Job Description A series of operations serving pharmaceuticals and medical device manufacturers as clients, from research planning to output creation to meet client issues Responsibilities Act as the clients window for research operations in general, such
Company Description NIQ/GFK is a global measurement and data analytics company that provides the most complete and trusted view available of consumers and markets worldwide. We provide consumer packaged goods manufacturers/fast-moving consumer goods, Tech & Durable
The Role: Configration Engineer - DC Regional Application Center Japan We are looking for Configration Engineer to handle Secure Power projects in Japan. Main activities of this role are to provide technical support of our Datacenter
Great People make Schneider Electric a great company. Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose and that continuously creates an inclusive environment where you are empowered to do
The Role: Solution Engineer - Solution Engineering Department, Secure Power Japan We are looking for a Solution Engineer to handle Secure Power Solution in Japan. Main activities of this role are to provide technical support of
What will you do? Generate pipelines & close deals with MV products such as switchgear and transformers & digital services Work closely with stakeholders such as tendering, execution team in region and other BU to win deals
全世界で17,000人以上の従業員を擁するCustomer Experience & Success (CE&S)組織の使命は、Microsoftの製品とサービスを活用した差別化された顧客体験を通じて、顧客がビジネス価値を加速させることを支援することです。CE&Sに参加して、テクノロジーを活用して顧客がビジネス成果をより早く達成できる未来を共に築きましょう。 Customer Successチームでは、顧客の成功を提供することに情熱を持った人材を求めています。Cloud Solution Architect - Azure Infrastructureとして、Microsoftテクノロジーへの投資に基づいて顧客が成果を達成できるよう支援します。あなたの卓越した技術的専門知識を活用して、顧客がMicrosoftの投資から価値を得られるようにします。Microsoftは、顧客がCloud Adoption Framework (CAF)とWell-Architected Framework (WAF)を適用して、スケーラブルなベストプラクティスをクラウドで実現し、AIに対応できる一流のクラウドインフラソリューションをAzureに構築・展開するのを支援することを目指しています。Azureは、今日最も包括的で革新的かつ柔軟なクラウドプラットフォームであり、Microsoftは市場で最も重要な企業において顧客のクラウド導入を推進するプロフェッショナルを採用しています。この役割は、最大50%の在宅勤務が可能です。 Microsoftの使命は、地球上のすべての人と組織がより多くを達成できるようにすることです。従業員として、私たちは成長マインドセットを持ち、他者をエンパワーメントするために革新し、共有された目標を実現するために協力します。毎日、私たちは尊敬、誠実さ、責任感の価値観に基づいて、誰もが職場やその先で成功できる包括的な文化を創造しています。 [Copilotを使用しています] With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate
パブリックセクター事業本部において、中央省庁のお客様と将来にわたって戦略的な関係を築き、クラウド活用の推進をリードする技術営業職(Account Technology Strategist:ATS) を募集します。ATSは、業界に特化した企業顧客向けのデジタルトランスフォーメーションの取り組みの最前線にいます。候補者は、日々の営業管理やチーム全体の成長をリードするだけでなく、ロールモデルとしてIT業界でハイレベルな地位にあるお客様やステークホルダーと密接にビジネスを推進していくことが期待されています。また平易にマイクロソフトの価値をお客様に伝えるためのテクニカルな面での知見があることが望ましいです。また、候補者は市場に対して戦略的かつ論理的な分析を行い、お客様への付加価値の創造や課題の解決を訴求していただくために、組織横断的な活動ができることが求められます。すなわち、リーダーシップとオーナーシップが必須となります。 是非、あなたのこれまでのIT業界でのビジネスキャリアを活かし、マイクロソフトの先端かつセキュアな幅広いクラウドソリューションで中央省庁のお客様のデジタルトランスフォーメーション/AIトランスフォーメーションを共に推進していきましょう。 日本マイクロソフトの福利厚生や社員インタビューが掲載されたキャリア採用情報は、下記URLよりご確認下さい。 https://www.microsoft.com/ja-jp/mscorp/mid-career/default.aspx Responsibilities Customer and Industry Insights Synthesizes and combines various business and industry insights from their team, global best practices, proof points from experience/case studies with countries and/or regions, and deep
※応募は10月18日から開始のため、今時点でのApplyはお控えください。 必ず新卒採用ページをご確認のうえ、ご応募ください。 Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential - and excitement for the journey ahead. As Cloud Solution Architect,
※応募は10月18日から開始のため、今時点でのApplyはお控えください。 必ず新卒採用ページをご確認のうえ、ご応募ください。 Come build community, explore your passions and do your best work at Microsoft. This opportunity will allow you to bring your aspirations, talent, potential - and excitement for the journey ahead. As a Technical Support
With over 17,000 employees worldwide, the mission of the Customer Experience & Success (CE&S) organization is to empower customers to accelerate business value through differentiated customer experiences that leverage Microsoft’s products and services, ignited by our people and
Job Description: Respond Resolves all L2 issues / incidents / tasks for Customers either escalated from L1 support or end user via email, phone, or SM tool. Scope a customer s issue by collecting the relevant
About Cognite and CognitersCognite is a global leader in industrial software with our Industrial DataOps platform, Cognite Data Fusion®, at the core. We were awarded the 2022 Technology Innovation Leader for Global Digital Industrial Platforms. At
Our vision is to transform how the world uses information to enrich life for all. Micron Technology is a world leader in innovating memory and storage solutions that accelerate the transformation of information into intelligence, inspiring
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About the Role: Grade Level (for internal use):11 S&P Global Commodity Insight The Role: Senior Upstream Commercial Specialist, Japan & Korea. The Team: The Upstream Commercial Specialist is responsible for the customer experience and revenue growth
About the Team Security is at the foundation of OpenAI’s mission to ensure that artificial general intelligence benefits all of humanity. The Security team protects OpenAI’s technology, people, and products. We are technical in what we build
マイクロソフトのカスタマー・サービス&サポート(CSS)部門は一貫したサポート体験を提供することですべての人や組織との信頼を構築する組織です。CSSでは、お客様とパートナーにおける問題の迅速解決と起こりうる将来の問題を事前に阻止することで、マイクロソフト製品への投資からより多くのことを達成できるようにお手伝いします。 お客様は、ハイブリッドおよびクラウドソリューションを活用しながら、データを保護し、セキュリティを確保するための 複雑かつこれまでにない課題に直面しています。私たちのチームであるSCIM(セキュリティ、コンプライアンス、アイデンティティ、およびマネジメント)は、当社の集合的なセキュリティ戦略へのコミットメントをさらに強化し、重要な顧客ニーズに対応するために作られました。 このポジションは働き方の柔軟性が高く、最大で100% まで在宅勤務が可能です。 マイクロソフトのミッションは、地球上のすべての人と組織がより多くのことを達成できるようにすることです。我々は成長への強い意志を持って他者を強化するための革新に取り組みながら、協力することで共通の目標を達成していきます。私たちは日々、敬意、誠実さ、そして説明責任といった価値観に基づいて、誰もが仕事やそれ以外でも成功できるよう、多様性を受け入れる文化を創造しています。 Technical Support Engineerとして日本で働く社員のインタビューなど、日本のキャリアサイトでご確認頂くことが可能です。 With over 18,000 employees worldwide, the Microsoft Customer Experience & Success (CE&S) organization is responsible for the strategy, design, and implementation of Microsoft’s end-to-end customer experience. Come join CE&S
Microsoft envisions a world where passionate innovators come to collaborate, envisioning what can be and taking their careers places they simply couldn’t anywhere else. This is a world of more possibility, more innovation, more openness, and sky’s-the-limit