Job Description Danfoss offers you the unique opportunity to join a professional global company with a clear growth agenda and a purpose of supporting Industrial customers. We are looking for a highly experienced Sales application engineer
About Applied Intuition Applied Intuition is a Tier 1 vehicle software supplier that accelerates the adoption of safe and intelligent machines worldwide. Founded in 2017, Applied Intuition delivers the definitive ADAS/AD toolchain and a world-class vehicle platform
Job Requisition ID #24WD83871 募集職種の概要 オートデスクのカスタマーテクニカルサクセスでは、エンタープライズおよびプレミアムプランのお客様が製品への投資を最大限に活用し、目に見えるビジネス成果を達成できるよう支援する、意欲的で信頼のおけるアドバイザーを募集しています。 エンタープライズシステムズ - テクニカルアカウントスペシャリストとして、お客様に最高レベルの技術的専門知識を提供していただきます。 デスクトップおよびクラウドインフラストラクチャ、シングルサインオン設定、SCIM設定、ネットワークインフラストラクチャ、展開パッケージング、ライセンス管理およびメータリング、仮想化およびハードウェアテクノロジーなど、幅広いテクノロジーに関する幅広い知識が必要です。 エンタープライズシステム技術アカウントスペシャリストチームは、オートデスクの最大顧客と緊密に連携しています。これらの顧客の多くは、包括的なITインフラストラクチャと大規模なグローバルチームを擁しています。そのため、この役割には、ITディレクター、エンドユーザー、およびその中間のあらゆる人々を含む、さまざまな経営幹部と自信を持って円滑にやりとりできる経験豊富なITプロフェッショナルが求められます。 あなたは、1500人以上の社員が所属するカスタマーサクセス組織内のテクニカルアカウントマネジメントグループの一員として加わっていただきます。このチームは、専門能力の開発を重視し、高い業績をあげた社員を評価します。 テクニカルアカウントマネジメントグループは、当社の戦略的顧客の成功と投資収益率を最大化する役割を担っています。 当社のソリューションを最大限に活用し、導入しながら、お客様のビジネス目標の達成を支援する専門的かつカスタマイズされたプロアクティブなサポートサービスを提供することで、これを実現しています。 募集要項 コンピュータサイエンスまたは関連分野における学士号または同等の経験、および大規模な企業環境における情報技術のサポート経験、または大規模な企業顧客との直接的な業務経験を最低5年以上有すること。 企業環境におけるSSO(SAML)ソリューションの実装、設定、およびトラブルシューティングの経験。 クラウドID管理サービス(Okta、Azure、Google Cloudなど)の経験。 Microsoft Serverおよびデスクトップインフラストラクチャに関する包括的な知識(Active Directory、グループポリシー、一般的なOSおよびネットワークのトラブルシューティング等)。 クラウドサービスインフラストラクチャのセットアップに関する十分な理解と、クラウド/インターネットベースのアプリケーション(Webサーバー、ネットワークセキュリティ、IIS、パケットトラフィック、ファイアウォールなど)のパフォーマンスおよびアクセスに関する問題のトラブルシューティング経験。 SCCM、Intune、Altiris、またはその他の展開テクノロジーを使用したソフトウェア展開の管理およびトラブルシューティング経験。 最新の仮想化技術(Citrix、VMwareなど)に関する実務知識があれば尚可。 VB、PowerShell、.NET、Python、C、C++を使用したスクリプト作成経験があれば尚可。 FlexNetライセンシング、使用量計測、FlexNet Managerの経験があれば尚可。 優れた口頭および書面によるコミュニケーションスキル。複雑な技術的詳細を首尾一貫して伝える能力、およびライブまたはバーチャルな聴衆に対して技術情報を提示し文書化する能力。 優れたチームプレーヤーであり、責任を共有するチームの他のメンバーと快くサポートし、交流ができること。 韓国語スキルがあれば尚可。 Position Overview Autodesk Customer Technical
Company Description Visa is a world leader in payments and technology, with over 259 billion payments transactions flowing safely between consumers, merchants, financial institutions, and government entities in more than 200 countries and territories each year. Our
At EY, you’ll have the chance to build a career as unique as you are, with the global scale, support, inclusive culture and technology to become the best version of you. And we’re counting on your
Description About Cellebrite: Cellebrite’s (Nasdaq: CLBT) mission is to enable its customers to protect and save lives, accelerate justice, and preserve privacy in communities around the world. Cellebrite is a global leader in Digital Intelligence solutions for
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business
Overview Microsoft Cloud Operations + Innovation (MCO+I) is the team behind the cloud. CO+I is responsible for delivering over 200 Microsoft web portals, Live and Online Services around the world including infrastructure, security and compliance, operations, globalization,
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business
Who we are About Stripe Stripe is a financial infrastructure platform for businesses. Millions of companies—from the world’s largest enterprises to the most ambitious startups—use Stripe to accept payments, grow their revenue, and accelerate new business opportunities.
