Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Company Description It all started in sunny San Diego, California in 2004 when a visionary engineer, Fred Luddy, saw the potential to transform how we work. Fast forward to today — ServiceNow stands as a global
Overview ◆クラウド&AIソリューション事業本部、ビジネスアプリケーション統括本部について マイクロソフトは、「Empower every person and every organization on the planet to achieve more.(地球上のすべての個人とすべての組織が、より多くのことを達成できるようにする)」という企業ミッションのもと、お客様の「デジタルトランスフォーメーション」を支援することを最重要活動のひとつとして取り組んでいます。 クラウド&AIソリューション事業本部は、お客様のビジョンに対してマイクロソフトが持つ全クラウドソリューションを駆使し、最適なご提案を行う部門となります。本事業本部で全てのクラウドソリューションを管轄しており、各統括本部は担当ソリューション及び製品の専門性を持ち、連携しながらお客様に最適なご提案を行います。ビジネスアプリケーション統括本部はその中で、Dynamics 365、Power Platform、Copilot Studio、Business copilot(Copilot for Sales/Service/Finance)などの主要製品に関する専門性を持ちご提案を行う部門となります。 ◆Specialist Sales Managerについて 本ポジションは営業本部長(1st line sales manager)となります。担当頂く業界の営業予算をもち、ビジネスアプリケーション(主要製品:Dynamics 365、Power Platform、Copilot Studio、Business copilot-Copilot for Sales/Service/Finance)のご提案を頂きます。お客様のエグゼクティブレベルとのエンゲージを自ら行い、チームをリード頂きます。また本社エンジアリング部門や本社組織との連携によるビジネススケール、ストラテジーの立案、異なる文化及び各組織とEngageしながら、より大きな成果、仕組み作りを出来るポジションとなります。更に自らマーケット及びエコシステムを作り上げることも期待されます。 高いレベルでのインターパーソンスキル及び新しいものを作り出す創造性が要求されますが、お客様のビジネス課題に対して、MSの最新AIを駆使し課題解決に貢献できる最前線の本部かつ、その営業リーダーポジションです。 The
Company Description PSI is a leading Contract Research Organization (CRO) with over 25 years of experience in the pharmaceutical industry. Originating from Switzerland, PSI is a privately owned, full-service CRO with a global reach, supporting clinical
Description Synergy ECP, a platform company with Falfurrias Capital Partners, has a talented, dedicated staff to provide a broad range of services to the defense and intelligence industries. Our capabilities are focused on software engineering, cybersecurity,
Description SolarEdge (NASDAQ: SEDG), is a global leader in high-performance smart energy technology, with over 5000 employees, offices in 34 countries, and millions of products installed in over 133 countries. Our diverse product offering comprises intelligent
JOB SUMMARY Functions as the leader of the property’s sales department for properties with bookings over 300 peak rooms and significant local catering revenue. Manages the propertys reactive and proactive sales efforts. Provides day to day
Are You Ready to Make an Impact in Identity? We hire the best to work with the best. Every SailPoint Crew Member embodies our philosophy of living by our values – the Four I’s Innovation -
JOB SUMMARY The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to
Are you interested in contributing to keeping JP Morgan Chase strong and resilient? If you are keen to be part of the Credit Risk team to help the firm grow its business in a responsible way
JOB SUMMARY The Director of Human Resources will report directly to the property General Manager, with a dotted-line (functional) reporting relationship to the Regional Senior Director of Human Resources and will be an integral member of
At Oracle Cloud Infrastructure (OCI), we build the more intelligent future of cloud. OCI Sovereign Cloud is a team of smart, motivated, and diverse people that are focused on bringing the worlds most important work to
