確保し、夜間の監査業務を正確かつタイムリーに対処いただきます。 具体的には、 ホテル館内の巡回(ハート•オブ•ハウス、駐車場を含む) VIP挨拶 すべての苦情処理 日報の作成 フロントオフィスの方針と手順がすべて遵守されていることを確認する。 夜間消防隊を組織し、監督し、指揮する。 フロントオフィス業務システムはもちろん、バックアップ手順やシステム復旧手順を理解する。 フロントデスク、ゲストエクスペリエンス、オペレーターの業務基準を理解し、フォローアップを行う。 IHG One Rewards基準の遵守 遺失物および拾得物の取り扱いおよび処分に関する監督•指示 勤務中に対応し解決した問題および未解決の問題を客室担当ディレクター/アシスタントフロントオフィスマネージャーへ報告する。 すべての客室タイプ、ホテルの指標、施設を熟知していること。 リスクのあるゲストの登録と管理 バッチ処理の監督(フロントオフィスでの毎日の売上取引を監査し、一致を確認し、すべてのレジの残高を照合し、不一致があれば担当者に報告する。) 応募資格 今回のポジションには必要な資格、技術スキル、および実績のあるホテルでの同様の役割での経験が必要であり、次のものが含まれます。 学歴不問 フロントオフィススーパーバイザーもしくは同等以上の実務経験 ビジネスレベル以上の日本語および英語のスキル チームをリードし、トレーニングを担当した経験 日本で就労可能な資格 理想的な人物像 チームメンバーをリスペクト出来る方 渋谷という土地に魅力を感じていただける方 福利厚生 120日、有給休暇(初年度は10日)、私傷病休暇(年間12日)、IHGグループ従業員割引制度、食事手当(10,500円/月)など、ホテルならではの福利厚生も充実しています。 個性や色が交差する渋谷らしく、様々なバックボーンを持つ方や多国籍な人材が活躍できる場所です。 ホテルレストラン出身者だけでなく、ホテルでの就業経験が無いスタッフもたくさん在籍しています。 働くスタッフ全員が自分らしく働くことができる、そんな環境を目指しています。 様々な人々やクリエイティブが交差するカルチャーの発信地として、日々変化を続けながらユニークで忘れらない体験をゲストへ提供するお手伝いをしていただきます。
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Introduction System Services Representatives are the primary technical interface to clients for the coordination of hardware and software support and delivery of operational services. Sound pretty important? Absolutely! You will advise clients of preventive maintenance, configuration, operation
Objectives of the Position • Manage import export operations for Japan operating as one GB service unit together with hub GB and country GB and Supply Chain Management establishment, • Manage performance and development of import
Company Overview At Motorola Solutions, were guided by a shared purpose - helping people be their best in the moments that matter - and we live up to our purpose every day by solving for safer.
私たちのリアルな様子はこちらから→ 株式会社アストロスケールの会社情報 - Wantedly Export Control Laws Unless explicitly notified otherwise, our vacancies are covered by Export Control Laws which require candidates to be from an Export Safe Country as deemed by the Japanese Government. The