Are you looking for an exciting opportunity to engage with clients and grow your career with one of the world’s largest financial institutions? This is an unique opportunity for you to join our Transfer Agency Investor Services
Who we are About Stripe Stripe is a financial infrastructure platform for businesses. Millions of companies—from the world’s largest enterprises to the most ambitious startups—use Stripe to accept payments, grow their revenue, and accelerate new business opportunities.
Job Summary The Red Hat marketing team is looking for a Principal Marketing Manager for Enterprise Business to join us in Tokyo, Japan. In this role, you will be responsible for managing how Red Hat positions
Were Celonis, the global leader in Process Mining technology and one of the worlds fastest-growing SaaS firms. We believe there is a massive opportunity to unlock productivity by placing data and intelligence at the core of business
Work Your Magic with us! Ready to explore, break barriers, and discover more? We know you’ve got big plans – so do we! Our colleagues across the globe love innovating with science and technology to enrich
What We Do Managing Cyber Risk Together – As the world becomes increasingly connected, the demand for cybersecurity solutions has never been greater. Forescout stands at the forefront of this critical need, delivering automated cybersecurity that ensures
Job Requisition ID #24WD80634 This is NOT an open position. Please submit your CV here for future consideration. 職務概要】 大規模アカウントに直接対応する技術営業職です。他役割のメンバーと共に担当アカウントのビジネス関係を成長させ、財務およびビジネス上の目標を達成し上回ることを職責とします。 【職務内容】 エグゼクティブを含むお客様の担当者と有意義かつ効果的な関係を築きます。また、お客様の課題や機会をビジネスバリューに変換し、私共がその価値を提供できるようにオートデスクのテクニカルソリューションに落とし込みます。お客様のために効果的なビジネスプランを策定し、担当アカウントのオポチュニティパイプラインを構築、維持、成長させ、良好なコールプランニングを活用してビジネスの成果を上げ、信頼できるアドバイザーとして継続的な改善を行います。 タイムリーで正確かつ詳細なフォーキャストを提供し、営業プロセス、ツール、方法論を有効に活用します。要望に応じて、有効な社内情報(オペレーションレビュー、顧客情報など)を提供し、効果的かつプロフェッショナルな方法で社内外向けのプレゼンテーションを作成します。 新規顧客や機会を見出すために、適切なリソースを調整/リードし、グローバルを含むバーチャルチーム(セールス、サポート、コンサルティング)を構築し技術的観点からビジネスを推進します。 コアチームに参加したり、新しいアイデアをビジネスに持ち込んだり、セールスツールや新しいアプローチを開発したりするなど、自分の担当以外のお客様や地域であっても会社全体に貢献できるように働きかけます。 • 担当アカウントの技術戦略の策定と管理: アカウントセールスと協力して、アカウント計画を開発し、ビジネスを締結するための戦略を実施 • ソリューションの適合: 営業機会に対する要件の定義、スコープドキュメント、ユーザーのニーズ調査、プロセスの評価、およびプロジェクトの評価の策定にガイダンスを提供します。Autodeskのソフトウェアとサービスを他のリソースと組み合わせて使用し、お客様のビジネス内での技術的・財政的、およびスケジュールの制約を満たすソリューションを開発 【経験・スキル】 • 建設業における少なくとも10年の実務経験。エンジニアリング/デザインの経験もあれば尚可 (またはIT企業として建設業を深く担当してきた経験) •