Job Description SummaryResponsible for driving technical accounting compliance, financial and operational internal controls, process simplification, and operational excellence to deliver accurate actual financial reporting and analysis. Has knowledge of best practices and how own area integrates
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers
Must have Japanese citizenship or Eligible work in Japan permit holder JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff,
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
About us BeiGene is a global oncology company that is discovering and developing innovative treatments that are more affordable and accessible to cancer patients worldwide. With a broad portfolio, we are expediting development of our diverse
Company Description Publicis Groupe is not just a company you work for; it’s a platform for you to take your talent to the world. If you want to help change the world, ideas alone are not
IHGのロイヤリティプログラムの更新や新ブランドの市場投入など、日本およびミクロネシア地域の目覚ましい成長とともに、さらなる大きな目標を掲げている今、IHGファミリーの一員となる絶好のチャンスです。 IHG・ANA・ホテルズグループジャパンでは、現在東京コーポレートオフィス/サポートセンターにて、日本およびミクロネシア担当のデジタルマーケティングアソシエイトマネージャーを募集しています。 職務内容 日本およびミクロネシア担当のデジタルマーケティングアソシエイトマネージャーは、オムニチャネル(EAPAC内)におけるすべての活動のリード、分析、連動、トラッキングを行います。具体的には、ウェブ(IHG.comグローバルサイトの管理ツール、eDM、モバイルアプリの通知、日本サイトおよびソーシャルアカウントのアクティベーションとコンテンツ管理)に関する主要な業務を担当します。 プロジェクトマネジメントには、プロジェクトに対するステークホルダーのニーズや期待を満たし、または上回るために、知識、スキル、ツール、技術をプロジェクト活動に適用することが含まれます。また、グローバル、SEAK、EAPACの各マーケティングチームと連携し、オムニチャネル全体の収益の拡大を推進します。 私たちは、エキサイティングなチャレンジに取り組む意欲的で多様な考えを持つ人材を求めています。 募集要項 学歴 •ビジネス、デジタルマーケティング、または関連分野の学士号または修士号、または同等の学歴と実務経験の組み合わせ 経験 •中規模または複数地域のウェブ/デジタルチャネルにおける6~10年の職務経験 •少なくとも4~5年間、インターネットビジネスまたは類似のビジネス部門において、営業、事業開発、マーケティングの経験 •旅行業界または類似の業界におけるインタラクティブ、ブランド/チャネルに関連する重要な複雑なプロジェクトに携わった経験 •グローバルなマトリクスマネジメント環境での管理能力 •ビジネスパートナーや代理店を含む多機能チームでの経験 •チャネル管理、デジタル、ソーシャル、CRMテクノロジーなど、幅広いWebおよびデジタル分野での専門知識と実証された理解 •旅行・ホテル業界経験者優遇 •デジタルマーケティング経験者優遇 •優れた予算管理、分析、ビジネスセンス 技術的スキルと知識 •主なデジタルツール(SalesForce、Adobe Analytics、Adobe Website Management (WCM)、Google Marketing Tools、VWOなど)、システム、原則を深く理解し、ウェブ、モバイル、ソーシャルを含む少なくとも1つのプラットフォームを理解していることが理想 •日本語ネイティブレベル •英語 ビジネスレベル (EAPAC内のステークホルダーとのコミュニケーションのため、読み書きと会話が求められる) •コピーライティング(マーケティング、ソーシャルメディア、ダイレクトレスポンス、SEO) •Adobe Creative Suite(特にPhotoshop)に精通していること •ホテル業界、特に予約、ロイヤリティプログラム、ゲストリレーションズプロセスの理解
JOB SUMMARY Assists the Director of Human Resources in executing strategies that serve to attract, retain, and develop diverse premiere talent. Position directs and works with human resource employees to carry out the daily activities of
JOB SUMMARY Assists the Sous Chef in ensuring the quality, consistency and production of areas of responsibility in kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions.
JOB SUMMARY Assists the Sous Chef in ensuring the quality, consistency and production of areas of responsibility in kitchen. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions.
