Job Posting Title:Manager, Viewer Experience, Disney+ Req ID:10103388 Job Description: The Team At Disney, we’re storytellers. We make the impossible, possible. We do this through utilizing and developing cutting-edge technology and pushing the envelope to bring
Responsibilities: * Lead efforts to transform all available internal (Sell-in, Sell-out, DOH, distribution KA, CRM) and external data into tangible business value and plans. This includes analyzing information, communicating outcomes, building user-friendly data platforms, and collaborating
Performance Management Provide regular in-depth analysis of sales, and work with action plans to improve the performance. Work closely with cross-functional teams including Merchandising and Marcom teams to drive retail strategies and initiatives. Lead boutique projects
Commercial Intelligence & Data Management YOUR TASKS AND RESPONSIBILITIES: Lead to transform all available internal ( Sell-in, Sell out, DOH, distribution KA,CRM), external data into tangible business value/plan by analyzing information, communicating outcomes, build easy to
◆部門: HEOR (Health Economic Outcome Research) IQVIAのコアアセットである医療ビッグデータ、及びテクノロジーを駆使した革新的新薬の市販後観察研究、PMS、Health Economics & Outcome Research(HEOR)研究などのエビデンスジェネレーションを推進 ◆業務内容 Real World Evidence(RWES)を使用した複数のプロジェクトのマネジメントや他領域におけるRWESを実務としたプロジェクトチームのリードやチームの参画。 与えられたリソースを基に、プロジェクトの目標を達成/成功させるべく企画からマネジメントまで運営 詳細な情報を記した専門的な文書(例:RWE Study Protocols and Statistical Analysis Plans)の発展をリード 高品質な調査と分析を遂行するようチームを先導し、クライアントやステークホルダーに全てのプロジェクトにおいて高い品質と成功をコミット クライアントの新規事業開発における識別と道筋を示し、事業の発展に寄与 ◆論文執筆事例: Japanese Direct-to-Consumer (DTC) genetic testing service An exploratory assessment of the
At Fiskars Group we are unified and driven by our common purpose: pioneering design to make the everyday extraordinary. Join our team and seize the extraordinary opportunity to influence the everyday! Job purpose and responsibilities The
Be part of the change Volvo Cars is in the midst of a transformation journey. We operate in a fast-changing industry and are growing globally. Our culture encourages continuous improvements, cross-functional and diverse collaboration as well
Purpose & Overall Relevance for the Organization: Provide accounting & tax service and solutions correctly and timely for adidas Japan Ensure accurate booking of cash relevant accounts. Conduct financial closing & reporting in accordance with IFRS
Purpose & Overall Relevance for the Organization: The goal of the eCommerce (eCom) team is to deliver one integrated consumer journey to create a premium and seamless experience so that we not only meet their expectations,
Description Global-e is the world’s leading platform to enable and accelerate global, direct-to-consumer cross-border ecommerce. Through our comprehensive end-to-end solutions that combine the best-in-class localization capabilities, big-data business intelligence models and streamlined international logistics, we enable
YOUR MISSION This role is responsible for marketing planning & implementation for categories of CORE Apparel, Footwear and Training includes HYROX to achieve brand and commercial objectives working with the key stakeholders. To achieve brand and
◆部門: HEOR (Health Economic Outcome Research) IQVIAのコアアセットである医療ビッグデータ、及びテクノロジーを駆使した革新的新薬の市販後観察研究、PMS、Health Economics & Outcome Research(HEOR)研究などのエビデンスジェネレーションを推進 ◆業務内容 Real World Evidence(RWES)を使用した複数のプロジェクトのマネジメントや他領域におけるRWESを実務としたプロジェクトチームのリードやチームの参画。 与えられたリソースを基に、プロジェクトの目標を達成/成功させるべく企画からマネジメントまで運営 詳細な情報を記した専門的な文書(例:RWE Study Protocols and Statistical Analysis Plans)の発展をリード 高品質な調査と分析を遂行するようチームを先導し、クライアントやステークホルダーに全てのプロジェクトにおいて高い品質と成功をコミット クライアントの新規事業開発における識別と道筋を示し、事業の発展に寄与 ◆論文執筆事例: Japanese Direct-to-Consumer (DTC) genetic testing service An exploratory assessment of the
Purpose & Overall Relevance for the Organization: The goal of the eCommerce (eCom) team is to deliver one integrated consumer journey to create a premium and seamless experience so that we not only meet their expectations,
Job Posting Title:Merchandiser, Merchandising, DTC Retail Req ID:10106080 Job Description: Disney Storeのビジネスをドライブさせる根幹は商品であり、その中核を担う商品開発チームは非常に大きな責任を伴います。その中でマーチャンダイザーとして担当カテゴリーの戦略立案、商品開発、商品マネジメントを担当頂きます。 職務内容: ディズニーストアで販売する商品の企画開発(ゲスト動向や市場のトレンドを的確に捉え、常にゲストの期待を超える商品を提供する) 商品部のカテゴリー戦略に基づき、担当チームの商品企画の立案と実行、またプランニング、アロケーション、サプライマネジメントチームと共に価格戦略、仕入計画、チャネル計画(店舗、EC )を立案する。 計画に基づき、商品アソートメントを決定し、発注する。取引先との 条件交渉を行う。 国内外問わず他部門、他チーム(APAC Creative、プロダクトデザイン、プロダクトインテグリティ、グローバルソーシング等)と連携強化し、ビジネスを円滑に進める 担当カテゴリーの売上・利益の最大化の責任を持つ(担当カテゴリーはファッションもしくはホームを想定) 必須条件 : 求められる職務要件 3年以上のメーカーもしくはSPAでの商品開発経験 キャラクター商品の企画開発経験 取引先との折衝経験(納期、価格など) (尚可)ビジネスにおいて英語を使用したコミュニケーションの経験 必須条件 : 求められるスキル ビジネススキル 小売業に関する売上・仕入・在庫といった数値の基礎的な知識や考え方を有する。 コミュニケーション力 取引先交渉 プロジェクトマネージメント Microsoft
We look for the risk-takers, the collaborators, the inspired and the inspirational. We want the people who are brave enough to work at the cutting edge and create solutions that will enrich and improve the lives
We look for the risk-takers, the collaborators, the inspired and the inspirational. We want the people who are brave enough to work at the cutting edge and create solutions that will enrich and improve the lives
Job Posting Title: Senior Manager, Merchandising Req ID: 10098944 Job Description: Job Summary: As a Head of Merchandise Planning / Allocation and Supply Management, Partner with Director (currently Executive Director), Direct-to-Consumer Retail (DTC Retail) and Merchandise Strategy
Missions : Reporting to the Retail Head, the Team Performance Training Manager is responsible for creation, organization and implementation of trainings to IWC direct-to-customer & Wholesale Partner staffs He/She will take responsibility for supporting our POS