DMX Assistant Brand Manager-2407028094W Description Kenvue is currently recruiting for: Assistant Brand Manager, DMX (Digital Media Excellence) Marketing This position reports into Brand Manager and is based at Tokyo, Japan. Who we are At Kenvue, we realize the extraordinary power
Role Purpose: As a professional and reliable business partner, contribute to maximizing product value through planning and executing communication initiatives/activities in line with the product brands strategy. Proactively gather information and collaborate with internal stakeholders to
General Purpose: CORSAIR is currently seeking a new Marketing Manager to plan, develop, and oversee the implementation of effective marketing strategies, programs, and initiatives in Japan. Your main responsibility will be to determine the overall marketing direction and planning. Additionally,
Description Kenvue is currently recruiting for: Assistant Brand Manager, DMX (Digital Media Excellence) Marketing This position reports into Brand Manager and is based at Tokyo, Japan. Who we are At Kenvue , we realize the extraordinary power of everyday
Who is SerotoninSerotonin is the top go to market firm for transformative technologies, specializing in marketing, strategy, recruiting, and legal services. With a global team of 90 across 15 countries, Serotonin has supported over 300 clients in
Riot Games was established in 2006 by entrepreneurial gamers who believe that player-focused game development can result in great games. In 2009, Riot released its debut title League of Legends to critical and player acclaim. As
Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we’re not just referring to the world of wizards, dragons and superheroes, or
JOB SUMMARY The Marketing and Communications Manager is part of an important team that creates and executes property-level communications to our customers. Under the leadership of the Director of Marketing and Communication, this role promotes on-brand messaging to customers
会社概要: サノフィはグローバル・ヘルスケアリーダーとして世界100カ国以上で事業を展開しています。コンシューマー・ヘルスケアを含む4つのグローバルビジネスユニットで構成され、10万人以上の社員が革新的な医科学研究に基づいたヘルスケア・ソリューションの創出と提供に取り組んでいます。サノフィ株式会社は、免疫疾患、先天性疾患・希少疾患、オンコロジー、糖尿病、循環器疾患、内科系疾患領域の医療用医薬品やワクチンなど、幅広い領域の製品を提供しています。 主な職務概要 この職務は、サノフィ CHC ジャパン(エスエス製薬)のGrowth Hub 内に位置し、マーケティングコミュニケーションリードの直属と なります。 本ポジションは、国内における全領域のメディアコミュニケーションをエンド・ツー・エンドでリードします。 グローバルなデジタル/トラディショナルメディア戦略の実施をリードし、ローカルチームの OJT コーチングをサポートし、強力なメディア コミュニケーション戦略を展開するために外部パートナーと協働します。 本ポジションの役割は、PR アプローチを含む効果的なメディア・コミュニケーションを通じて、その国のビジネスおよびマーケティング目 標の達成を支援し、最終的に成長を加速させ、地域の競争優位性を推進することです。この役割には、以下の分野におけるデ ジタルおよび従来のメディアの専門知識が必要です。 あらゆるメディアプランニングとバイイング キャンペーン測定とパフォーマンストラッキング データ分析 優れたクリエイティブとコンテンツ 各ブランドのマーケティング・コミュニケーション・プランの策定を担当し、国別優先事項とカテゴリー/ブランド別優先事項の両方を 推進すること、サノフィの CHC グローバル・デジタル/トラディショナル・メディア・ロードマップを国内で実現させることが求められます。 グロースハブ責任者、カテゴリー責任者、CMI 責任者、メディア責任者と密接に連携し、ビジョンの策定と推進を行い、完璧な実 行を指揮するポジションです。 職務詳細 関連するマーケティング、営業、サポート部門のすべてにおいてメディア・コミュニケーション能力を拡大する ・ 各国のカテゴリーチームと協働し、売上とブランドインパクトを最大化するために、第 1~第 3 者データ、 過去のキャンペーン学習、デジタル/トラディショナル/PR メディアの知識から得られるあらゆる消費者インサイトを効果的に
製薬企業でのプロダクトマーケティングの経験2年以上/more than 2 years of Product Marketing Experience in a pharmaceutical company 製薬企業もしくはコンサルティング企業でマーケティング関連のデータ分析・解析、市場調査の経験 領域経験(RA/乾癬/バイオ)/ experience in a related therapeutic area (ideally Biologic or Immunology) ビジネスレベルの英語力/Business level of English 大卒以上/Bachelor ステークホルダーとの協働によるアンメットニーズを特定するための市場調査 担当エリア:皮膚もしくはリウマチ領域(選考過程ののち、オファー時に決定) 包括的なデータを分析し、戦略立案に活用するためのインサイトを特定する。 Immunology領域製品の患者価値とインパクトを最大化するため、グローバルコマーシャルと連携したデジタル戦略を含むブランド戦略および戦術プランの策定のサポート。 メディカル、セールス、トレーニング、R&D、PRチームなどの関連部門と協力し、現在のビジネスを改善し、将来の機会(適応症、製剤など)を探求する。 日本での活動および国をまたがるプロジェクトの計画・実行のための地域・グローバルチームとの協働。 予算と経費を管理しながら、戦術的な計画を実行するための外部エージェントを管理する。 製品価値を治療領域に浸透させるためのKOLsの管理 患者の価値とインパクトを最大化するためのイノベーションを探求する。デジタルチャネルに関する深い知識を発揮し、UCBの評判とブランドパフォーマンスを向上させるための最適なチャネルミックスを構築する...
Fanatics Collectibles is looking for a Social Media Manager to be responsible for the management & posting of content daily across Topps’ social media channels (inclusive of TikTok, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn and Twitch) as well
Description Kenvue is currently recruiting for: OTC Brand Manager , Brand Management This position reports to Senior Director, Business Unit Leader, Consumer Health Japan and is based at Tokyo. Who we are At Kenvue , we realize
●Company: Shiseido Co., Ltd. ●Department: Cle de Peau Beaute Global Brand Unit ●Type of Job: Staff ●Report to : Group Manager ●Contract Type: Permanent ●Organization / Mission: Department Mission: Contribute to enhancing brand value and business growth
RESPONSIBILITIES/PRINCIPAL DUTIES: The Senior Manager , Public Affairs & Corporate Communication , J &J IM Japan is a critical leadership role, responsible for accelerating our public affairs and patient advocacy efforts of J&J IM Japan . Working
Our team members are at the heart of everything we do. At Cencora, we are united in our responsibility to create healthier futures, and every person here is essential to us being able to deliver on
About the Role: We are looking for a highly motivated and results-driven Marketing Manager, Japan to lead Matterport’s marketing efforts in one of our most dynamic and unique markets. This role will be instrumental in driving the marketing pipeline, enhancing
Iittala is dedicated to inspiring better living. What began as a glass factory in a small village in Finland back in 1881, has grown into an internationally known design brand that continues to define the progressive
General Description: The customer is the focus of everything we do, and over a million end users rely on our products daily. We believe in the value of customer voice to ensure we solve the right
Kō wai mātou? Who are we? Zespri is more than simply the worlds single-largest marketer of kiwifruit. We like to think of ourselves as fruit on a mission and as rebels with a cause: to help
Job Description As the Fashion PR & Communications Specialist, you contribute to added customer value, a strong brand and increased fashion perception by being responsible of Fashion PR & Showroom development and adapting internal communications to the sales