Job Description ※This position requires business level Japanese and English Organization Description Developed in partnership with jeweler and luxury products designer Bvgari, our select Bvlgari Hotels & Resorts are located in major cosmopolitan cities and luxury
JOB SUMMARY Manages rooms and function space inventory and ensures inventory is allocated and restricted properly to maximize revenue and profits for hotels in the market. Responsible for building rates, packages and hotel sales strategy information
JOB SUMMARY Manages rooms and function space inventory and ensures inventory is allocated and restricted properly to maximize revenue and profits for hotels in the market. Responsible for building rates, packages and hotel sales strategy information
Airbnb was born in 2007 when two Hosts welcomed three guests to their San Francisco home, and has since grown to over 4 million Hosts who have welcomed more than 1 billion guest arrivals in almost
Job Description: Business Overview Rakuten Groups basic management philosophy is to empower people and society through innovation. The Group offers more than 70 diverse services, including Rakuten Ichiba, an Internet shopping mall; e-commerce services such as Rakuten
テクニカルアシスタントチームはDAZNのコンテンツ制作フローをサポートし、世界クラスの番組制作をサポートする専門チームです。チームのプロフェッショナルとして日々のタスクや業務を遂行します。その主な役割として、ポストプロダクション業務、撮影機材の管理、ライブ番組のサポート、新しいプロジェクトワークフローのテストが含まれます。 テクニカルアシスタントの業務は、編集機材のサポートや管理およびメンテナンス、フォーマット編集や納品された番組やコマーシャルの品質管理および変換や納品などのポストプロダクションタスク、コンテンツ収録の管理を担当します。 さらに撮影機材の管理やメンテナンス、スタジオ収録のサポート、ライブスポーツのハイライト編集、バーチャルギャラリーのオペレーション、ライブタスクのサポートなど多岐にわたります。この役割は、ビジネスの要求に応じて進化していく、とてもエキサイティングなチームです。 日々進化する革新的な技術を取り入れて、ライブプロダクションやポストプロダクションに関わるさまざまなチームやスタッフと密接に連携し、お客様に高品質なコンテンツを提供します。 We are a specialised team supporting the content production flow of DAZN to create world class programmes. As a member of the team, you will carry out the daily tasks and operations
Job Description: Department Overview Rakuten Ichiba is one of the largest e-commerce shopping centers in Japan with approximately 60,000 stores opening and a total annual distribution of approximately 5 trillion yen in 2023. EC Solution Development
The Role The position will support the Property Management department and perform administrative tasks such as checking invoices and other documents mainly from external PM companies, processing payments, and entering information into the SAP system. The position
職種 正社員 職務明細 日本リージャスは、120カ国以上、1100都市を超える地域、3400拠点以上のネットワークを持つ世界最大のワークスペースプロバイダーであるIWG plc(本社:スイス、CEO:Mark Dixon)のビジネスモデルを日本に持ち込み、新しいワークスタイルを日本全国に普及させた、フレキシブルオフィス事業のリーディングカンパニーです。 IWG Pls(旧リージャス・グループ)は、1989年にベルギー・ブリュッセルにて、ビジネストラベラー向けのオフィススペース企業として創設され、現在はイギリスを拠点に置き、ロンドン証券取引所に上場しています。 日本においては、日本リージャスホールディングス株式会社が、1998年9月に新宿パークタワーにて最初のレンタルオフィスを開設。以来、あらゆるオフィスニーズに対応するため、「リージャス」をはじめ、コンパクトな「オープンオフィス」など、日本全国でマルチブランド展開をしています。 2016年には、新たなコミュニティーを生み出すビジネス スペース「SPACES」を立ち上げ、現在では全国で8拠点を展開中。2022年には、ハイエンドブランド「Signature」を六本木ヒルズにオープンしました。 2023年2月1日より三菱地所グループの一員となり、同グループが展開する国内事業既存拠点と、IWG Plsのワールドワイドな競争力、そして、国内47都市、173拠点を誇る日本リージャスのネットワークを融合し、レンタルオフィス・コワーキングスペースを多くのお客様にご活用いただいております。 リージャスホームページ: https://www.regus-office.jp/ Japan Regus brings the business model of IWG plc (Headquarters: Switzerland, CEO: Mark Dixon), the worlds largest workspace provider with a
JOB SUMMARY Responsible for the management of all aspects of Concierge functions in accordance with hotel standards. Directs, implements and maintains a concierge service and management philosophy that serves as a guide to respective staff. Responsible for developing
Manage end-to-end project delivery for office spaces, coordinating with clients, suppliers, and internal teams. Oversee budgeting, scheduling, and progress to ensure successful project completion. Client Details Our client is a top-tier global leader in flexible office
General Services Job Description An administrative assistant of General Services Department including and not limited to the following assignments. PC skills are essential (MS Power Point, Excel and Word). Willingness to cooperate and team player mentality
The Role This position will be managing leasing activities within the assigned portfolio. Job Responsibilities Managing day to day function of the department and providing supervision to staff. Lead and manage the team to formulate and
職種 正社員 職務明細 The Luthier Repair Specialist position is primarily responsible for managing the repair workshop activities, engage with repair tasks according to schedule and manage inventory of parts, in order to increase revenue generated by
Located on the upper floors of the 27-story building, the Courtyard by Marriott Fukui features 252 guest rooms, including 12 suites, with spectacular views of Fukui City. The hotel offers meeting rooms, a ballroom, all-day dining,
Woven by Toyota is the mobility technology subsidiary of Toyota Motor Corporation. Our mission is to deliver safe, intelligent, human-centered mobility for all. Through our Arene mobility software platform, safety-first automated driving technology and Toyota Woven