Job Description: Business Overview The Technology Platforms Division (TPD) is responsible for building and operating the infrastructure and ecosystem platforms which power the Rakuten Group. Our mission is to provide our Rakuten Cloud and Ecosystem Platforms
Employment Status:Regular Time Type:Full time BUILDING A WORLD CLASS TEAM STARTS WITH YOU At the heart of CSA Group is a vision: making the world a better, safer, more sustainable place. Its been part of our
Employment Status:Regular Time Type:Full time BUILDING A WORLD CLASS TEAM STARTS WITH YOU At the heart of CSA Group is a vision: making the world a better, safer, more sustainable place. Its been part of our
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Company Description At Third Bridge, we’re a primary research business providing professional services to Private and Public Equity Investors, Investment Consultants, Investment Managers, and more. We help those investors understand companies and the issues they face. We
Company Description Third Bridgeは、コンサルティング会社や投資会社等の顧客に対して、専門家インタビューおよび投資機会創出に向けた情報サービスを提供しています。 専門家インタビューでは、顧客から専門家とのインタビュー依頼の獲得から、適切な専門家のソーシング、インタビューの設定までを行っています。また、業界の専門家(スペシャリスト)とのプライベートな会談のアレンジや、専門家と複数の投資家との対話のモデレーター、あまり文書化されていない業界のサプライチェーンにおけるインサイトの抽出など、クライアントの立場に立ち、投資機会のための様々なプロダクトを提供しています。 当社は1,000社を超える投資ファンドやコンサルティング会社にサービスを提供し、11のオフィスに配置された1,300人以上の従業員からなるチームを通じて、クライアントに24時間対応のサービスを提供しています。 日本事業部は現在、東京、上海、香港を拠点として合計30名弱のリサーチャーが在籍しています。東京オフィスは今年新設され、今後の弊社事業を拡大していく創業メンバーを募集しています。 Job Description 業務ペースが速く、常に期限内でのタスク完了が求められる、結果重視の仕事です。 ・クライアント(戦略系コンサルティング・ファーム、投資企業)の要求に基づき、社内外のツールを用いた業界専門家のリサーチを行う。 ・市場分析と業界研究により業界バリューチェーンの理解を深め、ターゲットとなるエキスパートを特定する ・クライアントへのリサーチ状況報告と専門家リストの提出と提案を行う ・プロジェクトマネージャーとして効率的な作業計画を作成し、案件全体の品質管理とスケジュール管理を行う ・チーム内及びグローバルチームと共同でプロジェクトを完了させる ・プロセスを継続的に見直し、必要があれば改善提案を実施する ・コンサルテーション実施前後にフィードバックを行い、品質向上に向けた全社報告を実施する ・クライアントとの関係性構築に向けた各種コンテンツのプロモーション業務など Qualifications ・日本語ネイティブもしくはビジネスレベル以上+英語一般会話以上(英語読み書き/メールやりとり/英語での検索やリサーチが可能) ・コミュニケーションスキル -(円滑な社内コミュニケーションおよびクライアント折衝ができる) ・論理的思考 -(戦略的なリサーチ/調査の立案および実行ができる) ・タスクマネジメント -(複数のタスクに優先順位を付けて効率的に実行ができる) ・タイムマネジメント -(綿密な時間管理によって期限内にタスク完了が実現できる) ・結果志向のマインドセット - (月次/四半期ごとの個人/チーム目標達成を継続的に実行できる) ・責任感と柔軟性 - (クライアント/専門家の状況によりフレキシブルな勤務時間に対応ができる) ・フィードバック、オープンなコミュニケーション、継続的な学習、チームとしての成功を重視する企業文化になじむことができる。 Additional Information
Japan A&PS GCC Bridge SE This role has been designed as ‘Hybrid’ with an expectation that you will work on average 2-3 days per week from an HPE office. Who We Are: Hewlett Packard Enterprise is the
Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic Technical Operations Engineers to blend infrastructure/application administration, incident command
Orchestrates global teams to gather information, collaborate on performance markers, and identify potential risks in customer accounts. Partners with customers and/or partners to provide innovative solutions in new industries, and to integrate Microsoft technology in their
Roles and Responsibilities: Analyzing and understanding the business processes, gathering requirements, and designing solutions that improve operational efficiency and drive business success. The BA will work closely with various stakeholders to understand their needs, document functional
Roles and Responsibilities: Understand client needs at a high level beyond just the technical aspects Communicate effectively with engineers to develop solutions that align with customer objectives while minimizing internal development burdens Independently create and plan
Roles and Responsibilities: Ensure the success of consulting and development initiatives for sustainable, long-term growth Maintain smooth communication with clients to ensure alignment Work internal teams to materialize client needs into realizable milestones and deliverables Develop
日本法人のクライアントへヒアリングを行い、課題を解決するプロジェクトとして、オフショアの開発企業をマネジメントしながらシステム開発全体を掌握・推進していただきます。 企業情報 映像製作事業を主に展開する企業で、新規事業は他社に無い優位性があることから、市場全体のシェア拡大を狙う「急成長フェーズ」にある企業です。 職務内容 ・日本法人クライアントとの折衝に参加 ・プロジェクト・マネジメント ・要件定義書の作成 ・開発ディレクション ・開発エンジニアリング(要件→設計→プログラミング→テスト) 理想の人材 ■日本語・英語ともにビジネスレベル ■開発SE経験5年以上、もしくは同等の知識を有する方 条件・待遇 ・フルリモート相談可(実績あり) ・誕生日月にAmazon券3万円 ・法定健診(毎年) ・部署ごとに忘年会や新入社員歓迎ランチ代を補助 ・Global Financial Schoolに無料で入学可能 ・インフルエンザ予防接種補助 など To apply online please click the Apply button below. For a confidential discussion about
Our company We’re Hitachi Digital Services, a global digital solutions and transformation business with a bold vision of our world’s potential. We’re people-centric and here to power good. Every day, we future-proof urban spaces, conserve natural
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending
HARMAN’s engineers and designers are creative, purposeful and agile. As part of this team, you’ll combine your technical expertise with innovative ideas to help drive cutting-edge solutions in the car, enterprise and connected ecosystem. Every day,
Introduction At IBM, work is more than a job – it’s a calling: To build. To design. To code. To consult. To think along with clients and sell. To make markets. To invent. To collaborate. Not
Job description Oracle Cloud Infrastructure team is continuing our fast-paced growth, bringing on new customers around the world daily. Our Customer Support team is responsible for making sure our customers receive prompt & informative answers that
Job description Oracle Cloud Infrastructure team is continuing our fast-paced growth, bringing on new customers around the world daily. Our Customer Support team is responsible for making sure our customers receive prompt & informative answers that
Job Description Oracle Cloud Infrastructure (OCI) is building the next generation IaaS cloud service along with providing a world class cloud support experience. We are building a team of energetic, customer-focused service operations engineers to blending