JOB SUMMARY Assists in carrying out the daily activities of the Human Resource Office including recruitment, total compensation, and training and development. Additionally, he/she assists in delivering HR services that meet or exceed the needs of
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers
JOB SUMMARY Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Represents property management in resolving any guest related situation. Manages the
JOB SUMMARY Accountable for overall success of the daily kitchen operations. Exhibits culinary talents by personally performing tasks while leading the staff and managing all food related functions. Works to continually improve guest and employee satisfaction
JOB SUMMARY Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
JOB SUMMARY Position has responsibility for supervising and coordinating activities of employees delivering spa services, including salon, skin care, program coordination, reservations, reception desk, massage and locker room areas. Position focuses on ensuring guest and employee
JOB SUMMARY As a member of the property Human Resources support staff, he/she works with Human Resources employees to carry out the daily activities of the Human Resource Office including oversight of recruitment, total compensation, and
JOB SUMMARY Responsible for the daily shift operations of Housekeeping, Recreation/Health Club and, if applicable, Laundry. Directs and works with employees to verify property guestrooms, public space and employee areas are clean and well maintained. Completes
新しく生まれ変わったリワードプログラムや新ブランドの展開など、日本&ミクロネシア地域の目覚ましい成長、そしてさらなる大きな野望を胸に、IHGファミリーの一員となる絶好のチャンスです。 IHGジャパンでは現在、グローバル・コーポレート・セールス・チームの一員として、グローバル・コーポレート・セールス日本・韓国担当アカウント・ディレクターを募集しています。この職務は、主に日本および韓国に所在する選定されたコンタクトをマネージしながら、指定されたアカウント・ポートフォリオの多国籍企業アカウントを管理し、ビジネスを開発します。 意欲的で多様な考えを持ち、エキサイティングなチャレンジを遂行できる方を求めています。 日々の業務 世界中のホテルに収益をもたらし、全ブランド、全セグメント(トランジェント、グループ、プロジェクト)の収益と市場シェアを最大に成長させる。アカウントポートフォリオは、その規模とグローバルリーチから複雑性の高い企業で構成されており、各アカウント内の主要なバイヤー、意思決定者、インフルエンサーに配備されたチームメンバーで構成されるアカウントチームの配備が必要です。 この職務における成功の鍵は、1) 価値の高い収益機会を特定し、勧誘し、影響を与え、契約すること、2) 担当アカウント・ポートフォリオ内のあらゆるレベルのコンタクト先を特定し、開拓し、関係を最大化すること、3) 各セグメント内の各アカウントに対して革新的な戦略プランを策定し、実行することで、料金の伸びを促進し、シェアをシフトし、成長するポートフォリオにより多くの顧客を提供すること、4) アカウント・チーム・メンバーやホテル・チーム・メンバーと協力し、地域やローカルに適用可能なグローバル・アカウント・プランを作成し、実行すること。 募集要項 学歴 マーケティング、マネジメント、ビジネス、ホスピタリティ、または関連分野の学士号もしくは修士号、または同等の学歴と実務経験を有すること。 経験 サービス業界において5年以上の職務経験を有し、少なくとも3年間は複数ユニットまたは企業での職務経験があること。 また、大規模で複雑なミーティング&インセンティブ・エージェンシーにおける顧客管理経験も必要です。 技術的スキルと知識 - 戦略的アカウント・マネジメントの原則を活用し、創造的かつ革新的なクライアント・ソリューション開発の基盤となる洞察力を得ることで、従来のやり方を超えて物事を考えることができる。 市場シェアを獲得するための従来とは異なるアプローチの影響を評価するための十分なビジネスセンス(財務および商業的知識)を有する。 - 当社ブランドおよび競合ブランドに関する深い知識と幅広い専門知識。 - グローバル市場での業務経験、多様で多文化なチームや顧客組織でのマネジメントに対する深い理解。 - 大規模な販売セグメント計画の立案から実施、評価までの組織化、計画、実行における営業管理経験。 - 強力な顧客管理、問題解決、交渉、組織化スキル - 顧客、ベンダー、上級管理職、スタッフに情報を提供するための効果的な口頭および書面によるコミュニケーションスキル - 顧客企業の役員レベルで効果的に働き、強力なリレーションシップ・マネジメント・スキルを有し、よく練られた調査、傾聴、交渉、説得能力を有する。 - ホテルセールス&マーケティング、ビジネスプランニング等の知識、営業能力、営業管理、問題解決能力、分析能力。 - マクロ経済や業界動向、ホテル業界に関する知識。