Company Description Our Mission At Palo Alto Networks® everything starts and ends with our mission: Being the cybersecurity partner of choice, protecting our digital way of life. Our vision is a world where each day is
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Our tech service client is hiring an experienced Bilingual System Support Engineer! Great mid-career /associate, senior job opportunity// Full-time permanent job! [Client] A Global Indian ICT Service Company based in Tokyo [Nature of Job] Client-facing service
You will liaise with mid-to-large enterprises, ensuring that customers realize continuous value from all of our offerings, whether they are perpetual or subscription-based, on-premises, or cloud-based. Collaborating closely with Security Directors/Managers, Security Engineers, Security Architects, and
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職種 フルタイム(契約) 職務明細 The Financial Times (FT) B2B Content Sales team is responsible for licensing FT content directly to corporate and education customers. A fast growing business means that we continue to expand our team to
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職種 正社員 職務明細 CXG is a global Customer Experience Consulting and Services firm, that specializes exclusively in serving premium and luxury brands. We help our clients transform their experiences to achieve meaningful impact. We partner with
職種 正社員 職務明細 CXGは、プレミアムブランドやラグジュアリーブランドに特化した、グローバルに顧客体験を向上させるための戦略やサービスを提供する企業です。具体的には、顧客が製品やサービスを利用する際の全体的な体験を分析し、その体験を改善するためのコンサルティングや実行支援を行っています。 私たちは、プレミアムブランドやラグジュアリーブランドとパートナーシップを組み、顧客の満足度を高めるために、そしてブランドがより良い価値を顧客に提供できるような有益な情報を提供し、サポートをしています。 2006年に2人の起業家によって始まったCXGは、現在ではグローバル企業となったことを誇りを持っています。上海からパリまで、4大陸70カ国にわたり12のオフィスを運営し、220人以上のプロフェッショナルが世界中から集まり、200以上のラグジュアリーブランドにサービスを提供しています。 CXGでは、ブランド・プロミスに命を吹き込みながら、顧客体験を進化、向上、変革させることを大切にしています。世界で非常に有名で代表的なプレミアムブランドやそしてラグジュアリーブランドの業績に影響を与え、顧客体験を向上させる戦略的なソリューションを提供しています。 私たちは成長しています!現在、東京オフィスで勤務するカスタマーサポート担当を募集しています。詳細について知りたい方、ご興味ある方は、気軽にお問合せの上、ご応募ください。お会いできることを楽しみにしています。 スキル・資格 - 日本語でのコミュニケーションスキル<必須> - ビジネスレベルの英語コミュニケーションスキル(口頭および書面)。 - リテール(小売業)/ ラグジュアリー業界に興味がある - 素晴らしい顧客体験を提供することに熱意を持っている - 顧客と毎日コミュニケーションをとるため、組織力、プロジェクト管理能力、コミュニケーション能力が求められます - 少なくとも3、4年のプロジェクトコーディネーションの経験、および/またはリテール(小売業)、B2B(法人営業)のクライアントサービス経験 - 基本的なデータ分析スキル - データを取得、分析し、有意義な洞察を提供する能力 - Word(ワード)、Excel(エクセル)、Power Point(パワーポイント)、outlook(アウトルック)、Teams(チーム)などのMicroOffice(マイクロソフト)オフィスツールに精通していること。 業務内容 このポジションでは、ダイナミックでスピード感のある職場環境の中で、チームと密に連携しながら働く機会があります。開発中および最近展開された複数のクライアントのプロジェクトの調整と管理を担当します。日々の業務には、管理、調整、問題解決などが含まれ、プロジェクトの開始から終了までスムーズに進行するようにカスタマーサポートマネージャー(CSM)をサポートします。 具体的な業務内容 - 単独で小規模アカウントに対応し、戦略的なアカウントについてはシニアCSM(カスタマーサポートマネージャー)を補佐 - 提案書作成、見積書の作成、契約書の作成、請求書の作成などCSM(カスタマーサポートマネージャー)を補佐 - クライアントに必要な情報の提供、データのサポート -
職種 正社員 職務明細 Tata Consultancy Services is an IT services, consulting and business solutions organization that has been partnering with many of the world’s largest businesses for the past 50 years. We believe innovation and collective
Your work days are brighter here. At Workday, it all began with a conversation over breakfast. When our founders met at a sunny California diner, they came up with an idea to revolutionize the enterprise software
At Censys, our mission is to bring internet visibility and intelligence to the world’s security teams. Our platform not only identifies potential threats, but provides actionable insights and enables proactive defense strategies. Founded by researchers and
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The JAPAC Customer Success Team (or JACST, our team based approach to servicing customers in JAPAC) are searching for the next Customer Success Manager to join our team. CST is a critical function of the Customer
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About Netskope Today, theres more data and users outside the enterprise than inside, causing the network perimeter as we know it to dissolve. We realized a new perimeter was needed, one that is built in the
前書き 【募集要項】Enterprise向けソフトウェアの運用において、クライアントへのアドバイザーとしての経験を積んでいただきます。起業家精神を持って自走でき、ペースの速い環境で働くための情熱とエネルギーを持っている必要があります。戦略やロードマップのプレゼンテーションをエグゼクティブ向けに行うことができる経験値や自信が必要です。また、顧客の複数の層に「信頼できるアドバイザー」としての地位を確立し維持するために、ソリューションに直接取り組む技術的能力も求められます。 最終的には、顧客が購入したTBMアプリケーションの使用と導入を促進し、その価値を発揮できるよう支援することが求められます。 あなたの役割と責任 【業務内容】 • 以下のようなApptio製品に関する完全な理解を深める: ・ デプロイメントとメンテナンスのベストプラクティス ・ バリュープロポジションとセールスメッセージ ・ Out of the Boxレポート • プロフェッショナルサービスチームと連携し、すべてのお客様がオンボーディングプロセスを完了できるようにする。 • Apptio製品の社会への認知を拡大するために、各顧客と導入/ロールアウト計画を作成する。 • 部門を越えてお客様のニーズを支援する • 技術的な知識とオペレーショナル・エクセレンスを効果的に伝え、ベストプラクティスについてお客様を教育し、健全なプラットフォームを維持できるようにします。 • Apptioプラットフォームのメンテナンスに必要な活動を理解し、お客様を教育する。 • お客様が自信を持ってApptioを組織全体に導入できるようにする。 • 新しい機能(プラットフォームとアプリケーション)について、お客様を教育する。 • アクティブなチケットを監視し、必要に応じてサポートチームと連携してタイムリーな解決を図り、必要に応じてエスカレーションを行う。 • お客様が製品を運用面でサポートできることを確認し、Apptio内での顧客体験を進化させるために利用指標を見直すことができるようにする。 • あらゆる機会でApptio
The Client Solutions Manager (CSM) for Metas Global Business Group believes the future of marketing is identity-based, data-driven and grounded in measurable, proven business results. The CSM is an enthusiastic Facebook/Instagram solutions expert and master problem solving that