職種 正社員 職務明細 【部門紹介】 Department is incharge of providing ITService Management Process and tools solutions for ITO and AMO Services ; Main offerings are, Process implementation, ITSM Tools (Servicenow,SummitAI,BMC.) ITAM Tools (Snow,Flexera) ,Monitoring (Solarwinds,newrelic,datadog etc.), Service
職種 正社員 職務明細 サウジアラビアの国際総合エネルギー・化学企業、アラムコの日本法人、 アラムコ・アジア・ジャパン株式会社の経理部においてFP&A Business Administration Managerを探しています。 ユニットマネジャーとして、実務をこなしながらスタッフ1名のチームを率いていただきます。 - 社員数: 約80名(派遣、駐在員等含む) - 経理部の構成: 経理部長、マネージャー2名、スタッフ8名 *事業計画策定(経費、投資計画等)と予実績管理 *本社・地域本社への業務レポート(定期・不定期) *各種契約書管理(国内・海外) *内部統制 *その他ビジネス管理業務 (ビジネスフローの改善・デジタル化等) スキル・資格 - 外資系企業FP&A管理職経験3年以上 - 外資系企業での経理業務経験3年以上 - TOEIC800点以上 ※英文メール, 英語会議 必須 - エクセル上級:PivotTable, VLOOKUP経験必須 - 四年制大学卒以上 - Power BI, Power Automate経験尚可 - MBA尚可 -
職種 正社員 職務明細 About LOEWE: Created in Spain in 1846, LOEWE approaches 175 years as one of the world’s major luxury houses. Since 2013, under LOEWE’s creative director, Jonathan Anderson, the brand has started a new
職種 正社員 職務明細 Currie & Brownは、建設のコンサルティングを行う世界有数企業の1社です。有形資産の管理と活用についてお客様にアドバイスすることを専門にしており、イノベーション、専門性、経験の面で差別化を図っています。 Currie & Brownは、日本オフィスに勤務するQuantity Surveyor を募集しています。採用合格者は、Currie & Brownの能力を高め、プロジェクトの成功を通じて世界市場シェアを更に広げると共に、日本市場における取り組みにおいても支援することになります。 The tasks of Quantity Surveyor (QS) will vary significantly according to the client and the nature of the construction project. Typically, the role
職務概要(JOB SUMMARY) この役割は、特定の個人旅行セグメント(例:卸売、法人契約、旅行代理店など)における収益を向上させることを目的としています。営業窓口として、顧客との関係を構築・強化し、収益目標を達成するための機会を見つけ出し、積極的かつ計画的にアプローチを行います。また、トランジェント向けの施策を開発・実施し、生産性とエンゲージメントを高めます。 さらに、エリアセールスやグローバルセールスオフィス(GSO)などの上位営業リーダーと連携し、既存の顧客アカウントからのビジネスを引き込みます。顧客の期待に応えるため、現地視察や旅行アドバイザーとの調査を実施し、オペレーションやイベントチームと協力して、質の高いサービス提供を確保します。 また、取引ごとにアップセルを行い、収益の最大化を目指します。ブランドのサービス戦略を実行し、卓越した顧客体験を提供することで顧客満足度を向上させ、顧客ロイヤルティの促進に寄与します。 候補者要件(CANDIDATE PROFILE) 学歴と経験(Education and Experience) 認定大学でのビジネス、マーケティング、ホテル・レストラン経営または関連分野の2年制学位を取得し、営業およびマーケティングまたは関連分野で3年以上の実務経験がある方。 または 認定大学でのビジネス、マーケティング、ホテル・レストラン経営または関連分野の4年制学士号を取得し、営業およびマーケティングまたは関連分野で1年以上の実務経験がある方。 主な業務活動(CORE WORK ACTIVITIES) 営業機会を生む成功する関係の構築(Building Successful Relationships that Generate Sales Opportunities) 営業活動が調整され、補完的で重複しないよう、施設外の営業チャネルと協力して取り組む。 既存および新規顧客との関係を構築し、将来の予約を可能にする。主な活動には、営業訪問、接待、視察旅行(FAMトリップ)、展示会などが含まれる。 地域社会との関係を発展させ、顧客基盤を強化・拡大し、営業機会を増やす。 内外の主要な利害関係者との関係を管理し、発展させる。 正確で完全かつ効果的な引き継ぎをイベント管理に提供する。 営業活動の管理(Managing Sales Activities) 営業チームメンバーと営業訪問に参加し、新規ビジネスの獲得や契約の締結を支援する。 契約書の作成、顧客との連絡対応など、予約されたビジネスの運用面を実行・サポートする。 市場動向と顧客情報を活用した収益最大化(Using Knowledge of
Position: PR Specialist (open to evaluate an Assistant manager level) Report: Marketing & Communications Director Roger Vivier Brand Japan Nature and Scope of Position: Reporting to the Marketing & Communications Director for Roger Vivier Brand Japan,
Who We Are At Kyndryl, we design, build, manage and modernize the mission-critical technology systems that the world depends on every day. So why work at Kyndryl? We are always moving forward – always pushing ourselves