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Company Description Do you want beneficial technologies being shaped by your ideas? Whether in the areas of mobility solutions, consumer goods, industrial technology or energy and building technology - with us, you will have the chance
Company Description Since we opened our doors in 2009, the world of commerce has evolved immensely, and so has Square. After enabling anyone to take payments and never miss a sale, we saw sellers stymied by
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Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication, media
The Sales Development Manager will lead sales efforts through channel partners, including consultancy firms and system integrators, to drive managed services growth. Build strong relationships with top executives in partner organizations to drive commitment to our
Job Description: 部署・サービスについて 楽天モバイルは、高品質なモバイル通信サービスを適正価格で提供するために、国内では実に13年ぶりに承認された4社目のMNO(移動体通信事業者)として、2020年4月より本格サービスを開始しました。2024年6月には700万回線を突破し急速に成長中です。 法人に対しても2023年1月より本格サービス提供を開始し、今後の楽天グループの成長を担う中核事業として大規模な投資を行っており、内外で大きな注目を浴びています。 本組織は、法人のお客様向けにモバイルサービスの提供を行っていく部署となります。事業拡大のコアメンバーとして事業に参画していただきます。 営業などへのヒアリングから顧客のニーズを掴み、システムに実装すべき機能を検討し要件定義を実施します。新たな価値を顧客に提供することができます。 募集背景 法人顧客向けに楽天モバイルサービス提供を拡大していくための人員募集です。 業務内容 楽天モバイルの法人サービスは、楽天全体でも最も注力している事業の一つです。その中核を担うシステム企画のグループマネージャー候補として、新たなサービスを世の中に提供する大きなプロジェクトに携わることが出来ます。 <システム企画業務内容> 【要件定義業務】 法人向け楽天モバイルサービスの提供のため、開発内容の起案、ビジネス要件定義、開発チームとの要件すり合わせなどを担っています。 【サービス保守業務】 安定的なシステム運用のため、システムの保守管理を行っています。バグが発生した際に詳細内容をエンジニアに連携し、お客様への影響を最小限にできるようコミュニケーションを行っていきます。 <求める人物像> 〇以下の条件に当てはまる方 ・通信業界での就業経験がある方(営業、バックオフィス問わず) ※通信業界の経験を活かし、システム開発を行っていただきます 〇歓迎条件 ・通信業界でサービス、システム企画の経験 ・オフショア開発での海外拠点との折衝経験 ・業務で英語によるコミュニケーションの経験 ・システム構築プロジェクト管理業務の経験 ・ベンダーコントロール経験 <働く環境> 若手のメンバーが多いフレッシュな環境です。楽天モバイルサービス自体が楽天の中でも新しいサービスなので、社歴が最長のメンバーでも5年程です。入社前の業界は通信業界、メーカー、商社、ベンチャーなど様々なバックグラウンドを持ったメンバーが集まっています。 必須要件: ・新たなサービスを世の中に提供したい意欲のある方 歓迎要件: ・英語使用経験(日常会話程度) 全社員TOEIC800点以上取得を目指しています。入社前にTOEICスコアを取得していなくても問題ありません。既存メンバーも入社後勉強を開始した人がほとんどです。入社後TOEIC IPテスト受験が可能です。(月一回、正社員のみ無料) Department Overview
Job Description: Business Overview Rakuten Group’s mission is to contribute society by creating value through innovation and entrepreneurship. We provide over 70 various services such as online shopping mall “Rakuten Ichiba”, online travel service “Rakuten Travel”,
Job Description: About Organization Network Operations (SXC) Division at Rakuten Mobile is dedicated to ensuring the highest levels of service reliability and network performance. Incident Management Section, which operates under the SXC Division, plays a critical
This role focuses on driving sales growth by maintaining detailed partner account plans, effectively communicating the organizations offerings, and building solid partner relationships. Client Details About our Client Our client is a US IT company renowned
To assist customers with technical issues related to network products and solutions. It is a great opportunity to help organisations effectively utilize their network products and minimize downtime. Client Details A multinational technology company headquartered in
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven
Job Description: Business Overview Rakuten group has almost 100 million customers based in Japan and 1 billion globally as well, providing more than 70 services in a variety such as e-commerce, payment services, financial services, telecommunication, media,
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企業概要 世界トップクラスの調査会社GfKグループの一員であるGfKジャパンは、1979年の日本法人設立以来、日本市場における家電、カメラ、IT、通信機器の販売動向調査で信頼と実績を蓄積し、市場変化のスピードが速い日本のビジネス環境に特化したサービスを提供してまいりました。ここ数年は、コンタクトレンズやゴルフ用品、音楽・映像ソフトといった新規のデータサービスを開始し、家電業界以外でも認知度を広げております。市場のグローバル化が進む今、GfKは最先端のプラットフォームを通じて、日本のみならず世界各国の緻密な市場データと予測分析、消費者インサイトを提供しています。2023年には日用消費財の業界をリードするNIQと合併し、対象となる消費者、チャネル、カテゴリー、地域をさらに拡大させました。 Consumer Technologyは、国内の大手家電メーカーに向けた市場データサービスというGfKの中核ビジネスを担っています。既存ビジネスの強化はもちろんのこと、今後の成長に向けた施策を進めています。特に多方面からのアプローチによるコンサルティング提供により、クライアントのスピーディなビジネス課題の解決、および経営判断をサポートすることが期待されています。今回、クライアントのビジネスパートナーとしてさらなる信頼を獲得するため、クライアントがより効果的、かつ効率的に広告プロモーションを実行できるよう、消費者調査やPOSデータを活用したサービスの強化をすることになりました。私たちの仲間としてご活躍頂ける方を募集しています。 GfK Japan, establishment in Japan in 1979, is a member of the GfK Group, one of the worlds leading research firms, has accumulated trust and experience in researching sales trends of consumer